Factuur KPN fout, wel even voorschieten.
Geplaatst: 04 apr 2012 14:19
Geachte Forum leden,
Ik kreeg de factuur van KPN onder ogen, waarvan mij al
opviel dat hij een beetje aan de hoge kant was. Toen ik
de factuur ging bekijken zaten er een aantal fouten in.
Nogmaals activatiekosten van euro 25,=, te vaak huur digitale-ontvanger
en opnemen pakket berekend. Meteen met de KPN gebeld
op het bekende telefoonnummer euro 0,10 per minuut.
De medewerkster gaf na onderzoek inderdaad aan dat de factuur
niet klopte, maar het werd gecrediteerd. Op mijn vraag hoe dat zou
gaan kwam het antwoord, het wordt in mindering gebracht op de
volgende nota (ik schiet dus euro 40,= even voor 1 maand voor).
Ik heb aangegeven dat ik liever de juiste nota wilde ontvangen
zodat ik deze kan gaan betalen. Dit was absoluut niet mogelijk.
En ik moest ook nog voor 8 april gaan betalen, anders werd ik
afgesloten.
Al met al heeft het gesprek 34 minuten geduurt a euro 0,10.
Totaal dus euro 3,40 + even voorschieten euro 40,=
Het begint erop te lijken dat de KPN een bank functie heeft
aangenomen om even mijn euro 40,= een maand lang vast te
houden. KPN heeft alleen al 5,6 miljoen mobiele klanten.
Even rekenen als ze dit bij iedereen zouden doen.
5,6 miljoen keer euro 40,= is toch even 224 miljoen even een
maandje lekker rente trekken.
Ik hoop niet dan KPN volgende maand zich weer in mijn factuur
vergist en per ongeluk euro 500,= te veel in nota brengt, ik weet
nu dat ik het namelijk wel eerst even moet voorschieten.
Zijn er meer mensen die bovenstaande verhaal herkenen ?
Roept u maar.
Indien een medewerker van de KPN dit leest en iets voor
mij kan betekenen dan volgt hier mijn emailadres.
[email protected]
Ik kreeg de factuur van KPN onder ogen, waarvan mij al
opviel dat hij een beetje aan de hoge kant was. Toen ik
de factuur ging bekijken zaten er een aantal fouten in.
Nogmaals activatiekosten van euro 25,=, te vaak huur digitale-ontvanger
en opnemen pakket berekend. Meteen met de KPN gebeld
op het bekende telefoonnummer euro 0,10 per minuut.
De medewerkster gaf na onderzoek inderdaad aan dat de factuur
niet klopte, maar het werd gecrediteerd. Op mijn vraag hoe dat zou
gaan kwam het antwoord, het wordt in mindering gebracht op de
volgende nota (ik schiet dus euro 40,= even voor 1 maand voor).
Ik heb aangegeven dat ik liever de juiste nota wilde ontvangen
zodat ik deze kan gaan betalen. Dit was absoluut niet mogelijk.
En ik moest ook nog voor 8 april gaan betalen, anders werd ik
afgesloten.
Al met al heeft het gesprek 34 minuten geduurt a euro 0,10.
Totaal dus euro 3,40 + even voorschieten euro 40,=
Het begint erop te lijken dat de KPN een bank functie heeft
aangenomen om even mijn euro 40,= een maand lang vast te
houden. KPN heeft alleen al 5,6 miljoen mobiele klanten.
Even rekenen als ze dit bij iedereen zouden doen.
5,6 miljoen keer euro 40,= is toch even 224 miljoen even een
maandje lekker rente trekken.
Ik hoop niet dan KPN volgende maand zich weer in mijn factuur
vergist en per ongeluk euro 500,= te veel in nota brengt, ik weet
nu dat ik het namelijk wel eerst even moet voorschieten.
Zijn er meer mensen die bovenstaande verhaal herkenen ?
Roept u maar.
Indien een medewerker van de KPN dit leest en iets voor
mij kan betekenen dan volgt hier mijn emailadres.
[email protected]