Hollandsnieuwe onbereikbaar, slechte service + slecht bereik
Geplaatst: 20 mar 2012 10:28
Ook ik heb sinds januari een abonnement bij Hollandsnieuwe en ben daar niet blij mee:
- In heel de maand februari viel mijn bereik om de 5 minuten weg. Hierover heb ik hen gemaild, waarop zij antwoordden: Kun je even alle telefoonnummers en tijdstippen geven van alle sms-jes en telefoontjes die niet aankwamen, dan kunnen we je pas helpen.
Hoe moet ik nou weten wie mij heeft geprobeerd te bereiken? Ik heb enkele kunnen achterhalen en doorgegeven, maar het werd niet opgelost. Laat tot geen reacties van hollandsnieuwe per mail.
- Ik heb een bericht achtergelaten om door hun gebeld te worden. Word ik inderdaad op die datum en dat tijdstip teruggebeld, MAAR: Er is niemand aan de lijn en het duurde 20 minuten! Makkelijk zo'n service hoor!
- In Antwerpen had ik ook helemaal geen bereik. Per mail gevraagd of ik wel bereik heb in het buitenland. Want volgens het abbonnement wel. Géén antwoord hierop per mail.
- Ook doet mijn internet het niet.
Vanwege al deze gebreken gevraagd om een vergoeding, want ik heb veel gemiste klanten en dus schade hierdoor opgelopen, maar ook hier geen reactie op gekregen.
Ik had blijkbaar beter moeten weten want: HOE KAN EEN TELEFOONPROVIDER DIE ZELF TELEFONISCH ONBEREIKBAAR IS, NOU GOED ZIJN???
Bij deze hoop ik te voorkomen dat vele anderen een abbonnement bij hollandsnieuwe aanschaffen en schade hierdoor oplopen.
MvG
ir.
- In heel de maand februari viel mijn bereik om de 5 minuten weg. Hierover heb ik hen gemaild, waarop zij antwoordden: Kun je even alle telefoonnummers en tijdstippen geven van alle sms-jes en telefoontjes die niet aankwamen, dan kunnen we je pas helpen.
Hoe moet ik nou weten wie mij heeft geprobeerd te bereiken? Ik heb enkele kunnen achterhalen en doorgegeven, maar het werd niet opgelost. Laat tot geen reacties van hollandsnieuwe per mail.
- Ik heb een bericht achtergelaten om door hun gebeld te worden. Word ik inderdaad op die datum en dat tijdstip teruggebeld, MAAR: Er is niemand aan de lijn en het duurde 20 minuten! Makkelijk zo'n service hoor!
- In Antwerpen had ik ook helemaal geen bereik. Per mail gevraagd of ik wel bereik heb in het buitenland. Want volgens het abbonnement wel. Géén antwoord hierop per mail.
- Ook doet mijn internet het niet.
Vanwege al deze gebreken gevraagd om een vergoeding, want ik heb veel gemiste klanten en dus schade hierdoor opgelopen, maar ook hier geen reactie op gekregen.
Ik had blijkbaar beter moeten weten want: HOE KAN EEN TELEFOONPROVIDER DIE ZELF TELEFONISCH ONBEREIKBAAR IS, NOU GOED ZIJN???
Bij deze hoop ik te voorkomen dat vele anderen een abbonnement bij hollandsnieuwe aanschaffen en schade hierdoor oplopen.
MvG
ir.