LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] En nu.....?!?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
John

En nu.....?!?

Ongelezen bericht door John »

Mijn contract was op 31 mei afgelopen.....
Ik heb dus de eindafrekening van "dexia" gehad en kan/wil dus inderdaad de restschuld niet betalen.
NERGENS....kan ik terug vinden hoe ik nu moet handelen. Heb de website van de beide stichtingen doorzocht, de site van de consumentenbond en de site van tros radar. Nergens kom ik te weten wat er nu gebeurt als ik niet binnen de gestelde termijn ga betalen. Iedereen dringt er op het forum wel op aan dat je vooral niet moet gaan betalen, maar wie komt mij nu te rade en gaat me vertellen (liefst uit ervaring) wat mijn lot is..... Ooh ja, en het lot van mijn ouders (81 en 79 jaar)...(Beiden voor 16.500 Euro de DEXIA-BOOT" ingegaan........

Don

Re: En nu.....?!?

Ongelezen bericht door Don »

Die dexia-boot wordt binnenkort een dexia-duikboot. En als die onder water is dan prikken we hem lek....

advocaatje

Ongelezen bericht door advocaatje »

advies: als je mij niet in je armen neem zou ik maar gewoon betalen, wat dacht je wat?

appie

Ongelezen bericht door appie »

bel dexia

Harry

Ongelezen bericht door Harry »

Ik betaal ze met hollandse nieuwen.

Hary

wil

Ongelezen bericht door wil »

wachten

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

Beste mensen
In het Elseviersweekblad moeten artikelen hebben gestaan over De stichting Leaseverlies en de stichting eegalease.
Wie leest dit blad?
Er moet zeer uitgegebreid zijn ingegaan op de materie, rechtzaak, gevolgen uitspraak van de rechtzaak en de individuele rechtzaak die een ieder zou moeten beginnen, aan de hand van de uitspraken t.a.v.processen door de stichtingLeaseverlies en Eegalease aangespannen tegen Dexia.

Mij doorgegeven data van artikelen 5 april 2003 - 26 april 2003- 24 mei 2003.
Hans2

Gesloten