We willen heel graag verkopen. Goedkoop zijn we niet. Natuurlijk kunt u uw bankstel bij ons tijdelijk opslaan zodat we de nieuwe direct kunnen neerzetten. Prachtige belofte. Vervolgens wordt een bankstel geleverd met mankementen. Na twee maanden eindelijk 'verholpen'.
Kunt u nu het bankstel wat u tijdelijk zou opslaan terug brengen. "Ik weet van niks" zegt Bron .....uiteindelijk begint het te dagen....Ik weet niet waar het is gebleven. Heb ik dat bankstel? moet ik even vragen aan mijn medewerkers. Vervolgens hoor je niks meer. Misschien is het geen diefstal. Maar we voelen ons flink bedrogen door Meubelzaak Bron-Snijder. Het ergste is wel doen net alsof je neusbloed.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BRON-SNIJDER STIENS
Re: BRON-SNIJDER STIENS
djordje
Ik begrijp uit jouw bericht (met moeite) dat je tijdelijk je oude bankstel bij het genoemde firmaatje had opgeslagen. Mijn vraag is dan: wat staat er over dat opslaan op papier over de eigendomsrechten? Als jij namelijk nog steeds de rechtmatige eigenaar bent, dan kun je uiteraard rechtens de schade verhalen als je dat zou willen.
Maxiem.
Ik begrijp uit jouw bericht (met moeite) dat je tijdelijk je oude bankstel bij het genoemde firmaatje had opgeslagen. Mijn vraag is dan: wat staat er over dat opslaan op papier over de eigendomsrechten? Als jij namelijk nog steeds de rechtmatige eigenaar bent, dan kun je uiteraard rechtens de schade verhalen als je dat zou willen.
Maxiem.
Re: BRON-SNIJDER STIENS
Weet je zeker dat je je bank daar hebt achtergelaten? De manier waarop je je bericht plaatst doet mij denken dat je niet helemaal nuchter bent.