Samsung tablet / Belcompany garantie
Geplaatst: 21 mar 2012 19:15
Hoe komt het toch als je keist voor een degelijk (duurder) product dat daar de service ook niets meer voorsteld. Of ligt dit aan Samsung?
In juni een Samsung tablet gekocht galaxy 10.1. Eind 2011 is de glasplaat los. Begin januari terug gebracht naar de belcompany en binnen 2 weken terug gemaakt. Nou ja gemaakt er zaten wat beschadigingen op de zwarte kast (waarschijnlijk door het er uit halen van de glasplaat). Nou ja maar weer terug brengen en weer wachten 3 weken. En ja hij is weer gemaakt. Goed kijken of er niet weer iets kapot is op de randen maar nee hij ziet er goed uit. Eeen week later wil ik een foto maken en wat blijkt geen beeld. Van alles geprobeerd en wat blijkt de camera aan de voorkant doet het wel maar bij de nieuwe achterwand daar werkt hij niet. Nee he niet weer! Nou ja tablet aan de computer gehangen even wat dingen er af halen en opslaan. Nee hoor ook dit werkt niet. Lekker is dat. Dan maar zo naar de Belcompany terug gaan en daar werd de tablet gereset (dus alles kwijt).
Maar nee hoor de camera blijft niet werken.
Dat wordt weer opsturen werd mij verteld. Opsturen? Ik heb geen vertrouwen in jullie service center want ik heb hem nu al 2 keer kapot terug gehad. Ja ik kan er niets aan doen werd mij verteld. Een week later heb ik Samsung gebeld en daar werd alles gevraagd wat er gebeurd was en toen zei de dame en wat wilt u nu weten. Ik zeg is dit normaal dat een apparaat van een half jaar oud al 2 maanden bij de reparatie afdeling ligt. En wat krijg ik daar voor antwoord op "geen commentaar". Ik zeg ja maar het is een apparaat van jullie en dit is toch geen service "geen commentaar". Nou dan weet je dat ook weer de volgende keer geen Samsung voor garantie want dat kennen ze niet. Waar ze wel geld (veel geld) aan uit geven is aan het promoten van producten zoals de beurs van Berlage helemaal af huren en groot lopen doen mat een galaxy note. Maar als die kapot is weet ik het antwoord al "geen commentaar".
Dus dan maar weer Belcompany gemaild en ze in gebreke gesteld en mijn geld terug gevraagd. Nee helaas dat kan niet want het prbleem wat er aan mijn tablet mankeerd is iedere keer wat anders. Als het iedere keer hetzelfde probleem is dan kunnen ze wel wat voor mij doen. Ja maar het is ook iedere keer hetzelfde probleem jullie (of Samsungs) service center in Rijswijk Solid vision! Nee hoor het is iedere keer een ander probleem. En als u hem weer terug krijgt als de onderdelen binnen zijn en er weer iets aan mankeert dan zullen we eens kijken of we iets anders kunnen doen voor u. Nou nou in deze tijd dat de nieuwste tablet binnen een jaar al weer vervangen zijn voor een nieuwe ligt die van mij al ruim 2 maanden bij de Belcompany oud te worden.
In juni een Samsung tablet gekocht galaxy 10.1. Eind 2011 is de glasplaat los. Begin januari terug gebracht naar de belcompany en binnen 2 weken terug gemaakt. Nou ja gemaakt er zaten wat beschadigingen op de zwarte kast (waarschijnlijk door het er uit halen van de glasplaat). Nou ja maar weer terug brengen en weer wachten 3 weken. En ja hij is weer gemaakt. Goed kijken of er niet weer iets kapot is op de randen maar nee hij ziet er goed uit. Eeen week later wil ik een foto maken en wat blijkt geen beeld. Van alles geprobeerd en wat blijkt de camera aan de voorkant doet het wel maar bij de nieuwe achterwand daar werkt hij niet. Nee he niet weer! Nou ja tablet aan de computer gehangen even wat dingen er af halen en opslaan. Nee hoor ook dit werkt niet. Lekker is dat. Dan maar zo naar de Belcompany terug gaan en daar werd de tablet gereset (dus alles kwijt).
Maar nee hoor de camera blijft niet werken.
Dat wordt weer opsturen werd mij verteld. Opsturen? Ik heb geen vertrouwen in jullie service center want ik heb hem nu al 2 keer kapot terug gehad. Ja ik kan er niets aan doen werd mij verteld. Een week later heb ik Samsung gebeld en daar werd alles gevraagd wat er gebeurd was en toen zei de dame en wat wilt u nu weten. Ik zeg is dit normaal dat een apparaat van een half jaar oud al 2 maanden bij de reparatie afdeling ligt. En wat krijg ik daar voor antwoord op "geen commentaar". Ik zeg ja maar het is een apparaat van jullie en dit is toch geen service "geen commentaar". Nou dan weet je dat ook weer de volgende keer geen Samsung voor garantie want dat kennen ze niet. Waar ze wel geld (veel geld) aan uit geven is aan het promoten van producten zoals de beurs van Berlage helemaal af huren en groot lopen doen mat een galaxy note. Maar als die kapot is weet ik het antwoord al "geen commentaar".
Dus dan maar weer Belcompany gemaild en ze in gebreke gesteld en mijn geld terug gevraagd. Nee helaas dat kan niet want het prbleem wat er aan mijn tablet mankeerd is iedere keer wat anders. Als het iedere keer hetzelfde probleem is dan kunnen ze wel wat voor mij doen. Ja maar het is ook iedere keer hetzelfde probleem jullie (of Samsungs) service center in Rijswijk Solid vision! Nee hoor het is iedere keer een ander probleem. En als u hem weer terug krijgt als de onderdelen binnen zijn en er weer iets aan mankeert dan zullen we eens kijken of we iets anders kunnen doen voor u. Nou nou in deze tijd dat de nieuwste tablet binnen een jaar al weer vervangen zijn voor een nieuwe ligt die van mij al ruim 2 maanden bij de Belcompany oud te worden.