Paradigit komt belofte niet na
Geplaatst: 23 mar 2012 12:55
Op 8 jan 2012 heb ik bij de Paradigit webwinkel een Asus Notebook (199,-) besteld voor een vriend. Laptop bij hem laten afleveren via de website. Deze bleek defect, geen geluid. Paradigit bied 2 mogelijkheden voor reparatie: via Paradigit of de fabrikant. Hij koos voor fabrikant (Asus). Na enkele weken wachten belde ik Paradigit hoe lang het ging duren want vriend moest op reis. Mij werd verteld dat computers nooit werden gerepareerd maar vervangen. Omdat dit het laatste exemplaar was van dit type kon dat lang gaan duren. Hij adviseerde te crediteren en ander type te kopen. Dat heb ik gedaan. Helaas geen naam opgeschreven van deze persoon!! Na paar weken is computer toch gerepareerd en wordt dus niet gecrediteerd!!! Ik belde Paradigit want ik wil mijn geld terug. Zij zeiden dat ik klacht moest indienen per email. Heb ik gedaan. Als antwoord kreeg ik dat Paradigit hier niets mee te maken heeft omdat de laptop bij Asus ter reparatie aangeboden is. Deze procedure ging tergend traag. Ik kreeg slechts 1 antwoord per week. Toevallig vond ik iemand die de laptop wilde kopen, dus gingen wij hem uitproberen. Na 5 minuten crashte de laptop. Na een herstart crashte hij na 5 minuten weer. Laptop is dus nog steeds defect. Ik gebeld naar hoofdkantoor en verteld dat hij nog steeds defect is en dat ik mijn geld terug wil. Paradigit geeft niet toe en zegt dat ik hem nogmaals moet laten repareren (tot 3 maal toe!!!). Als hij dan nog ondeugdelijk is wordt hij vervangen. Dus ik krijg NOOIT mijn geld terug!!! Ik zit nu opgezadeld met een ongewenste laptop die defect is en wordt door de directie(meneer Bau) als leugenaar weggezet omdat het volgens hem niet zo kan zijn dat een medewerker van hem gezegd heeft dat de laptop gecrediteerd werd. Maar feit blijft dat Ik natuurlijk nooit een 2e laptop gekocht had als dat niet het geval was geweest!!!