Pagina 1 van 1
Electroweb
Geplaatst: 31 mar 2012 13:35
door kabep
Ik heb een bestelling gedaan bij de firma Electroweb in Maassluis.
Betaals via MultiSafepay.
Bedrag is van mijn rekening gehaald en bevestigd met een email.
Ook van Electroweb kreeg ik een orderbevestiging via email.
Verder niets meer gehoord.
Gebeld naar Electroweb maar de telefoon wordt niet opgenomen maar overgeschakeld naar een fax.
Mail gestuurd naar Electroweb en naar Dhr. Booister de eigenaar.
Ook MultiSafeplay gebeld ook daar wordt de telefoon niet opgenomen.
Twee mailtjes gestuurd naar MultiSafeplay.
Krijg van beide geen antwoord.
Zijn er meer mensen met problemen bij dit bedrijf.
Misschien dat het niet meer bestaat.
Voorheen geen problemen met dit bedrijf gehad daarom vreemd dat ik geen antwoord krijg.
Re: Electroweb
Geplaatst: 31 mar 2012 16:19
door berndv
Wanneer is dit gebeurt? Wanneer heb je gebeld, wanneer ben je gaan bellen?
Een telefoon die overschakeld naar fax is mogelijk, direct naar fax kan aanverschillende zaken liggen.
Heb je gisteravondmgemaild en vanochtend nog geen antwoord? Dan kan dat verklaarbaar zijn.
Re: Electroweb
Geplaatst: 01 apr 2012 10:09
door kabep
De bestelling op woensdag 28 maart 2012.
Het bellen en mailen op vrijdag 30 maart 2012.
Op 30 maart meerdere malen zowel s'morgens als s'middags.
Re: Electroweb
Geplaatst: 01 apr 2012 10:16
door riddert
Ze zijn telefonisch van 16.00 uur tot 21.00 uur bereikbaar, zo staat te lezen op het voorblad van de website.
Re: Electroweb
Geplaatst: 01 apr 2012 11:37
door MAXIEM
kabep
Dit is meer dan waarschijnlijk een eenmans/vrouw shopje. Het is dus goed mogelijk dat ze een dagje op de veluwe zitten. Morgen nog maar eens proberen.
Sukses, Maxiem.
Re: Electroweb
Geplaatst: 01 apr 2012 12:32
door henk51
Op 30 maart meerdere malen zowel s'morgens als s'middags.
Ze zijn telefonisch van 16.00 uur tot 21.00 uur bereikbaar, zo staat te lezen op het voorblad van de website.
Heeft dus geen enkele zin om voor 16.00 uur te bellen.
Gebeld naar Electroweb maar de telefoon wordt niet opgenomen maar overgeschakeld naar een fax.
Fax en telefoon hebben ieder een eigen nummer misschien per ongeluk faxnummer gedraaid?
De bestelling op woensdag 28 maart 2012.
Het bellen en mailen op vrijdag 30 maart 2012.
Op 30 maart meerdere malen zowel s'morgens als s'middags.
Levertijd is doorgaans 5 werkdagen dus op zijn vroegst 4 april,dus nog een beetje geduld kan geen kwaad.Vind dit topic dus een beetje onzinnig, levertijd nog niet voorbij en toch al gaan klagen bellen mailen etc.
Geef het bedrijf de kans het bestelde goed uit te leveren.
gr Henk
Re: Electroweb
Geplaatst: 02 apr 2012 08:31
door Guardian72
henk51 schreef:
Fax en telefoon hebben ieder een eigen nummer misschien per ongeluk faxnummer gedraaid?
Of men heeft een combi apparaat..
Stuur ze een fax - zou ik zeggen.
Re: Electroweb
Geplaatst: 03 apr 2012 11:44
door kabep
Henk moet de voorwaarden maar even lezen.
Namelijk als er niet binnen 48 uur geleverd kan worden sturen ze een mail.
Maar ook mail wordt niet geregeerd.
Ik heb al vele malen een bestelling gedaan en ging altijd goed maar nu is geen reactie.
Volgens MultiSafepay een weekje wachten dan gaan ze verder kijken.
Dhr. Booister heeft meerdere bedrijven met verschillende telefoonnummers maar daar reageer men niet.
Raar.
Re: Electroweb
Geplaatst: 03 apr 2012 18:26
door berndv
kabep schreef:Henk moet de voorwaarden maar even lezen.
Namelijk als er niet binnen 48 uur geleverd kan worden sturen ze een mail.
Maar ook mail wordt niet geregeerd.
Ik heb al vele malen een bestelling gedaan en ging altijd goed maar nu is geen reactie.
Volgens MultiSafepay een weekje wachten dan gaan ze verder kijken.
Dhr. Booister heeft meerdere bedrijven met verschillende telefoonnummers maar daar reageer men niet.
Raar.
Misschien is tie een weekje weg.
Hoewel het dan wel zo netjes zou zijn om even een autoreply op je mail te zetten.
Re: Electroweb
Geplaatst: 03 apr 2013 15:12
door cor van beek
bij de firma Electroweb te maassluis op 27 Maart 2012 een accu besteld direct betaald via telebanking
binnen 5 minuten van Electroweb een bevestiging ontvangen
tevens dat het in behandeling was genomen en de verzending zou direct plaats vinden
helaas op 29 maart nog steeds niet gehoord en of ontvangen
daar je volgens opgaaf via het tel nummer 010 5915531 tussen 16.00 en 21 .00 met hun Electroweb in kontakt kunt komen heb ik dit zeer velen malen elke dag geprobeerd
echter daar word nimmer de telefoon opgenomen dus ook niet tussen 16.00 en 21.00 uur
zoals ze op hun website vermelden
toen maar weer een E mail gestuurdt met de vraag waar mijn bestelling bleef echter er wordt
door Electroweb nimmer gereageerd
toen heb ik op 02 -04 - 2013 een zeer boze e mail gsestuurd naar Electroweb
met een sommatie om de bestelling direct af te sturen en ik hem uiterlijk op 4 April 2013 om 14.00 uur in mijn bezit wilde hebben
daar ik anders maatregelen zou nemen met alle narige gevolgen en kosten voor rekening van Electroweb
toen kreeg ik een e mail terug met als opgaaf het wordt verzonden
vandaag op 3 april dus na 8 dagen pas de bestelling ontvangen
kortom het is niet raadzaam op met Eletroweb zaken te doen daar ze hun verplichtgen en belofte`s niet na komen
C van Beek
Re: Electroweb
Geplaatst: 03 apr 2013 15:29
door A.niem
cor van beek schreef:bij de firma Electroweb te maassluis op 27 Maart 2012 een accu besteld direct betaald via telebanking
binnen 5 minuten van Electroweb een bevestiging ontvangen
tevens dat het in behandeling was genomen en de verzending zou direct plaats vinden
helaas op 29 maart nog steeds niet gehoord en of ontvangen
daar je volgens opgaaf via het tel nummer 010 5915531 tussen 16.00 en 21 .00 met hun Electroweb in kontakt kunt komen heb ik dit zeer velen malen elke dag geprobeerd
echter daar word nimmer de telefoon opgenomen dus ook niet tussen 16.00 en 21.00 uur
zoals ze op hun website vermelden
toen maar weer een E mail gestuurdt met de vraag waar mijn bestelling bleef echter er wordt
door Electroweb nimmer gereageerd
toen heb ik op 02 -04 - 2013 een zeer boze e mail gsestuurd naar Electroweb
met een sommatie om de bestelling direct af te sturen en ik hem uiterlijk op 4 April 2013 om 14.00 uur in mijn bezit wilde hebben
daar ik anders maatregelen zou nemen met alle narige gevolgen en kosten voor rekening van Electroweb
toen kreeg ik een e mail terug met als opgaaf het wordt verzonden
vandaag op 3 april dus na 8 dagen pas de bestelling ontvangen
kortom het is niet raadzaam op met Eletroweb zaken te doen daar ze hun verplichtgen en belofte`s niet na komen
C van Beek
Ik neem aan dat je er wel rekening mee hebt gehouden dat er feestdagen tussen zaten? Misschien was het bedrijf wel dicht op goede vrijdag, en 1e + 2e paasdag. Dat ze daarom de telefoon niet opgenomen hebben. 2 april was de eerste normale werkdag, en op deze dag is uw bestelling gewoon klaargemaakt en verzonden. Ik denk dat u enigzins ongeduldig bent. Maar ik ben blij voor u dat de accu vandaag ontvangen heeft. Ze zeggen zelf trouwens dat de levertijd 5 WERKdagen is, en u heeft uw bestelling binnen deze periode ontvangen, dus ik snap deze hele ophef niet?! Maar dat zal wel aan mij liggen.
Re: Electroweb
Geplaatst: 03 apr 2013 15:42
door nevermind
bij de firma Electroweb te maassluis op 27 Maart 2012 een accu besteld
toen heb ik op 02 -04 - 2013 een zeer boze e mail gsestuurd naar Electroweb
Inderdaad dan was ik ook boos.
Ik denk je moet iets recht zetten.
De rest heeft A.niem al geschreven.
Ze zeggen zelf trouwens dat de levertijd 5 WERKdagen is, en u heeft uw bestelling binnen deze periode ontvangen, dus ik snap deze hele ophef niet?!
Re: Electroweb
Geplaatst: 03 apr 2013 16:00
door Guardian72
cor van beek schreef:
kortom het is niet raadzaam op met Eletroweb zaken te doen daar ze hun verplichtgen en belofte`s niet na komen
C van Beek
Ik zou eerder zelf zeggen dat webwinkels niet met u zaken willen doen.
Bewust feesdagen negeren - direct hoog van toren blazen - en bedrijven ten onrechte van leugens beschuldigen.. toe maar..
U mag blij zijn als men u niet aanklaagt voor smaad!
Re: Electroweb
Geplaatst: 03 apr 2013 23:09
door cor van beek
ik neem aan dat de replay`s van de verkoper dus van Electroweb komen
deze reaktie zijn het zelfde als bij de klachten van Dhr kabeb die het zelfde overkwam
1 ding staat als `n paal boven water
als men tel kontakt met Electroweb wil opnemen die volgens hun zeggen tel bereikbaar zijn voor hun klanten tussen 16.00 en 21.00 uur en dan in 7 dagen geen totaal tel opnemen
zelfs geen reaktie via e mail terug sturen zegd genoeg hoe deze firma met z`n klanten omgaat
Electroweb had uit fatsoensnormen de klant kunnen berichten BV op 28 Maart IVB met de paasdrukte zullen wij uw bestelling na 2 april verwerken en verzenden dan was de klant tevereden geweest
ik ben ook niet de enige die klachten heeft aangaande de verwerking van geplaatste bestellingen lees hierboven de kalchten van Dhr kabeb die indentiek het zelfde overkwam
ook ik zal bij deze Firma in de toekomst geen orders plaatsen
Re: Electroweb
Geplaatst: 04 apr 2013 08:19
door Guardian72
cor van beek schreef:ik neem aan dat de replay`s van de verkoper dus van Electroweb komen
deze reaktie zijn het zelfde als bij de klachten van Dhr kabeb die het zelfde overkwam
Zwaktebod.
Ten eerste zijn het 'antwoorden' of replies. Geen herhalingen.
Daarnaast - typisch gevalletje van vermoorde onschuld - niet willen (of kunnen) nadenken - en dan elk antwoord wat persoon ongelijk geeft (wat hij ook heeft - de feestdagen komen echt IEDER JAAR weer terug) - maar beschuldigen van werknemer of eigenaar zijn?
Als dat waar was, dan werkte ik voor zoveel bedrijven dat ik per werkgever niet meer dan 1 uur per week aanwezig zou kunnen zijn.
Wil je dan niet snappen dat nationaal erkende feestdagen ook vrije dagen zijn voor veel mensen?
Waar kom je vandaan? En hoe lang ben je al ontsnapt?