Sharp combi-magnetron R-875
Geplaatst: 17 nov 2003 21:20
C. Schorel
Egelantier 57
1964 PD Heemskerk
0251-248579
06-51902490
Ik kocht in oktober 2003 een Sharp combi-magnetron R-875. Na 9(!!) dagen liet de centrale pen los waardoor het plateau niet meer draaide. Sharp verwees naar de dealer, in casu BCC filiaal Beverwijk. Omdat dit een z.g. hygiƫnisch product is, kon omruiling niet plaatsvinden en werd repatie aangeboden. Na hevig aandringen is toch een nieuw exemplaar besteld, dat na een week is geleverd op 5 november 2003. Ook bij dat exemplaar liet de centrale los, nu zelfs al na 8(!!) dagen.
Sharp helpdesk (0,45 cent per minuut) adviseerde wederom reparatie. Ik heb daarna in overleg met de leverancier met het Sharp hoofdkantoor te Houten gebeld. De klacht bleek bekend. Het is een productiefout. Ik moet bij de reparateur een nieuwe centrale as laten plaatsen.
Ik acht dit te zot voor woorden. Sharp behoort iedere gedupeerde een nieuw apparaat te verstrekken voorzien van de verbeterde constructie.
Cor Schorel
Egelantier 57
1964 PD Heemskerk
0251-248579
06-51902490
Ik kocht in oktober 2003 een Sharp combi-magnetron R-875. Na 9(!!) dagen liet de centrale pen los waardoor het plateau niet meer draaide. Sharp verwees naar de dealer, in casu BCC filiaal Beverwijk. Omdat dit een z.g. hygiƫnisch product is, kon omruiling niet plaatsvinden en werd repatie aangeboden. Na hevig aandringen is toch een nieuw exemplaar besteld, dat na een week is geleverd op 5 november 2003. Ook bij dat exemplaar liet de centrale los, nu zelfs al na 8(!!) dagen.
Sharp helpdesk (0,45 cent per minuut) adviseerde wederom reparatie. Ik heb daarna in overleg met de leverancier met het Sharp hoofdkantoor te Houten gebeld. De klacht bleek bekend. Het is een productiefout. Ik moet bij de reparateur een nieuwe centrale as laten plaatsen.
Ik acht dit te zot voor woorden. Sharp behoort iedere gedupeerde een nieuw apparaat te verstrekken voorzien van de verbeterde constructie.
Cor Schorel