LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meerdere malen opzeggingen van voordeel uren kaart NS

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
gideont

Meerdere malen opzeggingen van voordeel uren kaart NS

Ongelezen bericht door gideont »

Ik ben reeds vanaf 2009 bezig met het opzeggen van de voordeel uren kaart van de NS. Na een keer een maand te laat te zijn geweest met opzeggen en netjes de ze rekening betaald te hebben en direct 11 maanden eerder een opzegging te hebben verstuurd met nogmaals de boodschap geen gebruik verder te willen maken van de kaart.

In de tussentijd ben ik verhuist en het oude pand is met de grond gelijk is gemaakt. Krijg ik een week lang van Interim Justitia een aanval van telefoontjes waar telkens als ik opneem de hoorn er op gegooid wordt? Week dr na krijg ik een jongen aan de telefoon die mijn verhaal bekijkt en ook zegt dat ook Interim een brief van mij hebben ontvangen en hij zal gaan nakijken en mij op de hoogte zal houden.

Nooit meer iets van deze jongen vernomen waarna ik meerdere malen door Interim gebeld wordt en ik steeds weer uitleg geef van hoe en wat. Vervolgens krijg ik te horen dat er een storing in het systeem is en dat ze mij binnenkort weer terug bellen. Dit gebeurt maar aan de lijn totaal niets nagekeken maar dreigen dat ik moet betalen?

Wat moet een mens doen om van een abonnement af te komen?

Guardian72

Re: Meerdere malen opzeggingen van voordeel uren kaart NS

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Bellen met NS klantenservice?

Heb je de opzegbevestiging nog?

ElineStobbe

Ongelezen bericht door ElineStobbe »

Hallo,

Ik heb dus precies het zelfde ! ik ben al vanaf 2010 bezig om mijn voordeel uren kaart op te zeggen ! heb ook inderdaad netjes een brief gestuurd dat ik het wilde opzeggen. Afgelopen weekend weer een brief gekregen met de melding dat er eind mei een bepaald bedrag zal worden afgeschreven !

Uitermate belachelijk want ik gebruik deze rot kaart sinds maart 2010 niet meer !
Vanmorgen een medewerkster aan de lijn ( nog onbeschoft en totaal niet klantvriendelijke ! ) die zegt :

Je MOET eerst de factuur betalen, en dan pas kunnen wij uw voordeeluren kaart beeindigen! u krijg dan het resterende bedrag van de 11 maanden lidmaatschap terug betaald.

ik ga dit dus absoluut niet betalen !
Ik gebruik deze kaart totaal niet ! en als ik dan het bedrag zou willen betalen, dan verwacht ik ook het volledige bedrag terug ?!!
Zo kan ik ook aan mijn geld komen !!

Hoe hebben zij dit bij jou opgelost ?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Guardian72 schreef:
deze vraag zou u ook gesteld kunnen worden

Guardian72

berndv schreef:
Guardian72 schreef:
deze vraag zou u ook gesteld kunnen worden
Ik snap hem niet - waarom ook aan mij?

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Ik doelde niet op jou, maar op degene voor mij, na jou. Jij hebt ts die vraag gesteld, zonder antwoord te krijgen, nu komt er iemand reageren met hetzelfde probleem, welke ook niet aangeeft een bevestiging te hebben gehad.

Guardian72

Ah.. okay.
Blond momentje :)

Gesloten