Pagina 1 van 1

NS Claim bij vertraging werkt niet?

Geplaatst: 23 mar 2012 08:09
door djoest
Kan iemand bevestigen dat de online NS applicatie niet werkt?

Ik kan al zeker sinds 24/11/2011 geen gebruik maken van online "geld terug bij vertraging". De NS website zegt steevast "Claim indienen Helaas, er is iets misgegaan." Dit nadat ik het vinkje zet bij "Ik verklaar dat ik deze claim volledig en naar waarheid heb ingevuld." en op verder klik.

De medewerkers van NS klantenservice kunnen er helaas niets mee. Ze kunnen me ook niet in contact brengen met iemand die dat wel kan. De meldingen die ik destijds via het online formulier voor vragen en telefonisch heb gedaan hebben tot nog toe niet geholpen.

Re: NS Claim bij vertraging werkt niet?

Geplaatst: 23 mar 2012 15:23
door GJvdZ
Probeer het eens met een andere browser. Wil wel eens helpen.

Re: NS Claim bij vertraging werkt niet?

Geplaatst: 26 mar 2012 07:36
door djoest
Helaas. Firefox, Opera, IE en Chrome. Hiervan de eerste twee zowel op Windows Vista als Ubuntu Linux. Allen hetzelfde resultaat.

Ik stel me voor dat ik de enige ben met dit probleem en dat het daarom "nog niet is opgelost". Als meer mensen er last van hebben dan neem ik aan dat ze de functie tijdelijk uitzetten. Nu kan ik het formulier invullen en pas op het laatst bij het versturen gaat het mis. Heel lomp.

Is er wellicht een specifiek OV/NS forum (niet van tros/radar) waar er meer gebruikers zijn met ervaring met het online indienen van een vertragingsclaim?

Re: NS Claim bij vertraging werkt niet?

Geplaatst: 26 mar 2012 10:31
door stronkstronk
Geen problemen. Elke "geld terug bij vertraging" wordt geaccepteerd en krijg ik een bevestiging van het verzonden bericht.

Re: NS Claim bij vertraging werkt niet?

Geplaatst: 05 mei 2012 19:24
door RedShy
Op het station en op andere infopunten kun je ook een papieren versie halen en dat insturen.
Heb het in februari nog gedaan; werkt perfect.