PostNL klantenservice
Geplaatst: 20 mar 2012 17:37
Goede avond.
Ik vol moed vorige week een nieuwe telefoon besteld bij HI,
Kreeg de volgende dag netjes een mailtje van morgen word hij geleverd bij u.
Helaas zat er geen pakket code bij maar gelukkig als je de gratis klantenservice belt krijg je hem te horen.
Ik vol moed al nu 7 dagen te wachten op mijn pakketje..
Elke dag werd de aflever datum veranderd bij Postnl in de volgende dag (track and trace)
Dus na een paar dagen was ik het echter zat en belde de klantenservice (45 cent per minut) van postnl om verhaal te halen.
Word mij verteld dat er wat mis is gegaan na een verkeerd sorteer centrum en dat die echter de volgende dag geleverd word. Dus ik geloofde het en keek er na uit, maar echter de volgende dag kwam het pakketje niet...
Dus ik weer beller...
Werd weer het zelfde verteld... Alleen dat die echt de volgede dag gebracht zou worden dat zweerde de meneer...
3x raden weer geen pakketje...
Vandaag weer bellen natuurlijk...
Eerst de Klachtenservice via de website is een keer geprobeerd maar dat werkt gewoon niet...
Word er mij verteld dat het pakketje zoek is.. en ze niet weten waar het is...
Nu kan ik dit opzich begrijpen... Maar wel erg leuk dat ik dan voor 3x a 15min gebeld heb dus omgerekend 20.25 euro heb verbeld naar een pakketje wat eigenlijk toch zoek is, niet mijn fout is... En ik dit toch moet betalen?
Dit is toch bizar voor woorden, dat ik moet betalen omdat ze bij postnl er een rommeltje van maken??
Ik vol moed vorige week een nieuwe telefoon besteld bij HI,
Kreeg de volgende dag netjes een mailtje van morgen word hij geleverd bij u.
Helaas zat er geen pakket code bij maar gelukkig als je de gratis klantenservice belt krijg je hem te horen.
Ik vol moed al nu 7 dagen te wachten op mijn pakketje..
Elke dag werd de aflever datum veranderd bij Postnl in de volgende dag (track and trace)
Dus na een paar dagen was ik het echter zat en belde de klantenservice (45 cent per minut) van postnl om verhaal te halen.
Word mij verteld dat er wat mis is gegaan na een verkeerd sorteer centrum en dat die echter de volgende dag geleverd word. Dus ik geloofde het en keek er na uit, maar echter de volgende dag kwam het pakketje niet...
Dus ik weer beller...
Werd weer het zelfde verteld... Alleen dat die echt de volgede dag gebracht zou worden dat zweerde de meneer...
3x raden weer geen pakketje...
Vandaag weer bellen natuurlijk...
Eerst de Klachtenservice via de website is een keer geprobeerd maar dat werkt gewoon niet...
Word er mij verteld dat het pakketje zoek is.. en ze niet weten waar het is...
Nu kan ik dit opzich begrijpen... Maar wel erg leuk dat ik dan voor 3x a 15min gebeld heb dus omgerekend 20.25 euro heb verbeld naar een pakketje wat eigenlijk toch zoek is, niet mijn fout is... En ik dit toch moet betalen?
Dit is toch bizar voor woorden, dat ik moet betalen omdat ze bij postnl er een rommeltje van maken??