Tele2 is een puinhoop!!
Geplaatst: 07 mar 2012 14:41
Zo, eindelijk een ander bellen, internet en televisie abbonoment afgesloten dus hopelijk geen gezeur meer met tele2.
2 maanden aan het genieten van de wapenstilstand met tele2 en ja hoor 1 email van tele2.
Of ik ff zo en zo veel wil betalen binnen een paar dagen.
huh?!?! ik heb alles betaald.....
10 minuten later mailtje nummer 2 of ik een ander bedrag van zo en zo veel wil betalen.....
Ik snapte er niets van dus ik zou de onchtend erna meteen maar gaan bellen om een beetje duidelijkheid te krijgen.
Ik word wakker kijk op me telefoon.... een sms van tele2 of ik zo spoedig mogelijk het bedrag van 126.75 over wil maken....
Dit gaat te ver ik ga nu bellen!!
gebeld en blijkt dat er nog een rekening van december open staat en van januari...
Okee dan zal ik die betalen alleen vreemd dat ik daar eind februari pas bericht van krijg maar goed wil van tele2 af dus ik ga meteen betalen.
De 29ste meteen betaald via internet bankieren bedrag is afgeschreven dus eindelijk van het gezeik af.
Vandaag 7-3 een brief op de mat met daarin het verzoek om voor de 19e te betalen anders word ik afgesloten....
Ik ben al afgesloten sterker nog ben geen klant meer!!
Ik gebeld en mevrouw aan de telefoon beweert gewoon glashard dat het niet betaald is.
Ik moet dus een betalingsbewijs sturen naar [email protected]
Mijn moeder die deze rekeningen voor mij betaald heeft gebeld en uitgelegd wat er speelt en ze belt zelf ook even met tele2.
Ze moet dus een bewijs sturen.
Dit gedaan naar 2 verschillende mail adressen en want denk je??
Ze hebben het nu een halve dag later nog steeds niet binnen.
Waar maak je je druk om zul je denken het gaat pas over een dag.
Ik heb dit probleem eerder gehad en moest ik dus 2 maanden via Intrum Justitia betalen en ik weiger dit nu weer te doen.
Juist door een eerdere ervaring heb ik mijn moeder gevraagd meteen het geld over te maken om verdere problemen te voor komen en nog steeds heb ik een hoop gezeik.
Ik hoop echt dat dit zo snel mogelijk word opgelost en nog meer hoop ik dat tele2 iets gaat doen aan de manier waarop ze hun administratie bij houden want het is toch van de gekke dat er elke keer zo veel geld afhandig gemaakt word via hun zelf en via Intrum.....
2 maanden aan het genieten van de wapenstilstand met tele2 en ja hoor 1 email van tele2.
Of ik ff zo en zo veel wil betalen binnen een paar dagen.
huh?!?! ik heb alles betaald.....
10 minuten later mailtje nummer 2 of ik een ander bedrag van zo en zo veel wil betalen.....
Ik snapte er niets van dus ik zou de onchtend erna meteen maar gaan bellen om een beetje duidelijkheid te krijgen.
Ik word wakker kijk op me telefoon.... een sms van tele2 of ik zo spoedig mogelijk het bedrag van 126.75 over wil maken....
Dit gaat te ver ik ga nu bellen!!
gebeld en blijkt dat er nog een rekening van december open staat en van januari...
Okee dan zal ik die betalen alleen vreemd dat ik daar eind februari pas bericht van krijg maar goed wil van tele2 af dus ik ga meteen betalen.
De 29ste meteen betaald via internet bankieren bedrag is afgeschreven dus eindelijk van het gezeik af.
Vandaag 7-3 een brief op de mat met daarin het verzoek om voor de 19e te betalen anders word ik afgesloten....
Ik ben al afgesloten sterker nog ben geen klant meer!!
Ik gebeld en mevrouw aan de telefoon beweert gewoon glashard dat het niet betaald is.
Ik moet dus een betalingsbewijs sturen naar [email protected]
Mijn moeder die deze rekeningen voor mij betaald heeft gebeld en uitgelegd wat er speelt en ze belt zelf ook even met tele2.
Ze moet dus een bewijs sturen.
Dit gedaan naar 2 verschillende mail adressen en want denk je??
Ze hebben het nu een halve dag later nog steeds niet binnen.
Waar maak je je druk om zul je denken het gaat pas over een dag.
Ik heb dit probleem eerder gehad en moest ik dus 2 maanden via Intrum Justitia betalen en ik weiger dit nu weer te doen.
Juist door een eerdere ervaring heb ik mijn moeder gevraagd meteen het geld over te maken om verdere problemen te voor komen en nog steeds heb ik een hoop gezeik.
Ik hoop echt dat dit zo snel mogelijk word opgelost en nog meer hoop ik dat tele2 iets gaat doen aan de manier waarop ze hun administratie bij houden want het is toch van de gekke dat er elke keer zo veel geld afhandig gemaakt word via hun zelf en via Intrum.....