SBSfletcheractie
Geplaatst: 20 mar 2012 12:05
Enkele maanden geleden kochten wij via de SBSfletcheractie 2 vouchers, tw 2 overnachtingen voor 2 personen, in te leveren voor 1 mei 2012, met de bedoeling om medio april een weekend in de omgeving van Groesbeek door te brengen.
Om niet mis te grijpen wilden we meteen boeken. Dat was helaas niet mogelijk. Dat kan pas binnen 4 weken tot overnachtingsdatum.
Op de speciale website gekeken naar hotels en mogelijkheden. De moed zonk ons al in de schoenen want volgens de website was alles volgeboekt voor de komende maanden.
Betreffend hotel meerdere malen gebeld. Als antwoord kregen we dat weekenden nergens mogelijk was, alleen op werkdagen zouden er (integenspraak met de website) nog voldoende mogelijkheden zijn en we moesten maar regelmatig op de website kijken want die werd regelmatig aangepast.
Ik heb gezegd de koop ontbonden te beschouwen wegens het niet (kunnen) leveren van de gekochte dienst. De reactie van Fletcher is: jammer dat we u niet kunnen helpen, maar conform de voorwaarden krijg je geen geld terug. Weg € 60,--!
We voelen ons echt opgelicht.
Om niet mis te grijpen wilden we meteen boeken. Dat was helaas niet mogelijk. Dat kan pas binnen 4 weken tot overnachtingsdatum.
Op de speciale website gekeken naar hotels en mogelijkheden. De moed zonk ons al in de schoenen want volgens de website was alles volgeboekt voor de komende maanden.
Betreffend hotel meerdere malen gebeld. Als antwoord kregen we dat weekenden nergens mogelijk was, alleen op werkdagen zouden er (integenspraak met de website) nog voldoende mogelijkheden zijn en we moesten maar regelmatig op de website kijken want die werd regelmatig aangepast.
Ik heb gezegd de koop ontbonden te beschouwen wegens het niet (kunnen) leveren van de gekochte dienst. De reactie van Fletcher is: jammer dat we u niet kunnen helpen, maar conform de voorwaarden krijg je geen geld terug. Weg € 60,--!
We voelen ons echt opgelicht.