Slordige Tele 2
Geplaatst: 19 mar 2012 12:53
Beste mensen,
Door de naar mijn idee slechte internetverbinding van Tele2 tegenover een internetprovider welke ik daarvoor had, besloot ik om over te gaan naar een andere internetprovider. Dit hoorde gedaan te worden op 22 maart 2012. Ik heb daar ook een bevestiging van gekregen van Tele 2.
Tot mijn verbazing zag ik vanochtend,dat ik geen internetverbinding meer had en met een opstartscherm werd geconfronteerd dat ik een betalingsachterstand zou hebben. Na langdurig zoeken (doormiddel van internet met mijn mobiele telefoon)ben ik uiteindelijk achter het "klantenservice"-nummer gekomen. Ik belde vervolgens de klantenservice en tot mijn verbazing werd daar medegedeeld dat ik geen betalingsachterstand had, maar dat de verbinding was afgesloten in verband met de overschakeling van een nieuwe internetprovider. Volgens de medewerkster diende dit op 8 maart 2012 al te gebeuren. Er zijn volgens mij duidelijke afspraken geweest dat mijn internet overgezet zou worden op 22 maart 2012.
Wat gebeurt daar bij Tele 2?!!
Onder andere voor mijn werk heb ik toegang nodig tot het internet. Kan een internetprovider, omdat zij mijn internetafsluiting vervroegd hier zomaar mee wegkomen. Ik heb op papier staan dat het contract beeindigd wordt op 22 maart 2012. Ik heb dus geen betalingsachterstand (betaal alles op tijd en zojuist bij de bank geweest) Wie kan mij helpen? En wie kent dit soort ongein van Tele 2 nog meer?
Door de naar mijn idee slechte internetverbinding van Tele2 tegenover een internetprovider welke ik daarvoor had, besloot ik om over te gaan naar een andere internetprovider. Dit hoorde gedaan te worden op 22 maart 2012. Ik heb daar ook een bevestiging van gekregen van Tele 2.
Tot mijn verbazing zag ik vanochtend,dat ik geen internetverbinding meer had en met een opstartscherm werd geconfronteerd dat ik een betalingsachterstand zou hebben. Na langdurig zoeken (doormiddel van internet met mijn mobiele telefoon)ben ik uiteindelijk achter het "klantenservice"-nummer gekomen. Ik belde vervolgens de klantenservice en tot mijn verbazing werd daar medegedeeld dat ik geen betalingsachterstand had, maar dat de verbinding was afgesloten in verband met de overschakeling van een nieuwe internetprovider. Volgens de medewerkster diende dit op 8 maart 2012 al te gebeuren. Er zijn volgens mij duidelijke afspraken geweest dat mijn internet overgezet zou worden op 22 maart 2012.
Wat gebeurt daar bij Tele 2?!!
Onder andere voor mijn werk heb ik toegang nodig tot het internet. Kan een internetprovider, omdat zij mijn internetafsluiting vervroegd hier zomaar mee wegkomen. Ik heb op papier staan dat het contract beeindigd wordt op 22 maart 2012. Ik heb dus geen betalingsachterstand (betaal alles op tijd en zojuist bij de bank geweest) Wie kan mij helpen? En wie kent dit soort ongein van Tele 2 nog meer?