albert heijn prepaid
Geplaatst: 21 mar 2012 09:46
Eind februari heb ik een prepaidpakket gekocht bij albert heijn, formulier opgestuurd omdat ik nummerbehoud wilde.Datum dat het in moest gaan was per 1 maart 2012. eerste week van maart niks gehoord, tweede week gebeld en goh ze hadden geen formulier ontvangen.Maar dat werd per telefoon alsnog geregeld.Kreeg te horen van klantenservicemeneer dat nummer 20 maart overgezet zou worden.Goedkeuring van mn vorige provider(vodafone) had ik al.Op 20 maart kreeg ik s`morgens een sms van Albert Heijn dat nummerbehoud was gelukt en dat ik vanaf dat moment kon bellen, smsen etc. Niet dus, 1244 gebeld ..krijg je te horen :er is iets misgegaan in ons systeem en wordt de vebinding verbroken.Dan maar bellen met klantenservice(22 ct/gesprek)en ja ze wisten ervan,klacht genoteerd en moest over 24 uur maar weer bellen.Vanmorgen dus weer gebeld met k.s. ,wèèr 22 ct/gesprek en ja er was nog niks veranderd, klacht lag al wel bij betreffende afdeling maar het kon nog wel 10 dagen(of langer) duren voor dat ik wat hoor van hun kant. Ben dus al die tijd niet bereikbaar,Ga volgende week maandag ziekenhuis in voor operatie en wil dan wel graag mobiel bereikbaar zijn in het ziekenhuis .Wat ik gewoon niet snap is dat deze klacht ook in 2011 al bekend was (even gegoogled) en er is dus dus nog steeds niks aan gedaan. Intussen kopen mensen wel een prepaid pakket van 9, 95 euro, vragen nummerbehoud aan en vervolgen kunnen ze er niks mee.Waardeloos.Daar komt bij dat je een bonustegoed krijgt als je je aanmeld (5 euro) maar als je niet binnen een bepaalde tijd belt/smst dan vervalt dat tegoed. Ja zo kan ik ook 5 euro "kado"doen !