Pagina 1 van 1

Laat je contract niet overzetten door Typhone

Geplaatst: 21 mar 2012 13:59
door Quindana
Ik heb via Typhone een contract met BEN laten afsluiten. Helaas, Typhone kan het door mij digitaal correct ingevulde formulier niet correct doorgeven aan BEN. Nu heet ik ineens anders en ben ik een man en geen vrouw. Commentaar van BEN, kunnen we helaas niets aan doen. Leer er maar mee leven, ons systeem staat niet toe dat gegevens gewijzigd worden. Commentaar van Typhone, BEN heeft het geaccepteerd, kunnen we niet oplossen.

Het alternatief, namelijk het contract opzeggen is helaas ook geen optie, kosten zijn de aansluitkosten, de kosten voor een maand abonnement vanwege de opzegtermijn en het verlies van mijn nummer. Dat alles omdat ze als slakken hebben afgehandeld.

Advies: Laat Typhone niet je abonnement overzetten, doe het liever zelf.

Re: Laat je contract niet overzetten door Typhone

Geplaatst: 21 mar 2012 14:13
door MAXIEM
Quindana

Dat is natuurlijk klinklare onzin wat BEN uitkraamt. Natuurlijk kan BEN dat veranderen, maar ze willen het gewoon niet. Per slot is BEN een man en geen vrouw!!! Overigens adverteren ze wél tot vervelens toe met die kwasi sensuele/sexy vrouwenstem dat alles kan en mag (was het maar waar!). Wellicht dat je bij haar even moet aankloppen.

Sukses, Maxiem.

Re: Laat je contract niet overzetten door Typhone

Geplaatst: 23 mar 2012 11:07
door Typhone.nl
Beste Quindana,

Graag ontvang ik de gegevens van uw bestelling, zodat ik het probleem met BEN voor u kan oplossen. Kunt u mij uw ordernummer en / of uw NAW gegevens in een prive bericht doorsturen?

Bij voorbaat dank voor uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Typhone.nl

Re: Laat je contract niet overzetten door Typhone

Geplaatst: 16 jun 2012 02:39
door Quindana
Beste Typhone,

Jullie hadden me anders snel genoeg getraceerd. Was gezellig babbelen met jullie, maar het antwoord voor een oplossing was nog steeds hetzelfde een autolader voor mijn mobiel en zelf maar achter Ben aangaan. Wat dat met een fout contract en een oplossing te maken heeft weet ik nog steeds niet, maar er zal wel logica achter zitten.
De autolader heb ik voor bedankt en ben dan inderdaad zelf maar achter Ben aangegaan. En gelukkig heeft Ben, na wat aandringen, uiteindelijk niet moeilijk gedaan. Ik heb hun on-line klachtenformulier ingevuld en aangegeven dat ik niet betaal als het niet op de juiste naam staat. En toen hebben ze me gewoon even teruggebeld en hebben ze het allemaal gewoon helemaal opgelost. Eerst het oude, foute contract opzeggen en dan even niet letten op de opzegtermijn, maar gewoon doen of het binnen de gratis opzegtermijn van de 7 dagen periode ligt. En dan gewoon even een nieuw abonnement aanvragen. Deze keer door mezelf en correct. En dat dan allemaal helemaal kosteloos. Kijk, dat noem ik nou service.

Dank je Ben.

Re: Laat je contract niet overzetten door Typhone

Geplaatst: 16 jun 2012 11:47
door MAXIEM
Quindana

Lees ik het nu goed, dat je voor een vakkundig en professioneel antwoord NIET bij Typhone moet zijn???

Maxiem.