LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
andre en yvonne
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2012 16:51

Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Ongelezen bericht door andre en yvonne »

Jarenlang een all in service abonnement gehad bij Feenstra. In (5e)januari een nieuwe cv bij hen gekocht waar het 'all in service' voor 2 jaar (gratis) bij zit. Het geld voor het abonnement was 30-12-11 net afgeschreven maar klanterservice beloofde dat het in de 1e week van februari teruggestort zou worden. Niet dus. Wekelijks 1 tot 3 telefoontjes naar de klantenservice waarin beloofd wordt dat ze je terugbellen ( niet dus), het geld 'deze week' gestort wordt ( niet dus), de (plaatsvervangende) manager van klantenservice je binnen een uur terug belt ( zit al dagen te wachten en nog niets gehoord) en de persoon die de crediteuren verzorgt maar 3 dagen, 3 uur werkt/aanwezig is en er nooit is als wij bellen. De persoon die wij continu aan de lijn hebben van de klantenservice meldt dat hij vele mensen teleur moet stellen en zijn 'collega's' dingen beloven die niet worden nagekomen. Wie heeft er nog tips om ons geld terug te krijgen en zijn er 'lotgenoten'.
Laatst gewijzigd door andre en yvonne op 03 mei 2012 19:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Stephan1979
Berichten: 26
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:47

Re: Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Ongelezen bericht door Stephan1979 »

Misschien gewoon een keer persoonlijk langs gaan en vriendelijk vragen waarom het allemaal zo lang moet duren.

Misschien zitten ze wat krap bij kas...

MAXIEM

Re: Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Ongelezen bericht door MAXIEM »

andre en yvonne

Bij zoveel onwil rest er maar een benadering: schriftelijk en aangetekend in gebreke stellen en uiteraard de aantekenkosten terugeisen. Zet een uiterste datum in die brief en vermeldt, dat je in overleg met jouw advocaat bij geen bericht, hen in rechte zult betrekken (dagvaarden).

Sukses, Maxiem.

andre en yvonne
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2012 16:51

Re: Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Ongelezen bericht door andre en yvonne »

Maxime,
Hadden wij ook al aangedacht, maar willen eerst kijken of er meer mensen zijn in een soortgelijke situatie. Had de indruk, van de man van klantenservice, van wel.
Je gebruik wel ingewikkelde tekst voor een dagvaardiging, maar maakt wel indruk, heet dat werkelijkzo?

MAXIEM

Re: Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Ongelezen bericht door MAXIEM »

andre en yvonne

Ja hoor, dat heet werkelijk zo.

Maxiem.

andre en yvonne
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mar 2012 16:51

Re: Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Ongelezen bericht door andre en yvonne »

Ze hebben zowaar binnen 24 uur gereageerd (vanuit het hoofdbureau) op een mail, dat we inderdaad nog geld van hen tegoed hebben( ja dat wisten we), helaas kunnen ze niet vertellen wanneer ze het terugstorten( nee, daar zijn we al weken/bijna maanden mee bezig). KUNNEN we dus NIETS mee.

MAXIEM

Re: Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Ongelezen bericht door MAXIEM »

andre en yvonne

Die mail natuurlijk wel even beantwoorden! (het vuurtje warm houden) en duidelijk aangeven, dat je verwacht dat het verschuldigde bedrag binnen 5 werkdagen op jouw rekening wordt gestort.

Maxiem.

alfatrion
Berichten: 22174
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Ongelezen bericht door alfatrion »

Houd er wel rekening mee dat je de "aantekenkosten" niet terug zult krijgen en daar ook geen recht op heb.

installateur
Berichten: 48
Lid geworden op: 20 mar 2006 00:25

Re: Terugkrijgen van abonnementsgeld van Feenstra/Nuon. Hoe?????

Ongelezen bericht door installateur »

MAXIEM schreef:andre en yvonne

Bij zoveel onwil rest er maar een benadering: schriftelijk en aangetekend in gebreke stellen en uiteraard de aantekenkosten terugeisen. Zet een uiterste datum in die brief en vermeldt, dat je in overleg met jouw advocaat bij geen bericht, hen in rechte zult betrekken (dagvaarden).

Sukses, Maxiem.
@Maxiem,
Voor 80 euro gaan dagvaarden? je kunt een deurwaarder inschakelen maar dagvaarden....

Gesloten