@warzir
nou dat geeft toch niet,het is jou beslissing
mijn man heeft ook last van bepaalde ja geen exceem maar wel schimmels,psorriasis(lekker woord)maar niet in erge mate!
soms een plek op zijn elleboog,of ergens anders maar niet zo extreem,maar krijgt er dan idd een cremetje voor,eerst was het met hydrocortison maar ja dat is troep,nu ketanazol...is iets minder erg.
maar smeert het niet vaak...
daarnaast gebruikt hij voor zijn haar we dachten jaren! echt jaren dat hij roos had,tot ie denk nu een jaar of 8 geleden het eens tersprake bracht biij de ha..
omdat hij ook elke keer last had van ooronsteking...nu bleken de schilfers in zijn oor te vallen en dat zorgde weer voor ontsteking(was op kweek schimmel aangetroffen in oor)
dus nu al jaren de ketanozal shampoo als hij het erg heeft...soms heb je even wat stress of??dan merk je dat...
en hij gebruikt altijd en geen andere shampoo..danorex of denorex ben altijd in de war..werkt super.
ja ik weet het er zit teer in enz..maar als je allerlei dingen al hebt geprobeerd dan ben je blij dat je wat hebt..env erders is hij supergezond en smeert en slikt ie niks(bijna)dus...zijn hoofd is gezond..dus lekker wassen...
ik snap dat je er gek van wordt en van alles wilt proberen.
dr van de hoog is ook goed,en eucerin?idd zwitsal zit parfum in...
nou ben erg benieuwd of het helpt,zal even de tijd nodig hebben misschien??
succes,misschien kan je het laten weten dan weten mensen of het goed is?