Pagina 1 van 1

canaldigitaal ik zeg niet doen!!!

Geplaatst: 12 mar 2012 16:10
door willy_waste
Eind januari 2012 overgestapt van Tele2 naar Alles in één van Canaldigitaal.
Een groter drama kun je je niet voorstellen, alles maar dan ook alles is fout gegaan.
Ik ben nu nog steeds niet telefonisch bereikbaar. Talloze malen gebeld, gemaild en geschreven naar de klantenservice en iedere keer weer een andere vage toezegging.
Zelden met zo'n onvoorstelbaar slechte organisatie van doen gehad.
Wees gewaarschuwd!!!

Re: canaldigitaal ik zeg niet doen!!!

Geplaatst: 12 mar 2012 16:25
door nevermind
CD is een bedrijf dat schotels en programma's via satelliet aanbied.

Alles in 1 nemen, maar ja.....het resultaat is duidelijk.

Re: canaldigitaal ik zeg niet doen!!!

Geplaatst: 14 jun 2012 18:50
door Willem-nijv
Hier wordt ik ook niet blij van CD, wat een klantenservice.
ze luisteren niet goed, ze lezen niet goed,
wat een baggerzooi.
het ligt altijd aan de klant, nooi aan hun. BAH

Re: canaldigitaal ik zeg niet doen!!!

Geplaatst: 01 mar 2013 10:03
door superbien
Mijn man en ik hebben een huis gekocht en helaas ligt hier geen kabel waardoor we genoodzaakt zijn om televisie via een ander kanaal te nemen. Wij hebben dus Canaldigitaal. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n slecht bedrijf aan de telefoon gehad. Je hangt zowiezo gemiddeld 20 minuten aan de lijn wanneer je ze belt a 0.15 eurocent per minuut. Regelmatig krijg je dan een persoon aan de lijn die geen verstand van zaken hebben en zich niet aan afspraken houden. En dit gebeurd inderdaad niet 1x maar echt alles gaat daar fout. Wilden we een afspraak om een monteur te laten komen dan komt er dus niemand. Wil je een pakketwijzing dan is er niks in de computer gezet door de klantenservicemedewerker. Wat ikzelf nog het meest schandalig vind is dat je voor alles betaald bij ze. Pakketwijziging €9,95 ook voor het verhogen van je pakket ( belachelijk want ze verdienen tenslotte meer geld). Activatiekosten voor telefoon en internet €29,50. Voor het afleveren van de schotel en bijbehoren betaal je €79, echt niet normaal. :evil: Het wordt tijd dat er meerdere schotelaanbieders gaan komen dan hebben ze concurentie. Ik heb een klacht ingediend omdat ik mijn schotel noodgedwongen door een extern bedrijf heb laten installeren en omdat ik het belachelijk vind dat je betaald voor het upgraden van je pakket. En het antwoordt op mijn klacht die je overigens niet naar een aparte afdeling stuurt van Canaldigitaal maar gewoon naar de klantenservice was dat ik een maand gratis naar ALLE zenders van Canaldigitaal mag kijken en dat mijn telefoonkosten vergoed gaan worden. En al die andere kosten dan?????

Re: canaldigitaal ik zeg niet doen!!!

Geplaatst: 01 mar 2013 10:14
door nevermind
Ik heb een klacht ingediend omdat ik mijn schotel noodgedwongen door een extern bedrijf heb laten installeren
Dan heb je zeker niet gekozen, om de installatie door CD laten te doen?
Het wordt tijd dat er meerdere schotelaanbieders gaan komen
Hier heb je helemaal gelijk, want op het ogenblik is er geen concurrentie.

Maar met de kabelaanbieders is het precies hetzelfde, waar bv.Ziggo is, kan je ook van geen andere kabelboer gebruik maken.

Re: canaldigitaal ik zeg niet doen!!!

Geplaatst: 01 mar 2013 10:28
door superbien
Hallo Nevermind, Ik had gebruik willen maken van de monteur van CD (maar in eerste instantie onze eigens schuld, wij zaten in een zware verbouwing van ons huis en de tv kon nog niet aangesloten worden) dus kon de monteur ook niets. Maar na een paar weken hebben we 3 keer gebeld om een afspraak te maken met een monteur van CD. Er was zogenaamd een afspraak ingepland maar er kwam niemand..! Ik had er uiteraard voor willen betalen maar na een aantal keer gebeld te hebben en toch steeds geen monteur die kwam opdagen had ik geen vertrouwen meer in ze vandaar het plaatsen van de schotel door een dealer van CD. Dat heeft ons dus €342 gekost.

Re: canaldigitaal ik zeg niet doen!!!

Geplaatst: 01 mar 2013 10:30
door nevermind
superbien schreef:Hallo Nevermind, Ik had gebruik willen maken van de monteur van CD (maar in eerste instantie onze eigens schuld, wij zaten in een zware verbouwing van ons huis en de tv kon nog niet aangesloten worden) dus kon de monteur ook niets. Maar na een paar weken hebben we 3 keer gebeld om een afspraak te maken met een monteur van CD. Er was zogenaamd een afspraak ingepland maar er kwam niemand..! Ik had er uiteraard voor willen betalen maar na een aantal keer gebeld te hebben en toch steeds geen monteur die kwam opdagen had ik geen vertrouwen meer in ze vandaar het plaatsen van de schotel door een dealer van CD. Dat heeft ons dus €342 gekost.
Incl. materiaal, of alleen het plaatsen?

Re: canaldigitaal ik zeg niet doen!!!

Geplaatst: 01 mar 2013 10:34
door superbien
Alleen het plaatsen en de twee smardcards! Het materiaal had ik al van CD ontvangen. Ja duur he? Maar ik vertrouwde niet meer op een bezoek van een monteur van CD en we wilden toch na 6 weken tv, internet en telefonie.

Re: canaldigitaal ik zeg niet doen!!!

Geplaatst: 01 mar 2013 10:52
door nevermind
superbien schreef:Alleen het plaatsen en de twee smardcards! Het materiaal had ik al van CD ontvangen. Ja duur he? Maar ik vertrouwde niet meer op een bezoek van een monteur van CD en we wilden toch na 6 weken tv, internet en telefonie.
Ongeveer 200 euro voor het plaatsen, dat is niet misselijk.
Maar als je een contract met CD incl. montage hebt aangegaan, dan is het inderdaad niet juist.
Als je nu tevreden bent, dan geniet van je 3 in 1.

Re: canaldigitaal ik zeg niet doen!!!

Geplaatst: 01 mar 2013 11:09
door superbien
Ja ik ben een contract aangegaan incl plaatsen en het enige wat CD in een reactie op mijn klacht zegt is dat ik er toch voor heb getekend.( ik heb de spullen in ontvangst genomen en een papier ondertekend). En nee ik ben niet tevreden met CD maar ik zit nog jaren aan ze vast. Ik vind het beeld wel erg mooi en ik heb snel internet.! Maar dank je voor je reacties... :)