KPN bedriegt en bedreigt
Geplaatst: 30 mar 2012 13:42
Ik klant van kpn ben afgelopen maand verhuisd. De verhuizing heb ik persoonlijk door gegeven aan de kpn winkel in Eindhoven. We hebben zelfs het pakket uitgebreid met televisie (waar en wanneer je kijken wilt) dat voorheen door ziggo geleverd werd. Waardoor we uiteindelijk uitkwamen op een alles-in-1 pakket van KPN. Dus moesten we moesten een nieuw contract aanmaken met die nieuwe vestiging gegevens. We hebben hierbij duidelijk een toevoeging door gegeven. Nadat het contract getekend was, waren we het nog rustig aan het na lezen, tot verbazing stond er geen toevoeging bij! Toen zijn we nog binnen één uur terug gegaan naar de kpn shop om te horen te krijgen dat het niet uitmaakt want het staat goed in de computer, dus wij met alle vertrouwen naar huis en afwachten.
We zouden een bevestiging krijgen en opgebeld worden door de monteur voor een afspraak. We hebben alleen en standaard bevestiging via de mail gekregen maar geen woord van de monteur. De 23e van maart zou het internet signaal erop staan, en zelfs 3 dagen daarvoor zouden we het pakket met de modem en decoders moeten ontvangen. Het pakket was niet aangekomen dus de 23e zijn we gaan bellen. We hebben te horen gekregen dat het pakket verstuurd is! Maar ze zouden wel even een tweede pakket opsturen te gelijk met de monteur, met de boodschap mocht je allebei de pakket ontvangen houd je ze gewoon, wat loyaal van KPN. Nou hebben we uiteindelijk het tweede pakket ontvangen op het juiste adress met toevoeging blijkt dat we voor tv kijken een kabel van 30 meter moeten trekken, mochten we daar geen zin in hebben konden we er een draadloos kasje bij kopen van 80 euro om het signaal draadloos te verspreiden. Er is ons vertelt dat je overal in huis kon kijken en niemand heeft het er over gehad dat je nog een apparaat van 80 euro moest aanschaffen om boven te kunnen kijken. Nadat we toch de modem geïnstalleerd hadden om alvast te kunnen internetten stond er GEEN signaal op!!! Dit zou er al de 23e op moeten staan. De maat is vol.
Terug naar de kpn shop. Dit was niet de afspraak eerst een kasje van 80 euro erbij moeten kopen om tv te kijken daarna is er geen monteur gekomen met het pakket, het pakket werd door tnt afgeleverd zonder enige bij zijn van de monteur. Uiteindelijk stond er helemaal geen signaal op. De kpn shop kon er allemaal niks aan doen en we kregen een telefoon toegerijkt om te kunnen bellen met de kpn klantenlijn. Na 15 minuten in de wacht gestaan te hebben werd ik nog 3 keer doorgestuurd. Met eerst het verhaal: wat als ik nou een afspraak maak met de monteur, uuhhh wanneer kan die komen dan? Nou over een week we maken geen uitzondering voor u. De tweede telefoonist aan de lijn beweerde dat er geen signaal op het adress met toevoeging stond maar op het adress zonder toevoeging terwijl dit er duidelijk bij gezegd is. Het zou 10 werkdagen duren voordat er signaal opstaat (wat ook binnen één uur kan) en dan nog eens 7 dagen op de monteur wachten. We waren het hier niet mee eens om nog eens ruim 2 weken te moeten wachten. In ruil voor hun gebreken wilden ze een geringe korting geven. We wilden kpn nog een kans geven maar voor hun brutale klantenservice hebben we het opgegeven en vroegen we om een retour nummer om het pakket te retourneren. Onder geen beding wilden de telefoonist een retour nummer geven en ging er allemaal om heen draaien, met uiteindelijk een bedreiging dat wij een eind-afrekening krijgen als we stoppen met kpn van ong. 500 euro. Dat allemaal terwijl kpn zijn diensten niet na kan leven. En dan zijn wij in gebrek volgens kpn. We hebben het pakket achter gelaten in de kpn store waar het eigenlijk niet mag en zijn er vandoor gegaan. We zijn nu over gestapt naar een andere provider. Laat kpn maar komen met zijn bedreigingen.
We willen er niks meer mee te maken hebben en zijn er klaar mee!!!!
We zouden een bevestiging krijgen en opgebeld worden door de monteur voor een afspraak. We hebben alleen en standaard bevestiging via de mail gekregen maar geen woord van de monteur. De 23e van maart zou het internet signaal erop staan, en zelfs 3 dagen daarvoor zouden we het pakket met de modem en decoders moeten ontvangen. Het pakket was niet aangekomen dus de 23e zijn we gaan bellen. We hebben te horen gekregen dat het pakket verstuurd is! Maar ze zouden wel even een tweede pakket opsturen te gelijk met de monteur, met de boodschap mocht je allebei de pakket ontvangen houd je ze gewoon, wat loyaal van KPN. Nou hebben we uiteindelijk het tweede pakket ontvangen op het juiste adress met toevoeging blijkt dat we voor tv kijken een kabel van 30 meter moeten trekken, mochten we daar geen zin in hebben konden we er een draadloos kasje bij kopen van 80 euro om het signaal draadloos te verspreiden. Er is ons vertelt dat je overal in huis kon kijken en niemand heeft het er over gehad dat je nog een apparaat van 80 euro moest aanschaffen om boven te kunnen kijken. Nadat we toch de modem geïnstalleerd hadden om alvast te kunnen internetten stond er GEEN signaal op!!! Dit zou er al de 23e op moeten staan. De maat is vol.
Terug naar de kpn shop. Dit was niet de afspraak eerst een kasje van 80 euro erbij moeten kopen om tv te kijken daarna is er geen monteur gekomen met het pakket, het pakket werd door tnt afgeleverd zonder enige bij zijn van de monteur. Uiteindelijk stond er helemaal geen signaal op. De kpn shop kon er allemaal niks aan doen en we kregen een telefoon toegerijkt om te kunnen bellen met de kpn klantenlijn. Na 15 minuten in de wacht gestaan te hebben werd ik nog 3 keer doorgestuurd. Met eerst het verhaal: wat als ik nou een afspraak maak met de monteur, uuhhh wanneer kan die komen dan? Nou over een week we maken geen uitzondering voor u. De tweede telefoonist aan de lijn beweerde dat er geen signaal op het adress met toevoeging stond maar op het adress zonder toevoeging terwijl dit er duidelijk bij gezegd is. Het zou 10 werkdagen duren voordat er signaal opstaat (wat ook binnen één uur kan) en dan nog eens 7 dagen op de monteur wachten. We waren het hier niet mee eens om nog eens ruim 2 weken te moeten wachten. In ruil voor hun gebreken wilden ze een geringe korting geven. We wilden kpn nog een kans geven maar voor hun brutale klantenservice hebben we het opgegeven en vroegen we om een retour nummer om het pakket te retourneren. Onder geen beding wilden de telefoonist een retour nummer geven en ging er allemaal om heen draaien, met uiteindelijk een bedreiging dat wij een eind-afrekening krijgen als we stoppen met kpn van ong. 500 euro. Dat allemaal terwijl kpn zijn diensten niet na kan leven. En dan zijn wij in gebrek volgens kpn. We hebben het pakket achter gelaten in de kpn store waar het eigenlijk niet mag en zijn er vandoor gegaan. We zijn nu over gestapt naar een andere provider. Laat kpn maar komen met zijn bedreigingen.
We willen er niks meer mee te maken hebben en zijn er klaar mee!!!!