Pagina 1 van 1
overstapservice XS4ALL
Geplaatst: 07 mar 2012 15:49
door RickR
Hallo,
Ik ben overgestapt van ziggo naar xs4all. Bij het aanvragen van deze overstap heb ik aangegeven dat ik gebruik wil maken van de aangeboden overstapservice.
Wat blijkt mijn abonnement bij ziggo is helemaal niet stop gezet, waardoor ik nu met drie maandrekeningen zit van een abonnement die allang stop gezet had moeten worden door xs4all (heb dit nu zelf gedaan)
Dus ik neem contact op met xs4all en eis een vergoeding voor die dubbele rekeningen. Ik heb dit namelijk aan hun uitbesteed. Krijg ik een mail terug met de mededeling dat ik geen gebruik van de service heb gemaakt.... Dit is dus wel zo, maar ik heb hier geen bewijs van enkel een mail dat mijn aanvraag voor het internet/tv/bellen pakket in behandeling is.
Hoe ga ik hier nu mee om?? Ik weet 100% zeker dat ik wel gebruik heb gemaakt van de overstap service!!
Met vriendelijke groet,
Rick
Re: overstapservice XS4ALL
Geplaatst: 07 mar 2012 15:57
door Suzanne 326
Wanneer er gebruik wordt gemaakt van de overstapservice staat dit vermeld in de bevestiging, staat dit er niet in is er geen gebruik van gemaakt en zit u helaas met dubbele kosten.
Re: overstapservice XS4ALL
Geplaatst: 07 mar 2012 16:19
door ciske
Balen, maar denk dat je er aan vast zit, snap ook niet dat mensen vertrouwen in die overstapservice hebben , vaak gaat het mis.
Re: overstapservice XS4ALL
Geplaatst: 07 mar 2012 16:54
door Har06
Suzanne 326 schreef:Wanneer er gebruik wordt gemaakt van de overstapservice staat dit vermeld in de bevestiging, staat dit er niet in is er geen gebruik van gemaakt en zit u helaas met dubbele kosten.
Vaak gaat het mis met overstappen,vandaar dat je beter tot vergelijk met je huidige provider kunt trachten te komen ipv allerlij dreigementen op de provider los te laten oa:
move overstappen advocaten rechtswinkels cs etc etc

Re: overstapservice XS4ALL
Geplaatst: 07 mar 2012 17:29
door ciske
vandaar dat je beter tot vergelijk met je huidige provider kunt trachten te komen
Onzin Henri, je moet gewoon zelf opzeggen en het niet aan een overstapservice overlaten.
Re: overstapservice XS4ALL
Geplaatst: 07 mar 2012 19:17
door Har06
ciske schreef:vandaar dat je beter tot vergelijk met je huidige provider kunt trachten te komen
Onzin Henri, je moet gewoon zelf opzeggen en het niet aan een overstapservice overlaten.
Niet met Tennis eens, ik maak nergens gebruik van aangezien ik met de providers tot een vergelijk kan komen zonder gebruik making van overdreven middelen(advocaat rechtshulp juridische bijstand etc etc)
Re: overstapservice XS4ALL
Geplaatst: 07 mar 2012 19:36
door Arie_O
Ik ben al verschillende malen over gestapt van provider.
Wat je moet doen alles schriftelijk bevestigen, en eventueel alle telefoon gesprekken op nemen.
Tot nu nog geen problemen gehad met overstappen.
gr. Arie
Re: overstapservice XS4ALL
Geplaatst: 07 mar 2012 21:18
door ciske
Arie_O schreef:Ik ben al verschillende malen over gestapt van provider.
Wat je moet doen alles schriftelijk bevestigen, en eventueel alle telefoon gesprekken op nemen.
Tot nu nog geen problemen gehad met overstappen.
gr. Arie
precies
Re: overstapservice XS4ALL
Geplaatst: 08 mar 2012 12:10
door Har06
Arie_O schreef:Ik ben al verschillende malen over gestapt van provider.
Wat je moet doen alles schriftelijk bevestigen, en eventueel alle telefoon gesprekken op nemen.Tot nu nog geen problemen gehad met overstappen.
gr. Arie
Aangetekend schriftelijk bevestigen is duidelijk, een eerste vereiste.
Bandopnames maken ? , hoeveel mensen kunnen dat ????
Re: overstapservice XS4ALL
Geplaatst: 16 mar 2012 12:05
door RickR
iedereen bedankt voor de reacties..
is meteen ook de laatste keer dat ik gebruik maak van overstap service, want is niet alleen bij xs4all verkeerd gegaan bij deze verhuizing... alleen wel de enige die me veel geld kost.
gr,
rick