Bank SEM van karwei kraakt - service karwei slecht
Geplaatst: 03 apr 2012 15:46
Begin januari van dit jaar heb ik een bank gekocht bij Karwei.
Na 2 weken begon deze te kraken, voor de duidelijkheid het is een bank met chaise longue.
Vooral op de plek van de koppeling met de lonque.
Hier een melding van gemaakt bij Karwei, zij zullen de leverancier op de hoogte stellen.
Na 1,5 week kreeg ik een bericht dat ik ''viltjes'' onder de pootjes moet doen.
Dit heb ik uitgevoerd en nog steeds bleef de bank kraken.
Weer gemeld bij Karwei, en weer zullen zij de leverancier op de hoogte brengen.
Na een week nog niks gehoord, heb ik zelf gebeld.
Zij geven aan dat een leverancier van de leverancier met mij contact zal opnemen.
Begin maart kreeg ik een afspraken kaart van ''mijnmeubelisstuk.nl''.
Deze kwam (nu, 2 weken geleden) langs.
Hij heeft in de koppeling wat kaarsvet gedruppelt en adviseerde om ''viltjes'' onder de poten te doen.
Nou, dat had ik toch al gedaan?....de monteur is weer weg gegaan.
Dezelfde avond constateer ik nog steeds kraken.
Ik heb gelijk Karwei gebeld (is tenslotte mijn contactpersoon).
De leverancier zal weer op de hoogte gebracht worden.
Nu, 3 april kraakt de bank nog steeds en geeft Karwei aan dat ze wachten op het expertise rapport van de monteur om verder te gaan kijken.
Ik zit met een krakende bank van bijna 800 euro......Karwei, waar is je service?
Moet de communicatie dan echt zo lang duren?.
Na 2 weken begon deze te kraken, voor de duidelijkheid het is een bank met chaise longue.
Vooral op de plek van de koppeling met de lonque.
Hier een melding van gemaakt bij Karwei, zij zullen de leverancier op de hoogte stellen.
Na 1,5 week kreeg ik een bericht dat ik ''viltjes'' onder de pootjes moet doen.
Dit heb ik uitgevoerd en nog steeds bleef de bank kraken.
Weer gemeld bij Karwei, en weer zullen zij de leverancier op de hoogte brengen.
Na een week nog niks gehoord, heb ik zelf gebeld.
Zij geven aan dat een leverancier van de leverancier met mij contact zal opnemen.
Begin maart kreeg ik een afspraken kaart van ''mijnmeubelisstuk.nl''.
Deze kwam (nu, 2 weken geleden) langs.
Hij heeft in de koppeling wat kaarsvet gedruppelt en adviseerde om ''viltjes'' onder de poten te doen.
Nou, dat had ik toch al gedaan?....de monteur is weer weg gegaan.
Dezelfde avond constateer ik nog steeds kraken.
Ik heb gelijk Karwei gebeld (is tenslotte mijn contactpersoon).
De leverancier zal weer op de hoogte gebracht worden.
Nu, 3 april kraakt de bank nog steeds en geeft Karwei aan dat ze wachten op het expertise rapport van de monteur om verder te gaan kijken.
Ik zit met een krakende bank van bijna 800 euro......Karwei, waar is je service?
Moet de communicatie dan echt zo lang duren?.