Simpel
Geplaatst: 12 mar 2012 11:20
Beste Mensen,
Ik heb zins 2,5 week simpel maar heb der nu al genoeg van.
Ik heb afgelopen vrijdag heb ik 1 keer een 0900 nummer moeten bellen na kpn toe alleen direct daarna is me blokkade ingegaan omdat ik een belplafond heb vna 12,50 maar dat is het abbonements tarief al.
Maar nu is die dus geblokeerd maar mag niet eens me belminuten en smsjes opmaken is dit normaal ?
Moet namelijk wel betalen voor het bellen naar 0900 nummer + abbonement kosten, en je mag je belminuten en smsjes dan niet gebruiken meer.
Heb ze nu ook 2x een mail gestuurd met hoe het zit en hun komen steeds aan zetten dat ik op me persoonlijke pagina me limiet kan aanpassen maar 2x geef ik aan dat dit niet kan omdat ik het niet kan wijzigen.
En telefonisch kom ik helemaal niet met ze aan de lijn.
Hier onder de ontvangen berichten van Simpel op mijn vragen :
Ontvangen op 12 maart :
Wij hebben je vraag met betrekking tot je belplafond in goede orde ontvangen.
Per maand betaal je een standaardbedrag van € 12,50 voor jouw bel- en SMS- en Databundel. Daarbij heb je het Simpel belplafond ingesteld op € 12,50. Dit betekent dat je direct wordt geblokkeerd op het moment dat je kosten verbruikt buiten je bundel.
Uit je gegevens blijkt dat je € 6,- hebt verbruikt buiten je bundel. Dit resulteert dat je belplafond blokkade tijdig is ingeschakeld.
Let op: je kunt boven je belplafond uitkomen: Voornamelijk in het geval van premium diensten (betaalde entertainment diensten) en gebruik van je telefoon in het buitenland worden je verbruiksgegevens met vertraging aangeleverd.
Je kunt je belplafond, ten alle tijden, kosteloos verhogen of verwijderen via je persoonlijke pagina op onze website www.simpel.nl. Als je ingelogd bent op jouw persoonlijke pagina, kun je jouw belplafond instellen door de "sim gegevens" te wijzigen. Hier kun je het belplafond instellen vanaf het totaalbedrag van je abonnementskosten welke je maandelijks betaald. Dit bedrag moet minimaal €12,50 zijn.
Voor meer vragen en antwoorden kun je terecht op onze website http://www.simpel.nl/faq.aspx.
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ontvangen op 10 maart :
Wij hebben je vraag met betrekking tot je blokkade in goede orde ontvangen.
In ons systeem zien wij dat je momenteel bent geblokkeerd vanwege je belplafond. Dit betekent dat je niet kunt bellen en SMS'en, maar ook geen SMS-jes kunt ontvangen. Je kunt je belplafond verhogen of verwijderen op de persoonlijke pagina. Als je ingelogd bent op jouw persoonlijke pagina, kun je jouw belplafond instellen door de "sim gegevens" te wijzigen. Het belplafond wordt de eerste van de volgende maand automatisch verwijderd.
Per maand betaal je een standaardbedrag van €12.50 voor jouw bel- en SMS-bundel. Daarbij heb je het Simpel belplafond ingesteld op €12.50. Dit betekent dat wanneer een van je bundels opraakt of wanneer je belt naar een informatienummer/buitenlands nummer, je simkaart eblokkeerd wordt.
Uit je gegevens blijkt dat je hebt gebeld naar naar een informatienummer voor €6,-. Je belplafond is dus tijdig ingeschakeld.
Op je persoonlijke pagina kun je bekijken hoeveel belminuten en SMS-jes je in een maand hebt verbruikt.
Raadpleeg hiervoor de optie ''Belspecificatie''. Vul vervolgens bij ''Van'' de datum in van de eerste dag van de maand die je wilt bekijken. Bij ''Tot'' vul je de laatste dag van de betreffende maand in.
Voor meer vragen en antwoorden kun je terecht op onze website http://www.simpel.nl/faq.aspx.
Zoals jullie kunnen zien krijg ik gewoon 2 identieke berichten terug terwijl ik tot 2x toe meld dat ik wel graag me belminuten en smsjes in de bundel wil leeg maken maar mag niet. Kan zelfs niet gesmst worden ook belachelijk.
En heb ze 2x gemeld dat ik het zelf niet kan wijzigen en reageren ze niet op.
Wat kan ik nu het beste tegen ze doen ?
Heb er nu al genoeg van als het zo begint en heb nog 2 jarig contract waar ik totaal niet blij mee ben.
Hopelijk kunnen jullie me advies geven dat ik er van af kan.
Hun klantenservice is niet te bereiken en op emails reageren dan sturen ze alleen maar standaard mailtjes.
Met vriendelijke groet,
Danny vd P.
Ik heb zins 2,5 week simpel maar heb der nu al genoeg van.
Ik heb afgelopen vrijdag heb ik 1 keer een 0900 nummer moeten bellen na kpn toe alleen direct daarna is me blokkade ingegaan omdat ik een belplafond heb vna 12,50 maar dat is het abbonements tarief al.
Maar nu is die dus geblokeerd maar mag niet eens me belminuten en smsjes opmaken is dit normaal ?
Moet namelijk wel betalen voor het bellen naar 0900 nummer + abbonement kosten, en je mag je belminuten en smsjes dan niet gebruiken meer.
Heb ze nu ook 2x een mail gestuurd met hoe het zit en hun komen steeds aan zetten dat ik op me persoonlijke pagina me limiet kan aanpassen maar 2x geef ik aan dat dit niet kan omdat ik het niet kan wijzigen.
En telefonisch kom ik helemaal niet met ze aan de lijn.
Hier onder de ontvangen berichten van Simpel op mijn vragen :
Ontvangen op 12 maart :
Wij hebben je vraag met betrekking tot je belplafond in goede orde ontvangen.
Per maand betaal je een standaardbedrag van € 12,50 voor jouw bel- en SMS- en Databundel. Daarbij heb je het Simpel belplafond ingesteld op € 12,50. Dit betekent dat je direct wordt geblokkeerd op het moment dat je kosten verbruikt buiten je bundel.
Uit je gegevens blijkt dat je € 6,- hebt verbruikt buiten je bundel. Dit resulteert dat je belplafond blokkade tijdig is ingeschakeld.
Let op: je kunt boven je belplafond uitkomen: Voornamelijk in het geval van premium diensten (betaalde entertainment diensten) en gebruik van je telefoon in het buitenland worden je verbruiksgegevens met vertraging aangeleverd.
Je kunt je belplafond, ten alle tijden, kosteloos verhogen of verwijderen via je persoonlijke pagina op onze website www.simpel.nl. Als je ingelogd bent op jouw persoonlijke pagina, kun je jouw belplafond instellen door de "sim gegevens" te wijzigen. Hier kun je het belplafond instellen vanaf het totaalbedrag van je abonnementskosten welke je maandelijks betaald. Dit bedrag moet minimaal €12,50 zijn.
Voor meer vragen en antwoorden kun je terecht op onze website http://www.simpel.nl/faq.aspx.
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ontvangen op 10 maart :
Wij hebben je vraag met betrekking tot je blokkade in goede orde ontvangen.
In ons systeem zien wij dat je momenteel bent geblokkeerd vanwege je belplafond. Dit betekent dat je niet kunt bellen en SMS'en, maar ook geen SMS-jes kunt ontvangen. Je kunt je belplafond verhogen of verwijderen op de persoonlijke pagina. Als je ingelogd bent op jouw persoonlijke pagina, kun je jouw belplafond instellen door de "sim gegevens" te wijzigen. Het belplafond wordt de eerste van de volgende maand automatisch verwijderd.
Per maand betaal je een standaardbedrag van €12.50 voor jouw bel- en SMS-bundel. Daarbij heb je het Simpel belplafond ingesteld op €12.50. Dit betekent dat wanneer een van je bundels opraakt of wanneer je belt naar een informatienummer/buitenlands nummer, je simkaart eblokkeerd wordt.
Uit je gegevens blijkt dat je hebt gebeld naar naar een informatienummer voor €6,-. Je belplafond is dus tijdig ingeschakeld.
Op je persoonlijke pagina kun je bekijken hoeveel belminuten en SMS-jes je in een maand hebt verbruikt.
Raadpleeg hiervoor de optie ''Belspecificatie''. Vul vervolgens bij ''Van'' de datum in van de eerste dag van de maand die je wilt bekijken. Bij ''Tot'' vul je de laatste dag van de betreffende maand in.
Voor meer vragen en antwoorden kun je terecht op onze website http://www.simpel.nl/faq.aspx.
Zoals jullie kunnen zien krijg ik gewoon 2 identieke berichten terug terwijl ik tot 2x toe meld dat ik wel graag me belminuten en smsjes in de bundel wil leeg maken maar mag niet. Kan zelfs niet gesmst worden ook belachelijk.
En heb ze 2x gemeld dat ik het zelf niet kan wijzigen en reageren ze niet op.
Wat kan ik nu het beste tegen ze doen ?
Heb er nu al genoeg van als het zo begint en heb nog 2 jarig contract waar ik totaal niet blij mee ben.
Hopelijk kunnen jullie me advies geven dat ik er van af kan.
Hun klantenservice is niet te bereiken en op emails reageren dan sturen ze alleen maar standaard mailtjes.
Met vriendelijke groet,
Danny vd P.