In januari 2011 hebben wij een bed geleverd gekregen van de Meubelconcurrent. Pas na een maand ontdekten we een beschadiging aan de hoek van een nachtkastje. We hebben gebeld met de Meubelconcurrent en zij adviseerden ons een foto van de beschadiging op te sturen. Dat hebben we gedaan, met een begeleidend schrijven. Na ongeveer een maand hebben we een nieuw nachtkastje ontvangen. Wij zijn daarom zeer tevreden over de service van de Meubelconcurrent.
fam. van Esch
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Meubelconcurrent Eindhoven
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 apr 2012 13:38
Re: De Meubelconcurrent Eindhoven
Wanneer U de schadepas na een maand ontdekt zal de schade wel zeer klein zijn ! Heeft U het niet nagekeken bij levering ? Wie zegt dat de schade niet door uw stofzuiger is ontstaan ? Die gedachte zal de winkel hebben namelijk !
Zeker wanneer U pas na een maand klaagt.
Zeker wanneer U pas na een maand klaagt.
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: De Meubelconcurrent Eindhoven
Vage posting, niet alleen om wat Sjoegel aangeeft, ook om het feit dat dit alles meer dan 1 jaar geleden heeft gespeeld, en het nu pas nodig wordt gevonden om zich speciaal hiervoor te registeren en dit compliment op het forum te zetten[email protected] schreef:In januari 2011 hebben wij een bed geleverd gekregen van de Meubelconcurrent. Pas na een maand ontdekten we een beschadiging aan de hoek van een nachtkastje. We hebben gebeld met de Meubelconcurrent en zij adviseerden ons een foto van de beschadiging op te sturen. Dat hebben we gedaan, met een begeleidend schrijven. Na ongeveer een maand hebben we een nieuw nachtkastje ontvangen. Wij zijn daarom zeer tevreden over de service van de Meubelconcurrent.
fam. van Esch
Re: De Meubelconcurrent Eindhoven
Ik vermoed dat de opzet van deze posting pure spam is, en dan niet voor de meubelfirma, maar voor de website http://www.adabt.info. Dat is de site waar je terecht komt naar aanleiding van het email adres: [email protected][email protected] schreef:In januari 2011 hebben wij een bed geleverd gekregen van de Meubelconcurrent. Pas na een maand ontdekten we een beschadiging aan de hoek van een nachtkastje. We hebben gebeld met de Meubelconcurrent en zij adviseerden ons een foto van de beschadiging op te sturen. Dat hebben we gedaan, met een begeleidend schrijven. Na ongeveer een maand hebben we een nieuw nachtkastje ontvangen. Wij zijn daarom zeer tevreden over de service van de Meubelconcurrent.
fam. van Esch
@TS, overigens is het niet verstandig om je email adres op een forum te plaatsen, je krijgt gegarandeerd veel 'fanmail'!
Re: De Meubelconcurrent Eindhoven
Inderdaad heel dom. Riddert is scherp.