Pagina 1 van 1

Neckerman en doorgezakte fauteuil

Geplaatst: 02 apr 2012 17:31
door Vledder
Binnen nog geen jaar was de zitting van onze "nieuwe" relaxfauteuil dermate doorgezakt, dat je het metalen frame erg duidelijk kon voelen. Na een telefoontje met de klantenservice wist een alleraardigste mevrouw me te melden dat dit niet hoorde, en dat ik 2 jaar garantie had!

Er volgde een bevestigingsbrief die de afspraak van de reparateur bevestigde, en mij wees op de voorrijkosten die ik zou moeten betalen als de klacht ongegrond zou blijken.

De reparateur kwam, ging zitten, bevestigde de slechte kwaliteit en begon meteen met de reparatie... Een nieuw stuk polyester zou het probleem oplossen. Inderdaad zit de stoel nu weer "hard"

Enige tijd later kregen wij de factuur voor de reparatie, incl "printkosten" en "financieringskosten" ??? Watblieft ?

De (minder aardige) mevrouw van de klantenservice wist me te melden dat dit een normaal verschijnsel is, schuimrubber zakt nu eenmaal in...

Zelf al zou dit een normaal verschijnsel zijn, (wat ik ernstig betwijfel) dan nog heeft de reparateur niets anders geconstateerd dan dat ik in mijn oorspronkelijke reclamatie met de klantenservice besprak. De klantenservice bevestigde toen mijn aanspraak op garantie.

Had de reparateur voor de reparatie medegedeeld dat dit een normaal verschijnsel was, dan had ik dan kunnen overwegen om af te zien van de reparatie.

Nu wordt ik achteraf met een factuur opgescheept, over de financieringskosten en printkosten (van de factuur) zal ik het maar niet hebben, da's helemaal te gek voor woorden.

Re: Neckerman en doorgezakte fauteuil

Geplaatst: 02 apr 2012 17:35
door Jolijn
Als je onterecht met een factuur wordt opgescheept, betaal je 'm niet.
Stuur een mail met reden waarom niet, vermeld wat reparateur en Neckermann zelf in eerste tel. gesprek heeft gezegd.