| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] website DEXIANOOITMEER
-
Willem S.
website DEXIANOOITMEER
hallo allemaal,
is het strafbaar om een website te maken zoals DEXIANOOITMEER met de foto's erop van de demonstratie?
Indien nee, geef ff een berichtje dan hebben we over een paar uur een mooie blauwe website! met foto's en uiteraard breed uitgemeten wat er allemaal mis is....
Maarja, mag dat?????
is het strafbaar om een website te maken zoals DEXIANOOITMEER met de foto's erop van de demonstratie?
Indien nee, geef ff een berichtje dan hebben we over een paar uur een mooie blauwe website! met foto's en uiteraard breed uitgemeten wat er allemaal mis is....
Maarja, mag dat?????
-
Dennis
Re: website DEXIANOOITMEER
Tja,
Ooit heb ik wel eens gesteld hier om de hele website van Dexia binnen te halen (heb daar software voor) maar dat is toen afgeschoten. Ik wilde de website tekstueel veranderen en terug zetten.
Nu kan je volgens mij een website opzetten, maar anti-reklame op het web is volgens mij niet volgens de regels
Ooit heb ik wel eens gesteld hier om de hele website van Dexia binnen te halen (heb daar software voor) maar dat is toen afgeschoten. Ik wilde de website tekstueel veranderen en terug zetten.
Nu kan je volgens mij een website opzetten, maar anti-reklame op het web is volgens mij niet volgens de regels
-
Willem S.
Hoi Dennis,
ik heb het ook niet over antireclame...
Alleen foto's en de feiten op een rijtje, je weet wel...
Een leuke kreet/slogan zou zijn:
welkom in de wereld van het kleine geld, zou ik zo zeggen!
ik heb het ook niet over antireclame...
Alleen foto's en de feiten op een rijtje, je weet wel...
Een leuke kreet/slogan zou zijn:
welkom in de wereld van het kleine geld, zou ik zo zeggen!
-
L. Blok
Beste Willem,
Volgens mij mag je vrij een homepage maken als er maar geen beledigende, kwetsende of aanstootgevende informatie op gezet wordt. Als je er verder eigen informatie op zet dan kan er geen probleem ontstaan. Bij eventuele ander informatie is het aanbevelenswaardig de bron te vermelden.
m.v.g. L. Blok
Volgens mij mag je vrij een homepage maken als er maar geen beledigende, kwetsende of aanstootgevende informatie op gezet wordt. Als je er verder eigen informatie op zet dan kan er geen probleem ontstaan. Bij eventuele ander informatie is het aanbevelenswaardig de bron te vermelden.
m.v.g. L. Blok
-
Sara Etty
En zo lang je maar niet pretendeert dat jouw site die van Dexia is. Je moet dus niet dezelfde lay out hanteren etc. Ook moet je website naam niet tot misverstanden leiden.
-
Kees
Hallo Willem,
Als je wilt kan ik je wel foto's leveren. Ik heb er nogal wat gemaakt vandaag....
Mocht er op de site ook plaats zijn voor een filmpje, dan heb ik daar ook nog wel wat van (De Dexia song waarheen waarvoor...)
Als je wilt kan ik je wel foto's leveren. Ik heb er nogal wat gemaakt vandaag....
Mocht er op de site ook plaats zijn voor een filmpje, dan heb ik daar ook nog wel wat van (De Dexia song waarheen waarvoor...)
-
Willem S.
Beste Heer Blok,
ben er ff niet geweest... druk zal maar zeggen.
Vandaag terug gekomen en wat tref ik aan.. jawel een herinnering aan mijn schuld! Leuk detail, ze blijven volhouden dat het een winstverdriedubbelaar is! Voor hun wellicht...
Overigens nog een vraag die ik ook een poosje geleden aan Maarten heb gesteld...
Dexia beweert tegen mij dat de winstverdriedubbelaar overeenkomst valt onder de wet huurkoop. Dat houdt toch in dat art 88 geldt? Of valt het wel onder de wet, maar toch ook weer niet.... ofzo? Hoe zat dat, want dit is mijn laatste missing stukje in mijn laatste brief aan Dexia. Niet dat het wat zal uithalen, maar goed, ik heb het geprobeerd!
ben er ff niet geweest... druk zal maar zeggen.
Vandaag terug gekomen en wat tref ik aan.. jawel een herinnering aan mijn schuld! Leuk detail, ze blijven volhouden dat het een winstverdriedubbelaar is! Voor hun wellicht...
Overigens nog een vraag die ik ook een poosje geleden aan Maarten heb gesteld...
Dexia beweert tegen mij dat de winstverdriedubbelaar overeenkomst valt onder de wet huurkoop. Dat houdt toch in dat art 88 geldt? Of valt het wel onder de wet, maar toch ook weer niet.... ofzo? Hoe zat dat, want dit is mijn laatste missing stukje in mijn laatste brief aan Dexia. Niet dat het wat zal uithalen, maar goed, ik heb het geprobeerd!
-
Willem S.
De website is bijna klaar, de computer is nu bezig een en ander over te pompen...
tot straks
tot straks
-
yvonne
hoi Willem S, geef je wel even de naam van de site door
als hij klaar is.
Groetjes
Yvonne
als hij klaar is.
Groetjes
Yvonne
-
Willem S
Jo, natuurlijk...
het duurt nog ff want ik heb zo'n gratizz provider genomen.
Een uurtje of wat en dan moet het wel zo'n beetje werken.
Dus ff geduld
het duurt nog ff want ik heb zo'n gratizz provider genomen.
Een uurtje of wat en dan moet het wel zo'n beetje werken.
Dus ff geduld
-
arielewis
nee, maar wie kijkt ernaar??? Je bent in ieder geval niet de slimste
-
website
Zie het juridische getouwtrek toentertijd met de website Prutstone.nl en Dutchtone.nl.
-
Willem S.
Arielewis,
je hebt gelijk! Het werd me overigens door meer mensen afgeraden... Maar het lucht wel ff op om wat creatiefs te doen. Aangezien jij de slimste van het stel bent... Heb jij zeker nog wel goede suggesties die wel van invloed zijn?
je hebt gelijk! Het werd me overigens door meer mensen afgeraden... Maar het lucht wel ff op om wat creatiefs te doen. Aangezien jij de slimste van het stel bent... Heb jij zeker nog wel goede suggesties die wel van invloed zijn?
-
Luc
Willem, ik vind het een gaaf initiatief. Zorg wel dat je op je teksten niet 'te pakken' bent, zet dus zoveel mogelijk feiten neer. Die mogen uiteindelijk ook in de krant.
-
jaap
goed idee Willem,heel goed.
Zolang je site er is zal Dexia zich geremd voelen in haar bankzaken.
We moeten net zolang doorgaan zodat hun omzet steeds kleiner, hun verlies steeds groter wordt en er niemand meer bij Dexia wlit werken. Als we dat bereiken komen ze vanzelf wel met een beter aanbod. let er wel op dat er geen beledigende tekst op komt over Dirk en zo, enkel feiten over hun handelswijze.
Zolang je site er is zal Dexia zich geremd voelen in haar bankzaken.
We moeten net zolang doorgaan zodat hun omzet steeds kleiner, hun verlies steeds groter wordt en er niemand meer bij Dexia wlit werken. Als we dat bereiken komen ze vanzelf wel met een beter aanbod. let er wel op dat er geen beledigende tekst op komt over Dirk en zo, enkel feiten over hun handelswijze.
-
jaap
Dexia denkt dat ze sterk staat met haar leger advocaten.
Toch heeft ze 3 zwakke plekken waar we ze kunnen treffen:
1 - negatieve reclame
2 - negatieve werksfeer onder het personeel
3 - investeringsrem vanwege dreiging op lange termijn van
via LV.
Als we dit met z'n allen warm houden komt Dexia straks vanzelf wel met het verzoek of ze onze restschuld mogen kwijtschelden, als we maar ophouden met mailen........
Toch heeft ze 3 zwakke plekken waar we ze kunnen treffen:
1 - negatieve reclame
2 - negatieve werksfeer onder het personeel
3 - investeringsrem vanwege dreiging op lange termijn van
via LV.
Als we dit met z'n allen warm houden komt Dexia straks vanzelf wel met het verzoek of ze onze restschuld mogen kwijtschelden, als we maar ophouden met mailen........
-
el
Jaap, ze staan denk ik ook niet zo sterk met hun legertje advocaten denk ik, want als ze zo overtuigd zouden zijn van hun gelijk dan hadden ze nooit zo'n chantage 'aanbod'
in elkaar gezet en allemaal peperdure brochures gemaakt.
Door hun 'klantjes' bang te maken proberen ze zoveel mogelijk handtekeningen binnen te krijgen waardoor ze straks als ze gaan verliezen en dat gaan ze, geen miljarden euro's meer hoeven te betalen.
Gewoon een slim spelletje dat ze spelen.
in elkaar gezet en allemaal peperdure brochures gemaakt.
Door hun 'klantjes' bang te maken proberen ze zoveel mogelijk handtekeningen binnen te krijgen waardoor ze straks als ze gaan verliezen en dat gaan ze, geen miljarden euro's meer hoeven te betalen.
Gewoon een slim spelletje dat ze spelen.
-
el
Je moet er voor zorgen dat in de header van je website de naam Dexia staat (weet niet precies hoe het werkt).
Wanneer je nu je website aanmeld bij de diverse zoekmachines die er zijn dan komt automatisch jouw website ook tevoorschijn bij de zoekresultaten.
Wanneer je nu je website aanmeld bij de diverse zoekmachines die er zijn dan komt automatisch jouw website ook tevoorschijn bij de zoekresultaten.