LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht T-Mobile
Klacht T-Mobile
Op 17 februari werd ik gebeld door T-Mobile dat er nog een rekening openstond. Deze klopte echter niet. Vanwege mijn werk heb ik toen afgesproken dat ik die middag even naar de winkel zou gaan. Daar hadden ze er blijkbaar ook niet veel zin in om het uit te zoeken. Ze lieten mij alleen maar de openstaande rekening zien en vroegen of ik gelijk wilde betalen. Ik maakte een afspraak dat ik het thuis rustig zou bekijken en zou betalen via internet bankieren. Echter nog voordat ik thuiskwam was mijn toestel, ondanks de afspraken, al geblokkeerd. Ik heb toen dezelfde avond een klacht ingediend via de website. De volgende dag, 18 februari, werd ik al gebeld. Ze gingen totaal niet op de klacht in en zeiden alleen dat er gereageerd was op mijn e-mail. Dit leek mij (ook vanwege weekend) onmogeljk en het het bleek inderdaad alleen om een ontvangstbevestiging te gaan. Hierna heeft T-Mobile op geen enkele manier gereageerd op mijn klachten via e-mail, forum of per brief. Ik heb direct na het weekend de juiste rekening betaald. De blokkade bleek echter voortduren. Tot op heden geen enkele reactie dus, ondanks mijn dreigement om het abonnement op te zeggen. Nadat ik een dreigbrief kreeg over incassobureaus heb ik de kwaad naar de klantenservice gebeld. Hier ben ik uiterst vriendelijk geholpen en heb in alles gelijk gekregen. Ik hoefde niets meer te betalen, ook de kosten voor de blokkade niet. Deze zou ook gelijk worden opgeheven. Alles was betaald tot 6 maart. Echter de blokkade werd NIET opgeheven en ik blijf dreigbrieven krijgen over incassokosten, opheffing van abonnement en enorme kosten hiervoor. En ik krijg ook SMSjes met dreigementen over Preventel (soort BKR). T-Mobile blijft echter nergens op reageren! Ook niet op brieven, die ik op aanraden van de Consumentenbond heb geschreven. Ik word letterlijk ziek van dit gedoe. In het forum van T-Mobile zie ik enorm veel reacties van mensen die ook geen enkel antwoord krijgen op hun klacht.
Re: Klacht T-Mobile
Misschien kan het helpen om een ander nummer te proberen.
Alternatief voor T-Mobile Shop Almere - 0900 0236 (€ 0.25 per minuut) gevonden
Het 0900-Alternatief voor T-Mobile Shop Almere is 0800 7123.
Adres van T-Mobile Shop Almere
Traverse 3
1315 TJ Almere
E-mail adres: [email protected]
Website: http://www.t-mobile.nl
Fax: 070 3055734
Twitter: @TMobile_NL
Opmerkingen
- Het 0900-Alternatief is voor alle T-mobile shops
- Het fax nummer is van het hoofdkantoor.
- U kunt ook het nummer 06 24001200 gebruiken. Echter liggen de kosten van dit nummer hoger dan het gratis 0800-nummer.
Alternatief voor T-Mobile Shop Almere - 0900 0236 (€ 0.25 per minuut) gevonden
Het 0900-Alternatief voor T-Mobile Shop Almere is 0800 7123.
Adres van T-Mobile Shop Almere
Traverse 3
1315 TJ Almere
E-mail adres: [email protected]
Website: http://www.t-mobile.nl
Fax: 070 3055734
Twitter: @TMobile_NL
Opmerkingen
- Het 0900-Alternatief is voor alle T-mobile shops
- Het fax nummer is van het hoofdkantoor.
- U kunt ook het nummer 06 24001200 gebruiken. Echter liggen de kosten van dit nummer hoger dan het gratis 0800-nummer.
Re: Klacht T-Mobile
09000236 is het oude prepaid klantenservicenummer
08007123 is het nummer van de verkooplijn, niet de winkel van Almere
08007123 is het nummer van de verkooplijn, niet de winkel van Almere
Re: Klacht T-Mobile
Ik vraag alleen maar info op via een site die ik ook als tip hier had genoemd (ik weet dus zelf niet of t allemaal wel klopt, vaak wel nl)omdat het soms een oplossing bied voor consumenten om een ander nummer te bellen dan de normale klantenservice. Heb hier zelf nl sinds gisteren een goede ervaring er mee.
(maar mn tip is weggehaald)
Misschien kan TS dan het 06 nummer proberen.
(maar mn tip is weggehaald)
Misschien kan TS dan het 06 nummer proberen.
Re: Klacht T-Mobile
Maakt verder ook niet uit, ik geef alleen maar aan dat deze nummers weinig tot niets zullen helpen in het geval van tmobile. Heb wel een ander nummer gevonden, 0614404040, dat is het nummer van hun incasso afdeling, anders het gewone nummer van de klantenservice.Mousy schreef:Ik vraag alleen maar info op via een site die ik ook als tip hier had genoemd (ik weet dus zelf niet of t allemaal wel klopt, vaak wel nl)omdat het soms een oplossing bied voor consumenten om een ander nummer te bellen dan de normale klantenservice. Heb hier zelf nl sinds gisteren een goede ervaring er mee.
(maar mn tip is weggehaald)
Misschien kan TS dan het 06 nummer proberen.
Re: Klacht T-Mobile
Hartelijk dank voor jullie antwoorden.
Re: Klacht T-Mobile
En hier hebben we ze allemaal:
T-Mobile Hoofdkantoor Nederland
Waldorpstraat 60
2521 CC 's-Gravenhage
kaart - route - internet
tel0614095000
T-Mobile Klantenservice...
Waldorpstraat 60
2521 CC 's-Gravenhage
tel0624001200
T-Mobile Klantenservice Zakelijk
Waldorpstraat 60
2521 CC 's-Gravenhage
tel08007112
T-Mobile Shops en Verkooppunten
Waldorpstraat 60
2521 CC 's-Gravenhage
tel08007123
Graag gedaan en succes
T-Mobile Hoofdkantoor Nederland
Waldorpstraat 60
2521 CC 's-Gravenhage
kaart - route - internet
tel0614095000
T-Mobile Klantenservice...
Waldorpstraat 60
2521 CC 's-Gravenhage
tel0624001200
T-Mobile Klantenservice Zakelijk
Waldorpstraat 60
2521 CC 's-Gravenhage
tel08007112
T-Mobile Shops en Verkooppunten
Waldorpstraat 60
2521 CC 's-Gravenhage
tel08007123
Graag gedaan en succes