LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NUON
NUON
LET OP!!!!!!!!
Als je met het customer care center van NUON belt , dan denk je een medewerkster van NUON aan de lijn te hebben , dit is onjuist , je hebt een mevrouw van een callcenter aan de lijn , die elke 3 maanden worden vervangen , je mag dus hopen dat jou probleem goed doorkomt.
Als je met het customer care center van NUON belt , dan denk je een medewerkster van NUON aan de lijn te hebben , dit is onjuist , je hebt een mevrouw van een callcenter aan de lijn , die elke 3 maanden worden vervangen , je mag dus hopen dat jou probleem goed doorkomt.
Re: NUON
Dat een call center in een NUON gebouw zit wil nog niet zeggen dat het van de NUON is , Ik hoop niet dat je bij NUON werkt want dan zou ik het vervelend voor je vinden dat je ook door de heren van nuon in de maling wordt genomen , ik gaf en geef trainingen aan mensen welke voor call centers werken , maar kan een volledige trainingsdag vullen met de "lotgevallen van NUON "
Re: NUON
LS,
Klein misverstand! trainers trainen mensen over de wijze waarop een call center zou moeten werken , dit staat los van de opdrachten die deze mensen van de opdrachtgever krijgen.
Ik heb tijdens deze trainingen nogal eens klachten gehoord als "dat willen wij wel , maar mogen het niet zeggen "dit ging over de scheldpartijen tegen deze dames , ik heb hen toen geadviseerd zeg dan gewoon dat je van een callcenter ben , en dat je gewoon je werk goed wil doen.
Overigens geeft Mw. van Kruiningen ( afd.voorlichting NUON ) aan dat de callcenter dames om de 3 maanden gewisseld worden en dus tijdelijk worden "ingehuurd " ik vermoed dat je NUON medewerker(ster) bent is voor mij geen probleem maar zet niemand op het verkeerde been aub.
Een van de huidige aandeelhouders ( prov.Groningen ) wil niet voor niets van haar betrokkenheid af .
Dat het rommelig is bij NUON is niet vreemd , geen bedrijf is in een zo'n korte tijd in staat om vele administraties samen te voegen zonder dat dit fout gaat , is een bekend gegeven zelfs bij de overname van een bedrijf gaat er vaak veel fout , geeft allemaal niets , maar roep dan niet dat je het als onderneming zo perfect doet.
Klein misverstand! trainers trainen mensen over de wijze waarop een call center zou moeten werken , dit staat los van de opdrachten die deze mensen van de opdrachtgever krijgen.
Ik heb tijdens deze trainingen nogal eens klachten gehoord als "dat willen wij wel , maar mogen het niet zeggen "dit ging over de scheldpartijen tegen deze dames , ik heb hen toen geadviseerd zeg dan gewoon dat je van een callcenter ben , en dat je gewoon je werk goed wil doen.
Overigens geeft Mw. van Kruiningen ( afd.voorlichting NUON ) aan dat de callcenter dames om de 3 maanden gewisseld worden en dus tijdelijk worden "ingehuurd " ik vermoed dat je NUON medewerker(ster) bent is voor mij geen probleem maar zet niemand op het verkeerde been aub.
Een van de huidige aandeelhouders ( prov.Groningen ) wil niet voor niets van haar betrokkenheid af .
Dat het rommelig is bij NUON is niet vreemd , geen bedrijf is in een zo'n korte tijd in staat om vele administraties samen te voegen zonder dat dit fout gaat , is een bekend gegeven zelfs bij de overname van een bedrijf gaat er vaak veel fout , geeft allemaal niets , maar roep dan niet dat je het als onderneming zo perfect doet.
-
- Berichten: 389
- Lid geworden op: 29 mei 2008 17:14
Re: NUON
Hallo, het zijn berichten van 5 jaar terug !
Re: NUON
Er zijn altijd wel klanten die niet tevreden zijn over medewerkers maar er zijn ook klanten die juiste wel tevreden zijn.Ik werk met alle plezier voor de Nuon en doe dit nu al meer dan 3 jaar dus geen 3 maanden.Dus het is niet steeds dat de medewerkers om de 3 maanden woren ingeruild voor een ander