LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] onbekende factuur Bedrijvengids van Internet Solutions NL

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Daisy H
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2013 12:52

Re: onbekende factuur Bedrijvengids van Internet Solutions NL

Ongelezen bericht door Daisy H »

wij zijn ook de dupe geworden van bedrijvengids-2012...

Wij kregen op 14-12-12 een factuur over bedrijvengids om te betalen van een bedrag 300,- binnen 14 dgn,
Hierop hebben wij niet op gereageerd aangezien wij geen opdrachtgever zijn.
Vervolgens sturen ze ons op 18-01-2013 een aanmaning dat we de factuur moeten betalen maar er staat een andere e-mail adres de eerste was [email protected] en de na is [email protected].
En hun website blijft het zelfde alleen de linken niet 1ste www.bedrijvengids-2012.nl 2de www.debedrijvengids2013.nl
ik heb echter nog niet gereageerd maar heb wel internet geraadpleed en zag dat dit een oplichterij is vandaar ook mijn melding.

mvg daisy H.

Landschrap
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2013 16:56

Re: onbekende factuur Bedrijvengids van Internet Solutions NL

Ongelezen bericht door Landschrap »

Als je kijkt bij sidn.nl kan je zien wie er achter de website zit van bedrijvengids2013.nl
Je kan zien wie de eigenaar van de website is. Ik mag het niet openbaar maken, maar iedereen kan het zien. Eigenaar heeft een gmail account dat zegt wat mij betreft al genoeg.
In de meeste gevallen is het beste om niet te reageren. Het kost hen minstens energie om uit te zoeken wie ze een herinnering moeten sturen.

Net als bij spam zou ik niet reageren, bij spam weten ze dan dat ze beet hebben en vallen ze je extra lastig.

rosita50
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jan 2013 14:58

Re: onbekende factuur Bedrijvengids van Internet Solutions NL

Ongelezen bericht door rosita50 »

Ook wij hebben een faktuur ontvangen van internet solutions en inmiddels een aanmaning. Als je de site van de bedrijvengids 2012 bezoekt en je vraagt gegevens op krijg je een foutmelding. Ook telefonisch zijn ze niet bereikbaar en inderdaad staat er in de brief een verkeerde postcode. Juiste postcode is 2676 CR in plaats van 2675 CR. Niets betalen!!!!!

Bokola
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2013 14:48

Re: onbekende factuur Bedrijvengids van Internet Solutions NL

Ongelezen bericht door Bokola »

Ik heb vandaag ook een nota binnengekregen van de bedrijfvermelding 2013. Het bedrijf heeft nu plotseling geen internet sollutions meer maar Internet Consultancy Nederland. Adviezen hierboven zijn prima, alleen kijk ook eens op de site van steunpunt aquisitiefraude. Zij adviseren om toch een aangetekende brief te versturen. Bij antwoord kun je handelen, bij geen antwoord of retour ontvangen van de brief, deze ongeopend bewaren en doorgaan met de orde van de dag. Maak er idd geen halszaak van. Ook heb op SIDN.nl gekeken en ook deze vermelding komt uit het mooie stadje Kopenhagen.

Nyemand
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 dec 2012 11:56

Re: onbekende factuur Bedrijvengids van Internet Solutions NL

Ongelezen bericht door Nyemand »

Vandaag telefoon gehad (voice mail) van Lindorff Incasso. Het telefoonnummer waarvandaan gebeld is kan alleen terug gebeld worden via de mobiel en niet via vaste net. Daarnaast is het door hun gegeven telefoonnummer niet in gebruik en krijg je als je via je mobiel terugbeld een sprekende computer. Contact met dit incasso bureau is niet mogelijk zo blijkt.

Heeft iemand vergelijkbare ervaring???

Gesloten