NS Claim bij vertraging werkt niet?
Geplaatst: 23 mar 2012 08:09
Kan iemand bevestigen dat de online NS applicatie niet werkt?
Ik kan al zeker sinds 24/11/2011 geen gebruik maken van online "geld terug bij vertraging". De NS website zegt steevast "Claim indienen Helaas, er is iets misgegaan." Dit nadat ik het vinkje zet bij "Ik verklaar dat ik deze claim volledig en naar waarheid heb ingevuld." en op verder klik.
De medewerkers van NS klantenservice kunnen er helaas niets mee. Ze kunnen me ook niet in contact brengen met iemand die dat wel kan. De meldingen die ik destijds via het online formulier voor vragen en telefonisch heb gedaan hebben tot nog toe niet geholpen.
Ik kan al zeker sinds 24/11/2011 geen gebruik maken van online "geld terug bij vertraging". De NS website zegt steevast "Claim indienen Helaas, er is iets misgegaan." Dit nadat ik het vinkje zet bij "Ik verklaar dat ik deze claim volledig en naar waarheid heb ingevuld." en op verder klik.
De medewerkers van NS klantenservice kunnen er helaas niets mee. Ze kunnen me ook niet in contact brengen met iemand die dat wel kan. De meldingen die ik destijds via het online formulier voor vragen en telefonisch heb gedaan hebben tot nog toe niet geholpen.