LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tickets anouk
-
tickets anouk
hallo
hier een zoveelste gedupeerde van worldtiketscentre.eu ( euro ticket )
groningen
heb drie kaartjes besteld voor het concert anouk heb betaald 237,00 dit is inkl 2 keer verzendkosten maar deze zijn nooit vezonden door die lui ook heb ik 2 keer naar hun gebeld a 70 min van 50 cent per min werd nooit opgenomen koop nooit kaartjes via dit adres pure oplichters en nee zij zijn ook nog niet klaar met ons want wij gaan er de rechtsbijstand achter zetten het geld moet en zou terug komen .
gr astrid
hier een zoveelste gedupeerde van worldtiketscentre.eu ( euro ticket )
groningen
heb drie kaartjes besteld voor het concert anouk heb betaald 237,00 dit is inkl 2 keer verzendkosten maar deze zijn nooit vezonden door die lui ook heb ik 2 keer naar hun gebeld a 70 min van 50 cent per min werd nooit opgenomen koop nooit kaartjes via dit adres pure oplichters en nee zij zijn ook nog niet klaar met ons want wij gaan er de rechtsbijstand achter zetten het geld moet en zou terug komen .
gr astrid
Re: tickets anouk
waarom in godsnaam niet bij de officiële verkooppunten de tickets kopen? Er word zoveel voor gewaarschuwd, en de tickets zijn vaak nog duurder ook.
Precies wat riddert zegt. Misschien moet de beheerder van dit forum een filter maken die dit soort onderwerpen direct het putje in gooit. Er is toch via diverse kanalen al erg vaak gewaarschuwd. Wie niet horen wil moet maar voelen hoor.
Ik vraag me ook iedere keer weer af hoe mensen op dat soort sites terecht komen. Als je naar een concert van Anouk wilt, ga je naar www.anouk.com en ga je vandaar naar de officieele ticketverkopers. Hoe makkelijk wil je het hebben.
Ik vraag me ook iedere keer weer af hoe mensen op dat soort sites terecht komen. Als je naar een concert van Anouk wilt, ga je naar www.anouk.com en ga je vandaar naar de officieele ticketverkopers. Hoe makkelijk wil je het hebben.
Ben het helemaal eens met bovenstaande post. Soms begrijp ik mensen niet
astrid bollaart
Onderstaand lijstje zou op basis van informatie op Kassa (2011) betrouwbaar zijn. Het kan overigens zijn, dat er bureautjes zijn verdwenen.
1. Officieel en (mogelijk) wel betrouwbaar:
Ticketservice.nl
Top Ticket Line
Nationale Theater Kassa
AUB Uitburo
Livenation.nl
Ticketmaster.nl
Eventim.nl
Seetickets.nl
of
aan de kassa van het theater (waar je de echte prijs betaalt).
Maxiem.
De verwijzing naar www.anouk.com is ook van toepassing. Een nieuwe regeling staat op stapel, maar de 2de kamer heeft het voorstel uiteindelijk toch weer op de lange baan geschoven.
Onderstaand lijstje zou op basis van informatie op Kassa (2011) betrouwbaar zijn. Het kan overigens zijn, dat er bureautjes zijn verdwenen.
1. Officieel en (mogelijk) wel betrouwbaar:
Ticketservice.nl
Top Ticket Line
Nationale Theater Kassa
AUB Uitburo
Livenation.nl
Ticketmaster.nl
Eventim.nl
Seetickets.nl
of
aan de kassa van het theater (waar je de echte prijs betaalt).
Maxiem.
De verwijzing naar www.anouk.com is ook van toepassing. Een nieuwe regeling staat op stapel, maar de 2de kamer heeft het voorstel uiteindelijk toch weer op de lange baan geschoven.
Van de week bij Seetickets kaartjes besteld voor Bodyworlds in Amsterdam. Keurige site, kaartjes kan je direct na betaling afdrukken. Ik neem niet aan dat zoiets groots als Bodyworlds met een onbetrouwbare partner in zee gaat. Via een andere manier kan je nl. voor dit evenement niet bestellen.
Gewoon altijd naar de officiele site gaan, daar kun je rechtstreeks tickets kopen of via een betrouwbare link.
Het leven kan zo simpel zijn
Het leven kan zo simpel zijn
Via de site van Bodyworlds wordt je doorverwezen naar Seetickets. Als ik dus straks bij de ingang sta en ik mag er niet in, hebben ze een heel groot probleem.
[Veegt zweet van voorhoofd...]
De oplossing is dus heel simpel: negeer gewoon een paar keer bij grote evenementen de louche wederverkopers, en ze zitten met dusdanige financieele stroppen dat ze het hoogstwaarschijnlijk niet overleven. Ik denk alleen dat dit wishfull thinking is omdat veel mensen zich liever laten oplichten dan dat ze een event missen.vogels schreef: Ticketbureaus kopen massaal in en verkopen door. Heeft dus niks te maken met het wel/niet in zee gaan met een onbetrouwbare partner.
Rang1tickets verkoopt ook kaartjes voor Bodyworlds en die is toch echt niet betrouwbaar.
Ik denk dat dit probleem niet middels wetgeving is te voorkomen. Wat je nu al vaak ziet is dat mensen alternatieve verkooppunten gaan zoeken als de officieele verkoper aangeeft dat het uitverkocht is. Criminelen zijn over het algemeen creatieven dan de wetgever. Wetgeving door de 2de kamer is slechts geldig in Nederland. Kleine moeite om dat een dubieus ticketbureau in een ander land op te zetten. Zeker met e-tickets biedt dit oneindige mogelijkheden.MAXIEM schreef:Een nieuwe regeling staat op stapel, maar de 2de kamer heeft het voorstel uiteindelijk toch weer op de lange baan geschoven.