Pagina 1 van 1

Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 29 mar 2012 21:21
door Demeter
Klingel had onlangs een actie voor trouwe klanten. Dit keer een leuk pakket bij de bestelling an niet zo'n prul waar niemand op zit te wachten. Omdat moeder in het bejaardenhuis wat meer dingen nodig had, kwam dit leuk uit, want dan had ze meteen wat nieuwe handdoeken (een van de kado's). Voor een fiks bedrag besteld, maar toen het pakket aan kwam: weer zo'n prul keeting. meteen de klantenservice gebeld: O, mevrouw we worden de hele dag gebeld. er is iets mis gegaan. Volgende week krijgt u echt het pakket.
Twee weken leter nog niets. Nu maar via de mail gevraagd waar het pakket blijft. Dit levert een koele mail op: het pakket was voor de 100ste, 200ste enz. besteller. Had ik maar beter moeten lezen. Ik lees de hele dag procedures, maar had dit echt niet gezien, want dan had ik al niet eens besteld. Ik heb nl. een bloed hekel aan dit soort praktijken en heb in het verleden daar al vaker postorder bedrijven voor opgezegd.
Bij Klingel bestel ik nooit meer (na jarenlang trouwe klant te zijn geweest) en ik waarschuw iedereen voor de wijze waarop Klingen trouwe klanten te slim af probeert te zijn. Klingel heeft blijkbare geen klanten meer nodig!

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 29 mar 2012 21:52
door MAXIEM
Demeter

Begrijpelijk dat je niet meer bij dit shopje bestelt. Het kan ook geen kwaad dat je jouw ervaringen in jouw netwerk rondtoetert.

Sukses, Maxiem.

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 01 apr 2012 13:17
door Demeter
Bedankt Maxiem! Ik kreeg inderdaad via mijn netwerk al heel wat reacties retour. Ook andere bedrijven hebben dit soort acties en als iedereen zijn mond houdt gaat het door. De naam Bakker (van de bloembollen viel ook al een aantal keren. Groetjes,

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 01 apr 2012 17:41
door Linoge
Demeter schreef:Ik lees de hele dag procedures, maar had dit echt niet gezien, want dan had ik al niet eens besteld.
Dus jij maakt de fout en dan is Klingel de schuldige?

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 01 apr 2012 17:47
door Suzanne 326
Demeter schreef:Klingel had onlangs een actie voor trouwe klanten. Dit keer een leuk pakket bij de bestelling an niet zo'n prul waar niemand op zit te wachten. Omdat moeder in het bejaardenhuis wat meer dingen nodig had, kwam dit leuk uit, want dan had ze meteen wat nieuwe handdoeken (een van de kado's). Voor een fiks bedrag besteld, maar toen het pakket aan kwam: weer zo'n prul keeting. meteen de klantenservice gebeld: O, mevrouw we worden de hele dag gebeld. er is iets mis gegaan. Volgende week krijgt u echt het pakket.
Twee weken leter nog niets. Nu maar via de mail gevraagd waar het pakket blijft. Dit levert een koele mail op: het pakket was voor de 100ste, 200ste enz. besteller. Had ik maar beter moeten lezen. Ik lees de hele dag procedures, maar had dit echt niet gezien, want dan had ik al niet eens besteld. Ik heb nl. een bloed hekel aan dit soort praktijken en heb in het verleden daar al vaker postorder bedrijven voor opgezegd.
Bij Klingel bestel ik nooit meer (na jarenlang trouwe klant te zijn geweest) en ik waarschuw iedereen voor de wijze waarop Klingen trouwe klanten te slim af probeert te zijn. Klingel heeft blijkbare geen klanten meer nodig!
Je hebt een bloedhekel aan dit soort praktijken en toch maar besteld omdat je deze niet kon laten lopen. Wanneer je de hele dag procedures leest kun je alsnog wel ergens overheen lezen (tijdens je echte werk toch nog beter gaan opletten) en nu lopen te klagen omdat je er over heen hebt gelezen.....pfffffffffffffffffffffffffffffffff

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 01 apr 2012 18:54
door Demeter
Mensen er bewust in laten lopen is en blijft een kwalijke zaak.
Zeker als het gaat om mensen waar je (al is het zakelijk) een band mee hebt opgebouwd. Een band van tientallen jaren...
Dan gebruik je geen stiekeme kleine lettertjes, en dan laat je vervolgens ook nog eens niet iemand op de klantenservice een foutief bericht doorgeven.
Vond je dat ook een goede actie van Klingel?

Ik durf mijn fout rustig kenbaar te maken en een ander hiervoor te waarschuwen, dus ik begrijp jouw reactie niet.
Toch niet werkzaam voor het genoemde bedrijf?

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 01 apr 2012 21:00
door Suzanne 326
Demeter schreef:Mensen er bewust in laten lopen is en blijft een kwalijke zaak.
Zeker als het gaat om mensen waar je (al is het zakelijk) een band mee hebt opgebouwd. Een band van tientallen jaren...
Dan gebruik je geen stiekeme kleine lettertjes, en dan laat je vervolgens ook nog eens niet iemand op de klantenservice een foutief bericht doorgeven.
Vond je dat ook een goede actie van Klingel?

Ik durf mijn fout rustig kenbaar te maken en een ander hiervoor te waarschuwen, dus ik begrijp jouw reactie niet.
Toch niet werkzaam voor het genoemde bedrijf?
U heeft over iets heen gelezen en wilt daar andere mensen voor waarschuwen? Wel raar als u zoveel procedures leest de kleine lettertjes vergeet!!!

Iedereen maakt fouten, u ook en een medewerker van Klingel dus ook maar om daar over een nu een negatief bericht te plaatsen gaat mij toch echt (veel) te ver.

In al mijn andere berichten kunt u kijken voor welke bedrijven ik allemaal werk.

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 01 apr 2012 21:18
door puma73
Suzanne 326 schreef:
Demeter schreef:Mensen er bewust in laten lopen is en blijft een kwalijke zaak.
Zeker als het gaat om mensen waar je (al is het zakelijk) een band mee hebt opgebouwd. Een band van tientallen jaren...
Dan gebruik je geen stiekeme kleine lettertjes, en dan laat je vervolgens ook nog eens niet iemand op de klantenservice een foutief bericht doorgeven.
Vond je dat ook een goede actie van Klingel?

Ik durf mijn fout rustig kenbaar te maken en een ander hiervoor te waarschuwen, dus ik begrijp jouw reactie niet.
Toch niet werkzaam voor het genoemde bedrijf?
U heeft over iets heen gelezen en wilt daar andere mensen voor waarschuwen? Wel raar als u zoveel procedures leest de kleine lettertjes vergeet!!!

Iedereen maakt fouten, u ook en een medewerker van Klingel dus ook maar om daar over een nu een negatief bericht te plaatsen gaat mij toch echt (veel) te ver.

In al mijn andere berichten kunt u kijken voor welke bedrijven ik allemaal werk.
Het wordt tijd dat bedrijven eens gewoon open en eerlijk adverteren, ook met die acties waar je soms jezelf kleurenblind zoekt ij de voorwaarden om er achter te komen of je echt iets krijgt of dat er addertjes onder het gras zitten.

suzanne326 je begint op een ouwe zuurpruim te lijken.

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 01 apr 2012 21:26
door trebelski
puma73 schreef: suzanne326 je begint op een ouwe zuurpruim te lijken.
En dat merk je nu pas? :mrgreen:

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 01 apr 2012 21:28
door Suzanne 326
@puma73, ik reageer op wat ik lees en geef mijn mening daarover. Als je het ergens niet mee eens bent ben je een zuurpruim of je werkt bij het desbetreffende bedrijf.

Aanbieders moeten inderdaad duidelijker zijn (echter wordt dat door de consument gezien als brutaal en arrogant) en de consument moet eens beter luisteren en niet alleen horen wat men wil horen (of lezen)

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 01 apr 2012 21:28
door Suzanne 326
trebelski schreef:
puma73 schreef: suzanne326 je begint op een ouwe zuurpruim te lijken.
En dat merk je nu pas? :mrgreen:
Haha...heb een hoop medestanders merk ik al

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 01 apr 2012 21:31
door puma73
trebelski schreef:
puma73 schreef: suzanne326 je begint op een ouwe zuurpruim te lijken.
En dat merk je nu pas? :mrgreen:
Het lijkt wel een roker die gestopt is met roken en nu het belerende vingertje opheft naar iedereen dat roken slecht is voor je gezondheid. het mens is hypocriet

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 01 apr 2012 21:55
door Suzanne 326
puma73 schreef:
trebelski schreef:
puma73 schreef: suzanne326 je begint op een ouwe zuurpruim te lijken.
En dat merk je nu pas? :mrgreen:
Het lijkt wel een roker die gestopt is met roken en nu het belerende vingertje opheft naar iedereen dat roken slecht is voor je gezondheid. het mens is hypocriet
Misschien is het een idee om hierover een appart topic over te openen!

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 01 apr 2012 22:10
door Chocomelk
Suzanne 326 schreef:
Je hebt een bloedhekel aan dit soort praktijken en toch maar besteld omdat je deze niet kon laten lopen. Wanneer je de hele dag procedures leest kun je alsnog wel ergens overheen lezen (tijdens je echte werk toch nog beter gaan opletten) en nu lopen te klagen omdat je er over heen hebt gelezen.....pfffffffffffffffffffffffffffffffff
Jij vind die kleine lettertjes dus wel aardig in deze verkooptechniek ?

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 01 apr 2012 22:27
door Suzanne 326
Chocomelk schreef:
Suzanne 326 schreef:
Je hebt een bloedhekel aan dit soort praktijken en toch maar besteld omdat je deze niet kon laten lopen. Wanneer je de hele dag procedures leest kun je alsnog wel ergens overheen lezen (tijdens je echte werk toch nog beter gaan opletten) en nu lopen te klagen omdat je er over heen hebt gelezen.....pfffffffffffffffffffffffffffffffff
Jij vind die kleine lettertjes dus wel aardig in deze verkooptechniek ?
Ik heb niet gezegt dat de kleine letterjes aardig zijn maar er wordt al eeuwen voor gewaarschuwd deze te lezen. TS pocht met procedures die ze dagelijks moet doorlezen. Het probleem van TS i svolgens mij dat ze baalt dat ze met haar " kennis " over de kleine lettertjes heeft heen gelezen en de handdoeken niet krijgt.

Elke actie heeft zijn voorwaarden en voordat je aan een actie meedoet dien je wel eerst de voorwaarden te lezen.

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 01 apr 2012 22:32
door Chocomelk
Suzanne 326 schreef:
Ik heb niet gezegt dat de kleine letterjes aardig zijn maar er wordt al eeuwen voor gewaarschuwd deze te lezen. TS pocht met procedures die ze dagelijks moet doorlezen. Het probleem van TS i svolgens mij dat ze baalt dat ze met haar " kennis " over de kleine lettertjes heeft heen gelezen en de handdoeken niet krijgt.

Elke actie heeft zijn voorwaarden en voordat je aan een actie meedoet dien je wel eerst de voorwaarden te lezen.
Het zijn gewoon laffe streken de kleine lettertjes met bepaalde verkooptechnieken en ja ik kan begrijpen dat TS er van baalt dat ze dat niet gelezen heeft, maar het mag best hier bekend gemaakt worden zodat andere mensen er niet ook nog eens intrappen.

Een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 01 apr 2012 22:48
door Jolijn
De actie voor trouwe klanten zal met grote letters aangekondigd zijn; trouwe klanten hoef je niet te 'belonen' met sneaky kleine voorwaarden.
Dan had de telefoniste het ook meteen goed gelezen.
meteen de klantenservice gebeld: O, mevrouw we worden de hele dag gebeld. er is iets mis gegaan. Volgende week krijgt u echt het pakket.

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 06 apr 2012 11:57
door Demeter
Kijk, Bij het opschonen van de mail kwam ik de aanbieding nog tegen:

U bent geselecteerd voor een
exclusief en gratis geschenkpakket!
U behoort tot onze trouwe en meest gewaardeerde klanten. Daarom heeft onze computer รบ deze maand geselecteerd voor een fantastische verrassing: EEN EXCLUSIEF EN GRATIS GESCHENKPAKKET als u nu in onze online shop bestelt! Wat er in uw pakket zit? Misschien wel een luxe keukenmachine, een schitterende handdoekenset, een design collier of zelfs de nieuwe iPad 2!



U hebt maximaal 14 dagen om uw geschenkpakket gratis op te vragen. Maar het is echt heel eenvoudig! Klik op de rode button hierboven en ontdek om welke cadeaus het gaat. Ik wens u alvast veel plezier met uw verrassing toe!

Met vriendelijke groeten,

Robert Klingel

P.S.: Wij kunnen uw GRATIS geschenkpakket slechts 14 dagen voor u vasthouden.
Aarzel dus niet, klik verder en profiteer!

Geen kleine lettertjes zelfs! En bij het aanklikken komt er zelfs nog een gewicht ven het pakket te voorschijn (10 kg!). Niets over aanmelder 100, 200 enz.
Voel ik me schuldig over de kleine letterjes.......

Re: Klingel voor trouwe klanten

Geplaatst: 08 apr 2012 00:04
door Linoge
Geselecteerd

Misschien wel

Klik op de rode button en ontdek


Ja, dat is natuurlijk een zekerheidje dat je een geweldig cadeau gaat ontvangen. Geweldig dat Klingel zoiets nu ineens bedacht heeft. Als trouwe langjarige klant zal je dit nooit eerder meegemaakt hebben. Het is ook niet dat ieder postorder bedrijf dit doet.