voordeelexperts.nl
Geplaatst: 14 mar 2012 22:01
Ik heb op 27-02-2011 König Weerstation & Projectieklok bij Voordeelexperts besteld. De verzending ging netjes, er was ook een track-entrace numer aan mij gestuurd. Toch bleek de klok niet aan mij wens te werken:de cijfers werden niet goed weergegeven (er vielen streepjes weg). Binnen 7 afgesproken heb ik de klok terug gestuurd. Tot mijn verbazing krijg ik volgende reactie:
wij hebben uw retourzending ontvangen en gecontroleerd.
Wij hebben geconstateerd dat de verpakking in een zeer goede staat verkeert maar de König weerstation met projectieklok bevat diverse gebruikerssporen, o.a. krassen op het scherm, beschadiging aan de zijkant van de projector.
Dat betekend dat deze niet in aanmerking kan komen voor het retourrecht.
Uw product heeft een defect. Het scherm is niet goed af te lezen.
Wij kunnen dit via de garantie voor u na laten kijken.
Let op: eventuele schade die door onjuist gebruik is veroorzaakt valt niet onder de garantieregeling.
Ik schrijf dan volgende terug:
k begrijp niet wat jullie onder gebruikerssporen bedoelen want ik heb de klok niet gebruikt. Ik heb ook de folie van de scherm niet afgehaald. Alle krassen die op het klok zitten, waren al toen ik de klok in ontvangst heb genomen. Ik kan mij ook moeilijk voorstellen wat moet je met de klok doen om zulke gebruikerssporen erop te krijgen. Voor mij is duidelijk dat jullie gewoon het geld niet terug willen betalen.
Hun antwoord:
raag willen wij u de feiten laten weten zoals wij die kennen:
U deed een bestelling
Uw product was niet op vooraad en hebben wij u direct vanaf de importeur laten toezenden
U geeft aan dat u uw product wilt retourneren ook omdat deze niet naar behoren werkt
Wij ontvangen uw product retour en constateren diverse gebruikerssporen (lichte krassen op het display en diepere krassen op de behuizing
Wij concluderen dat deze daarom niet in aanmerking kan komen voor retourrecht (uw product is niet meer verkoopbaar)
Wij stelden voor het defect onder de garantie te laten repareren
Ik schrijf terug:
Bij deze deel ik u nog een keer mee dat ik heb de klok uit verpakking gehaald, aangezet en dan weer verpakt. Door deze handelingen konen er geen krassen ontstaan. De klok was al met de krassen geleverd.
Hun antwoord:
wij hebben navraag gedaan bij de importeur/leverancier.
Ik heb gevraagd of het mogelijk is dat een klant een vuil en beschadigd artikel van hen ontvangt.
Hieronder voegen wij hun antwoord bij:
Goedenmiddag,
Een product nieuw uit doos zal nooit ter nimmer vuil zijn en gebruiksschade hebben, het artikel zal door onze RMA afdeling ook niet geaccepteerd worden en geretourneerd worden met €20 onderzoekskosten.
Het antwoord dat zij mij geven is dus kort en duidelijk.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Ik ben nu op zijn minst €22 kwijt voor de klok die eigenlijk €7 euro zonder merk König erop kost bij het kopen van een partij (je kan het gewoon Googelen op afbeeldingen). Mijn moeder heeft een actie van Marktplaats gemist en wilde per se deze klok, dus ik heb het voor haar bij Voordeelexperts.nl gevonden. Ik ben een vaste klant bij Otto en Wehkamp, ik heb ook bij andere webwinkels gekocht, maar zoiets als bij Voordeelexperts.nl heb ik nog nooit meegemaakt. Ze spreken over "gebruikerssporen"die zouden nooit op een klok kunnen ontstaan als je het uit verpakking haalt en kop een kastje zet. Voor mij is het duidelijk een smoes om gel niet terug te betalen.
Conclusie: wees alert als je bij Voordeelexperts.nl besteld: ook als het product die je krijgt kapot is, krijg je jouw geld niet meer terug omdat ze "gebruikerssporen"erop vinden.
wij hebben uw retourzending ontvangen en gecontroleerd.
Wij hebben geconstateerd dat de verpakking in een zeer goede staat verkeert maar de König weerstation met projectieklok bevat diverse gebruikerssporen, o.a. krassen op het scherm, beschadiging aan de zijkant van de projector.
Dat betekend dat deze niet in aanmerking kan komen voor het retourrecht.
Uw product heeft een defect. Het scherm is niet goed af te lezen.
Wij kunnen dit via de garantie voor u na laten kijken.
Let op: eventuele schade die door onjuist gebruik is veroorzaakt valt niet onder de garantieregeling.
Ik schrijf dan volgende terug:
k begrijp niet wat jullie onder gebruikerssporen bedoelen want ik heb de klok niet gebruikt. Ik heb ook de folie van de scherm niet afgehaald. Alle krassen die op het klok zitten, waren al toen ik de klok in ontvangst heb genomen. Ik kan mij ook moeilijk voorstellen wat moet je met de klok doen om zulke gebruikerssporen erop te krijgen. Voor mij is duidelijk dat jullie gewoon het geld niet terug willen betalen.
Hun antwoord:
raag willen wij u de feiten laten weten zoals wij die kennen:
U deed een bestelling
Uw product was niet op vooraad en hebben wij u direct vanaf de importeur laten toezenden
U geeft aan dat u uw product wilt retourneren ook omdat deze niet naar behoren werkt
Wij ontvangen uw product retour en constateren diverse gebruikerssporen (lichte krassen op het display en diepere krassen op de behuizing
Wij concluderen dat deze daarom niet in aanmerking kan komen voor retourrecht (uw product is niet meer verkoopbaar)
Wij stelden voor het defect onder de garantie te laten repareren
Ik schrijf terug:
Bij deze deel ik u nog een keer mee dat ik heb de klok uit verpakking gehaald, aangezet en dan weer verpakt. Door deze handelingen konen er geen krassen ontstaan. De klok was al met de krassen geleverd.
Hun antwoord:
wij hebben navraag gedaan bij de importeur/leverancier.
Ik heb gevraagd of het mogelijk is dat een klant een vuil en beschadigd artikel van hen ontvangt.
Hieronder voegen wij hun antwoord bij:
Goedenmiddag,
Een product nieuw uit doos zal nooit ter nimmer vuil zijn en gebruiksschade hebben, het artikel zal door onze RMA afdeling ook niet geaccepteerd worden en geretourneerd worden met €20 onderzoekskosten.
Het antwoord dat zij mij geven is dus kort en duidelijk.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Ik ben nu op zijn minst €22 kwijt voor de klok die eigenlijk €7 euro zonder merk König erop kost bij het kopen van een partij (je kan het gewoon Googelen op afbeeldingen). Mijn moeder heeft een actie van Marktplaats gemist en wilde per se deze klok, dus ik heb het voor haar bij Voordeelexperts.nl gevonden. Ik ben een vaste klant bij Otto en Wehkamp, ik heb ook bij andere webwinkels gekocht, maar zoiets als bij Voordeelexperts.nl heb ik nog nooit meegemaakt. Ze spreken over "gebruikerssporen"die zouden nooit op een klok kunnen ontstaan als je het uit verpakking haalt en kop een kastje zet. Voor mij is het duidelijk een smoes om gel niet terug te betalen.
Conclusie: wees alert als je bij Voordeelexperts.nl besteld: ook als het product die je krijgt kapot is, krijg je jouw geld niet meer terug omdat ze "gebruikerssporen"erop vinden.