Pagina 1 van 1

T-Mobile met contractverlenging is een slechte combinatie.

Geplaatst: 26 mar 2012 17:03
door TomONeill
Hallo,

Momenteel heb ik een abonnement lopen bij T-Mobile (Relax 25 '10).
Nu heb ik nog best wel veel tegoed over: € 134,59 (exclusief BTW).
Na wat op het forum te hebben gelezen nam ik contact op via de T-Mobile Chat.

Op het forum van T-Mobile stonden al heel wat topics over het tegoed wat vele klanten over houden. De medewerkers op het forum zeiden dat het tegoed alleen kon worden behouden als je het contract liet stilzwijgend verlengen. Dan kon je het verlagen naar het laagste abonnement, tot het tegoed op is. Er zijn gewoon geen andere mogelijkheden.
De chat medewerker zei echter dat mijn tegoed gewoon verloren gaat aan het einde van mijn contract.

Er zijn totaal geen opties om het tegoed ergens anders voor te gebruiken.
Bij een contractverlenging gaan de minuten/smsjes (op de site weergeven als euro's) verloren.

Allereerst viel het mij op dat de medewerker erg korte en onduidelijke antwoorden gaf.
Later in het gesprek is mij nog niet duidelijk wat nou het voordeel is van het verlengen van een abonnement bij T-Mobile. Hier kon de medewerker mij geen duidelijk antwoord over geven.

Zie de volgende link voor het gesprek en het wordt wat duidelijker dan wat ik hier heb beschreven.

Normale: http://redfeather.net63.net/dump/images ... chermd.png
Gecomprimeerde (bekijk deze met een datalimiet): http://redfeather.net63.net/dump/images ... mizer).png

Re: T-Mobile met contractverlenging is een slechte combinatie.

Geplaatst: 28 mar 2012 15:33
door T-Mobile Webcare
@TomONeill: Bedankt voor je melding! Ik heb je een bericht gestuurd nav je bericht in een ander Topic. Zou je hierop willen reageren? Dan pak ik dit zo snel mogelijk op.

Kim
T-Mobile Webcare