LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bank of Scotland verlaagt rente

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
GinoMax

Bank of Scotland verlaagt rente

Ongelezen bericht door GinoMax »

Ik heb gebruik gemaakt van het aanbod van de Bank of Scotland vorige maand.
Nl. dat je € 25.00 bonus krijgt als je je geld tot 31 maart laat staan.
Twee weken na opening van mijn spaarrekening kreeg ik al bericht dat de volgende dag rente met 0.05% verlaagd werd. Vandaag krijg ik weer hetzelfde bericht. Morgen wordt de rente weer met 0,05 % verlaagd. Dat betekend dat ze de rente binnen een maand met 0.10% verlagen. Zo harken ze de bonus weer binnen.
Wie heeft dezelfde ervaring?
Bovendien is het gebruik van de website wat betreft het inloggen en overboeken een probleem. Heel vaak moet je een handeling herhalen zonder succes.
Als de maand om is, ben ik weg daar

stofzuigertje

Re: Bank of Scotland verlaagt rente

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik verwacht dat zodra de €25,- binnen is er vele elders gaan en het nog moeilijker bereikbaar kan worden.....

Dus veel werk en vele klanten weg, beetje dom dus...

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Dus met 1 maand 0,1% minder rente, daarmee verdienen ze de bonus van € 25 weer terug?

U heeft dan dus minstens € 300.000 op uw spaarrekening?

joept

Ongelezen bericht door joept »

Sinds de banken goedkoop hebben kunnen lenen bij de ECB is het niet meer noodzakelijk om hoge spaarrentes te bieden. Het is een algemene trend op dit moment om de spaarrente te verlagen. Kreeg je nog tot verkort wel 3.1% rente. Nu biedt geen enkele Nederlandse bank meer zo'n hoge rente.

Bank of Scotland kan er dus niks aan doen, als de concurrent een lagere rente biedt waarom zou jij dan wel de rente hoog houden.....?

Kijk maar is op de website: http://www.vanspaarbankveranderen.nl/sparen/rentemeter dan zie je dat Bank of Scotland één van de hoogste rentes biedt.

Wat betreft het overboeken van je spaargeld naar je tegenrekening (betaalrekening). Ik doe het regelmatig en ik heb nog nooit problemen gehad.

Als je het mij vraagt moet je dus gewoon nergens moeilijk over doen!

Joep

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

De rente wordt inderdaad bij bijna alle banken momenteel iets verlaagd. Dat is dus niet iets wat specifiek voor bank of scotland geldt. Als je dat niet had gewild, dan had je een deposito oid moeten afsluiten met vaste rente.

berend12

Ongelezen bericht door berend12 »

Rente is vrij laag op het moment ING verlaagde de rente binnen een paar weken zelfs van 3.2% naar 1.8% voor een jaar vast.

Gesloten