philips 9604
Geplaatst: 18 mar 2012 14:23
Ik heb een philips 37" 9604. Opzich een mooie tv, maar na een half jaar begon het beeld te flikkeren maar had ik wel geluid en ambilight. Eerst nog even de standaard procedures doorlopen van de helpdesk, is de tv netjes door E-care gerepareerd. Tv ging na 3 kwart jaar weer kapot door hetzelfde euvel. Nog steeds garantie en weer netjes gerepareerd. Nu de derde keer weer dezelfde problemen. En je raad het al, net een paar maanden buiten de garantie.
Met philips gebeld. O meneer vervelend. Ik zal er bij zetten dat het om de zoveelste keer gaat en u wordt gebeld door E-care. E-care beld netjes een dag later. Beste meneer dat kost u €220. Kunt u mij garantie geven dat mijn tv het dan wel langer doet? Nee meneer dit is een bekend probleem en zit nog steeds in de PSU.
Dan wil ik een nieuwe tv. Vervolgens is een omruilvoorstel gedaan voor een vergelijkbare tv. Voor €530 komen ze hem omruilen! Dit is wel inclusief 150 euro voorrijkosten en uurloon. Ook fijn. Of ik kon een 7-serie krijgen (aanschafprijs 550 euro, mijn tv 1299 euro!).
E-care gaf aan dat er wel ruimte zit in het voorstel en dat ik maar contact moet opnemen met Philips. Uiteraard gedaan. Eerst vriendelijk geholpen en zou het worden uitgezocht. Meerdere keren beloofd terug te bellen, maar nooit meer gebeurd. Laatste contact was met een andere persoon van philips. Nee meneer we hebben een tabel en dit is het; take it or leave it was de boodschap.
Van het kastje naar de muur. Nu maar een brief naar consumentenbelangen gestuurd.
Ik ben best bereid iets bij te betalen maar dit gaat nergens over! Ze leveren een apparaat dat niet werkt en ik moet voor alle kosten opdraaien.
Iemand nog een goede tip?
Met philips gebeld. O meneer vervelend. Ik zal er bij zetten dat het om de zoveelste keer gaat en u wordt gebeld door E-care. E-care beld netjes een dag later. Beste meneer dat kost u €220. Kunt u mij garantie geven dat mijn tv het dan wel langer doet? Nee meneer dit is een bekend probleem en zit nog steeds in de PSU.
Dan wil ik een nieuwe tv. Vervolgens is een omruilvoorstel gedaan voor een vergelijkbare tv. Voor €530 komen ze hem omruilen! Dit is wel inclusief 150 euro voorrijkosten en uurloon. Ook fijn. Of ik kon een 7-serie krijgen (aanschafprijs 550 euro, mijn tv 1299 euro!).
E-care gaf aan dat er wel ruimte zit in het voorstel en dat ik maar contact moet opnemen met Philips. Uiteraard gedaan. Eerst vriendelijk geholpen en zou het worden uitgezocht. Meerdere keren beloofd terug te bellen, maar nooit meer gebeurd. Laatste contact was met een andere persoon van philips. Nee meneer we hebben een tabel en dit is het; take it or leave it was de boodschap.
Van het kastje naar de muur. Nu maar een brief naar consumentenbelangen gestuurd.
Ik ben best bereid iets bij te betalen maar dit gaat nergens over! Ze leveren een apparaat dat niet werkt en ik moet voor alle kosten opdraaien.
Iemand nog een goede tip?