Montel service en voorlichting zeer slecht.
Geplaatst: 02 apr 2012 12:27
Deze maand bijna 1 jaar geleden kochten wij voor bijna € 3000,00 bij Klerkx/Montel een Montelux zithoek bestaande uit een halfronde hoekbank met abz gekoppeld een 3-zits bank. Eind juli 2011 is onze zithoek geleverd en bijna direct constateerden wij ruimte in de stof op diverse plaatsen en plooien in met name de rugleuningen. In de rugdelen van het ronde hoekgedeelte is zelfs de vulling al geplooid, hetgeen niet strak te wrijven is.
Na 3 dagen al zijn wij naar Waalwijk gereden om de klacht te deponeren en hebben wij een afspraak gemaakt met klantenservice, die een monteur/specialist hebben gestuurd. Deze heeft een rapport met opgave van de problemen en foto´s gemaakt.
Na een tijdje ontvingen wij bericht dat ook nog iemand van de fabriek zou komen kijken, dus aangenomen mag worden dat er wel iets aan onze zithoek mankeerde. Ook deze mijnheer heeft een rapport geschreven en foto´s gemaakt, waarna enige tijd later de boodschap kwam dat men de zithoek terug kwam halen voor reparatie.
Hierna zijn wij nog een lange weg gegaan die ik u zal besparen, maar na nogmaals de zithoek te hebben afgekeurd die daarna weer naar Waalwijk retour is gegaan en twee bezoeken van ons aldaar bij de technische dienst en de klantenservice, staat de zithoek nu bij ons thuis met plooien en ander ongerief.
Klerkx/Montel wijst alle verantwoordelijkheid af met het feit dat wij de Aanvullende Leverings Voorwaarden hebben ondertekend waarin staat dat zij bij stoffen bekleding niet verantwoordelijk zijn voor plooivorming. In de euforie van je zojuist gedane aankoop na lang zoeken naar het juiste model krijg je die voorwaarden voorgelegd en teken je zonder te beseffen, dat er geen termijn word vermeld.
Wij hebben begrip voor plooivorming bij een stoffen bekleding, maar niet als deze wordt veroorzaakt door andere invloeden dan gewoon gebruik en zeker niet na 2 dagen.
Beste collega-consumenten, wees dus gewaarschuwd en als u koopt bij Klerkx, Montel of andere leveranciers uit de Mandemakers Groep, weet wat u ondertekend.
Inmiddels (19-04-2012) is ons probleem nogmaals bekeken door Montel en zijn we tot een oplossing gekomen.
Na 3 dagen al zijn wij naar Waalwijk gereden om de klacht te deponeren en hebben wij een afspraak gemaakt met klantenservice, die een monteur/specialist hebben gestuurd. Deze heeft een rapport met opgave van de problemen en foto´s gemaakt.
Na een tijdje ontvingen wij bericht dat ook nog iemand van de fabriek zou komen kijken, dus aangenomen mag worden dat er wel iets aan onze zithoek mankeerde. Ook deze mijnheer heeft een rapport geschreven en foto´s gemaakt, waarna enige tijd later de boodschap kwam dat men de zithoek terug kwam halen voor reparatie.
Hierna zijn wij nog een lange weg gegaan die ik u zal besparen, maar na nogmaals de zithoek te hebben afgekeurd die daarna weer naar Waalwijk retour is gegaan en twee bezoeken van ons aldaar bij de technische dienst en de klantenservice, staat de zithoek nu bij ons thuis met plooien en ander ongerief.
Klerkx/Montel wijst alle verantwoordelijkheid af met het feit dat wij de Aanvullende Leverings Voorwaarden hebben ondertekend waarin staat dat zij bij stoffen bekleding niet verantwoordelijk zijn voor plooivorming. In de euforie van je zojuist gedane aankoop na lang zoeken naar het juiste model krijg je die voorwaarden voorgelegd en teken je zonder te beseffen, dat er geen termijn word vermeld.
Wij hebben begrip voor plooivorming bij een stoffen bekleding, maar niet als deze wordt veroorzaakt door andere invloeden dan gewoon gebruik en zeker niet na 2 dagen.
Beste collega-consumenten, wees dus gewaarschuwd en als u koopt bij Klerkx, Montel of andere leveranciers uit de Mandemakers Groep, weet wat u ondertekend.
Inmiddels (19-04-2012) is ons probleem nogmaals bekeken door Montel en zijn we tot een oplossing gekomen.