Pagina 1 van 1

Overstap UPC

Geplaatst: 20 mar 2012 21:12
door FWDB
Ben al meer dan 3 weken bezig om over te stappen van de KPN naar UPC.
Er zijn 2 monteurs geweest (kosten voor UPC) en nu is ook de kabel in de straat kapot.
Tevens heb ik 3 weken geen telefoon (door UPC, want mijn abonnement bij KPN loopt nog!!). Moet ik wat regelen dan gebruik ik mijn mobiel. met alle kosten van dien!
Ook op mijn mail hoe we het nu gaan regelen geen antwoord gekregen. Een goede start dus met UPC.
FWDB

Re: Overstap UPC

Geplaatst: 20 mar 2012 21:29
door bprosman
Daarom ben ik ook altijd een voorstander van een overbrugginsperiode. Eerst het nieuwe aan de praat, dan het oude opzeggen.

Re: Overstap UPC

Geplaatst: 21 mar 2012 07:22
door CB
Als je abonnement bij KPN nog loopt, hoe kan het dan dat je geen telefoon meer hebt?

Re: Overstap UPC

Geplaatst: 21 mar 2012 08:02
door nevermind
bprosman schreef:Daarom ben ik ook altijd een voorstander van een overbrugginsperiode. Eerst het nieuwe aan de praat, dan het oude opzeggen.

Dit is juist, en bij de meeste mensen een geldkwestie, omdat je dan dubbele maanlasten hebt.
Maar dit is ook de veiligste manier om het zo te doen, om niet zonder te zitten.
CB schreef:Als je abonnement bij KPN nog loopt, hoe kan het dan dat je geen telefoon meer hebt?


Als UPC het heeft overgenomen is de verbinding met KPN verbroken.

Re: Overstap UPC

Geplaatst: 31 mar 2012 16:12
door UPC Webcare
@FWDB,

Het spijt ons te vernemen dat uw overstap niet goed verloopt. Wij ontvangen graag uw gegevens zodat wij na kunnen gaan wat hiervan de oorzaak is.

Zou u een e-mail willen sturen naar [email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.