Simyo, legale oplichters.
Geplaatst: 31 mar 2012 15:23
Heb maar een woord voor Simyo ;
OPLICHTERS !!
Om kort te zijn, helaas niet mogelijk meer inmiddels.
In December een Simyo Abonnement aangegaan voor mijn vrouw met nummerbehoud, dat kun je pas realiseren als je de kaart activeert en dus moet gaan betalen, dat tot daar aan toe.
Betaald, binnen gekregen, geactiveerd, nummerbehoud aangevraagd, van KPN Zakelijk naar Simyo, tenslotte gewoon van KPN !**
Hier geld dus gewoon 3 maanden opzeg termijn omdat het een Zakelijk abonnement is, dom van KPN om je zakelijke klanten zo te behandelen.
Tot 3 keer toe geen portering uitgevoerd omdat de datum niet correct was, moeilijk heh om de datum te gebruiken die ik tenslotte zelf ingeef !!
KPN gebeld die geven niet thuis want dat moet Simyo, regelen, op de factuur van Simyo staat een telefoonnummer van KPN !!
Onderaan de facturen van Simyo staat ook het logo van KPN.
Uiteindelijk de helpdesk gevonden via een behulpzame medewerker van KPN, gebeld met de helpdesk van Simyo, ze doen niets fout, ze zijn klantvriendelijk zeggen ze en doen er alles aan om de klant behulpzaam te zijn, maar porteren is blijkbaar te moeilijk, wel dubbele kosten, zowel KPN en Simyo.
Dus, incasso stopgezet en de laatste betaling gestorneerd, dan reageren ze ineens wel.
Afgesproken, omdat ik van die hufterige streken van die laaielichters af wil, dat ik de laatste termijn betaal, indien ze het schriftelijk of per email bevestigen.
Dat bevestigen hebben ze tot NU TOE dus niet gedaan maar wel aanmaningen blijven sturen.
Mijn vrouw betaald uiteindelijk vandaag uit frustratie de laatste termijn van € 5,99 via de buckaroo/Ideal link en wat denk je, schrijven ze ook € 12,50 aan administratiekosten af !** Omdat ze te laat is met het betalen van de € 5,99 !!
NIETS te laat, eerst de opzegging en de afspraak bevestigen en dan betalen.
Nou Simyo, nu heb je een probleem, want nu maken we er een juridische zaak van en ben je ook een Zakelijke klant kwijt want de oorzaak hiervan wijt ik aan KPN als moeder organisatie.
Mijn Advies??
Hou je klanten in ere, wij hebben al 4 maanden dubbele lasten terwijl er niets is gebeurt, anders dan geld innen, dus geen service, geen portering en nog dreigen met alltste aanmaningen.
Niets anders dan 'legale' Diefstal.
Betaal netjes de kosten terug zoals het hoort.
Indien Radar hier iets in ziet om te behandelen staan wij hier ook voor open.
Enige wat niet bewijsbaar is is de telefonische afspraak die niet door Simyo gevestigd is.
Ben benieuwd naar andere ervaringen met Simyo.
OPLICHTERS !!
Om kort te zijn, helaas niet mogelijk meer inmiddels.
In December een Simyo Abonnement aangegaan voor mijn vrouw met nummerbehoud, dat kun je pas realiseren als je de kaart activeert en dus moet gaan betalen, dat tot daar aan toe.
Betaald, binnen gekregen, geactiveerd, nummerbehoud aangevraagd, van KPN Zakelijk naar Simyo, tenslotte gewoon van KPN !**
Hier geld dus gewoon 3 maanden opzeg termijn omdat het een Zakelijk abonnement is, dom van KPN om je zakelijke klanten zo te behandelen.
Tot 3 keer toe geen portering uitgevoerd omdat de datum niet correct was, moeilijk heh om de datum te gebruiken die ik tenslotte zelf ingeef !!
KPN gebeld die geven niet thuis want dat moet Simyo, regelen, op de factuur van Simyo staat een telefoonnummer van KPN !!
Onderaan de facturen van Simyo staat ook het logo van KPN.
Uiteindelijk de helpdesk gevonden via een behulpzame medewerker van KPN, gebeld met de helpdesk van Simyo, ze doen niets fout, ze zijn klantvriendelijk zeggen ze en doen er alles aan om de klant behulpzaam te zijn, maar porteren is blijkbaar te moeilijk, wel dubbele kosten, zowel KPN en Simyo.
Dus, incasso stopgezet en de laatste betaling gestorneerd, dan reageren ze ineens wel.
Afgesproken, omdat ik van die hufterige streken van die laaielichters af wil, dat ik de laatste termijn betaal, indien ze het schriftelijk of per email bevestigen.
Dat bevestigen hebben ze tot NU TOE dus niet gedaan maar wel aanmaningen blijven sturen.
Mijn vrouw betaald uiteindelijk vandaag uit frustratie de laatste termijn van € 5,99 via de buckaroo/Ideal link en wat denk je, schrijven ze ook € 12,50 aan administratiekosten af !** Omdat ze te laat is met het betalen van de € 5,99 !!
NIETS te laat, eerst de opzegging en de afspraak bevestigen en dan betalen.
Nou Simyo, nu heb je een probleem, want nu maken we er een juridische zaak van en ben je ook een Zakelijke klant kwijt want de oorzaak hiervan wijt ik aan KPN als moeder organisatie.
Mijn Advies??
Hou je klanten in ere, wij hebben al 4 maanden dubbele lasten terwijl er niets is gebeurt, anders dan geld innen, dus geen service, geen portering en nog dreigen met alltste aanmaningen.
Niets anders dan 'legale' Diefstal.
Betaal netjes de kosten terug zoals het hoort.
Indien Radar hier iets in ziet om te behandelen staan wij hier ook voor open.
Enige wat niet bewijsbaar is is de telefonische afspraak die niet door Simyo gevestigd is.
Ben benieuwd naar andere ervaringen met Simyo.