Zomaar een AD abonnement aangesmeerd gekregen.
Geplaatst: 20 mar 2012 09:21
Afgelopen zaterdag kreeg ik tot mijn verbazing een brief van het AD dat ik een jaarabonnement heb vanaf 21 Maart en dat ik toestemming gegeven heb om het geld maandelijks van mijn rekening te halen.
Nu heb ik een half jaar een abonnement via Groupon gehad maar niet een verlenging aangevraagd.
Ik heb het AD gebeld en hun gevraagd hoe dit kan. Zij legden uit dat ik dan een enquete heb ingevuld, en zo kwam het bij hun binnen. Ik weet van niks. Heb ze gevraagd van welk bankrekening zij het afgingen schrijven.Ik heb immers nooit een nummer opgegeven.
Kwamen ze met een mij erg onbekend nummer.Hoe gaan we dit oplossen was mijn volgende vraag. Ik zou hierover teruggebeld worden. Morgen gaat dat abonnement in en ik heb nog niets gehoord.
Zijn er meer die zo'n ervaring hebben. Ik vind dit een vreemde gang van zaken.
Nu heb ik een half jaar een abonnement via Groupon gehad maar niet een verlenging aangevraagd.
Ik heb het AD gebeld en hun gevraagd hoe dit kan. Zij legden uit dat ik dan een enquete heb ingevuld, en zo kwam het bij hun binnen. Ik weet van niks. Heb ze gevraagd van welk bankrekening zij het afgingen schrijven.Ik heb immers nooit een nummer opgegeven.
Kwamen ze met een mij erg onbekend nummer.Hoe gaan we dit oplossen was mijn volgende vraag. Ik zou hierover teruggebeld worden. Morgen gaat dat abonnement in en ik heb nog niets gehoord.
Zijn er meer die zo'n ervaring hebben. Ik vind dit een vreemde gang van zaken.