LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Cashback Samsung keert geen geld uit
Cashback Samsung keert geen geld uit
In december 2012 kocht ik bij Kijkshop Den Bosch 2 digitale fotocamera's van Samsung voor mijn beide dochters. Beide toestellen vielen onder een zogenaamde cashback regeling; voor elk toestel zou Samsung 20 euro terugbetalen. Thuis heb ik me via de site verdiept in de regeling en alle noodzakelijke documentatie verstuurd naar het aangegeven adres (wat nog best een heisa was).
Al twee keer heb ik per mail gevraagd wanneer ik de cashback kan verwachten. Beide keren kreeg ik als antwoord dat door "onvoorziene problemen" een vertraging is opgetreden. Een datum waarop terugbetaald gaat worden kan niet worden gegeven!. Inmiddels zijn we bijna 4 maanden verder en heb ik nog steeds niets ontvangen!
Al twee keer heb ik per mail gevraagd wanneer ik de cashback kan verwachten. Beide keren kreeg ik als antwoord dat door "onvoorziene problemen" een vertraging is opgetreden. Een datum waarop terugbetaald gaat worden kan niet worden gegeven!. Inmiddels zijn we bijna 4 maanden verder en heb ik nog steeds niets ontvangen!
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 09 apr 2012 22:46
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Ik heb een Samsung camera gekocht op 26 januari 2012 toen de BTW actie er was bij Media Markt Groningen.
De medewerker zei dat er een mooie cashback actie er was waarbij ik €30 terug zou krijgen.
Maar na 4 weken niks ontvangen op mijn bankrekening.
Ik heb toen via twitter contact met Samsung opgenomen en ze zeiden dat door het succes van de cashback actie vertraging was opgelopen en dat het 6 - 8 weken ging duren. En ze vroeg als ik alles juist had verstuurd naar Samsung en ik zei van ja ik heb alles opgestuurd wat moest.
Maar na 8 weken nog steeds niets ontvangen en ik heb Radar gebeld.
Want op emails word niet gereageerd en via de gewone telefoon nummer naar Samsung bellen heeft geen zin want dan word ik doorverwezen naar het dure 0900 nummer dus nog niks teruggekregen na 11 weken en ik ben er boos over dat het nu al heel lang duurt.
De medewerker zei dat er een mooie cashback actie er was waarbij ik €30 terug zou krijgen.
Maar na 4 weken niks ontvangen op mijn bankrekening.
Ik heb toen via twitter contact met Samsung opgenomen en ze zeiden dat door het succes van de cashback actie vertraging was opgelopen en dat het 6 - 8 weken ging duren. En ze vroeg als ik alles juist had verstuurd naar Samsung en ik zei van ja ik heb alles opgestuurd wat moest.
Maar na 8 weken nog steeds niets ontvangen en ik heb Radar gebeld.
Want op emails word niet gereageerd en via de gewone telefoon nummer naar Samsung bellen heeft geen zin want dan word ik doorverwezen naar het dure 0900 nummer dus nog niks teruggekregen na 11 weken en ik ben er boos over dat het nu al heel lang duurt.
Laatst gewijzigd door Radar op 03 mei 2012 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Ik heb ook aan die actie meegedaan. Op 18-3 heb ik het formulier ingevuld en tot mijn grote verbazing zag ik vandaag dat die 20 euro vorige week al gestort is! Zo snel had ik het niet verwacht na de negatieve berichten op de diverse fora.
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Ik had begin maart een samsungtelefoon gekocht met de cashback actie maar dat verliep heel soepel bij mij.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 09 apr 2012 22:46
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Wat bedoel je met heel soepel?
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Binnen een korte tijd 1 a 2 weken had ik de 20 euro op mijn rekening staan.
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Ik heb al wel aan 50 euro pathe filmtegoed gehad,maar 150 euro cashback nog niet.
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Ik help in een telefoonwinkel. Daar verkochten ze Samsung telefoons (GSM). De klanten zouden 20 euro terug krijgen van Samsung, maar we hebben toch zo'n 20% van de klanten terug gehad. Wij waren zo netjes om de klanten alsnog hun 20 euro te geven zodat wij vrijwel geen winst meer op de toestellen hadden. Erg netjes vinden wij het van Samsung niet en dus informeren wij de klanten niet meer over de cash-back actie zodat klanten ons ook niet meer verantwoordelijk kunnen houden. Wij krijgen die 20 euro immers ook niet van Samsung!
Ik heb Samsung zelf nog eens gebeld en kreeg als reactie dat klanten het wel terug krijgen, maar ik heb toch echt mails van Samsung naar de klanten gezien, waarop duidelijk stond dat ze het niet kregen..
Ik heb Samsung zelf nog eens gebeld en kreeg als reactie dat klanten het wel terug krijgen, maar ik heb toch echt mails van Samsung naar de klanten gezien, waarop duidelijk stond dat ze het niet kregen..
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 09 apr 2012 22:46
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Ik ben juist gisteren gebeld door het Radar team en ze zijn er mee bezig en het is ook een grote kans dat het in de uitzending komt.
Ze hebben er meer klachten erover gehad.
Ze hebben er meer klachten erover gehad.
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Goedemiddag,
Ook ik wacht inmiddels ruim 2 maanden op mijn €50 cashbac bij een Samsung combi-magnetron CP-1370EST
Inmiddels 2 keer mailcontact gehad met het bedrijf wat hun cashback acties verwerkt en deze beantwoorden
blijkbaar alle mails met standaard antwoorden dat de aanvraag is verwerkt en je nog een maand moet wachten.
Ze gaan niet inhoudelijk in op de vraag waarom ze het in vorige mail beloofde termijn hebben overschreden.
Ik kan de Mediamarkt toch ook niet dik 2 maanden laten wachten bij de Kassa?Belofte maakt schuld.Volgens mij is hun cashback administratie een zootje en vindt terugbetaling plaats onder volstrekte willekeur en niet op basis van datum aanvraag.
Gezien het aantal klachten zou het fijn zijn als Radar hier actief mee zou kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
M van den Brink
Ook ik wacht inmiddels ruim 2 maanden op mijn €50 cashbac bij een Samsung combi-magnetron CP-1370EST
Inmiddels 2 keer mailcontact gehad met het bedrijf wat hun cashback acties verwerkt en deze beantwoorden
blijkbaar alle mails met standaard antwoorden dat de aanvraag is verwerkt en je nog een maand moet wachten.
Ze gaan niet inhoudelijk in op de vraag waarom ze het in vorige mail beloofde termijn hebben overschreden.
Ik kan de Mediamarkt toch ook niet dik 2 maanden laten wachten bij de Kassa?Belofte maakt schuld.Volgens mij is hun cashback administratie een zootje en vindt terugbetaling plaats onder volstrekte willekeur en niet op basis van datum aanvraag.
Gezien het aantal klachten zou het fijn zijn als Radar hier actief mee zou kunnen helpen.
Met vriendelijke groet,
M van den Brink
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Ik snap zowiezo die hele cashback acties niet.. Geef de inkoper gewoon 20 euro korting zodat de klant uiteindelijk ook met 20 euro korting het toestel in de winkel kan kopen...
Hetzelfde effect, minder administratie en dus minder personeelskosten
Hetzelfde effect, minder administratie en dus minder personeelskosten
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Weten jullie ook welk bedrijf de cashback zou overmaken?
Ik zou namelijk een refund ontvangen van een product dat ik in de supermarkt heb gekocht en heb dat bedrag ook niet ontvangen. Het zou mij niet verbazen als het om hetzelfde bedrijf gaat.
Ik zou namelijk een refund ontvangen van een product dat ik in de supermarkt heb gekocht en heb dat bedrag ook niet ontvangen. Het zou mij niet verbazen als het om hetzelfde bedrijf gaat.
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Helaas heb ik ook een vervelende ervaring. Ik kon tot en met 15 april via de site van samsung de cashback terugvragen. dit heb ik op 14 april geprobeerd (zaterdag) de site voor aanmelding deed het niet. Ik heb ze gemaild want de servicedesk was dicht. printscreen van de fout op pagina bijgevoegd en gevraagd hoe we dit konden regelen aangezien ik wel op tijd ben met aanvragen. reactie: "Deze actie is helaas verlopen. Daar Samsung geen inzicht heeft op de winkelvoorraden, kunnen wij niet zien in hoeverre er nog actiepakketten worden verkocht."
ik zie niet in wat de winkelvoorraad ermee heeft te maken als je je op tijd aanmeld maar goed.
de link die ze meesturen werkt wederom niet. de voorwaarden had ik erop nagelezen, hierin stond duidelijk dat de actie tot/met 15 april liep. ik heb dus recht op 20 euro cashback. wat moet ik nu doen? ik vind het niet netjes van ze. de telefoon bevalt me overigens ook niet, batterij moet ik na 8u opnieuw opladen. dat vind ik ook wat snel. heb dus een heel dubbel gevoel bij mijn aankoop.
wat nu??
ik zie niet in wat de winkelvoorraad ermee heeft te maken als je je op tijd aanmeld maar goed.
de link die ze meesturen werkt wederom niet. de voorwaarden had ik erop nagelezen, hierin stond duidelijk dat de actie tot/met 15 april liep. ik heb dus recht op 20 euro cashback. wat moet ik nu doen? ik vind het niet netjes van ze. de telefoon bevalt me overigens ook niet, batterij moet ik na 8u opnieuw opladen. dat vind ik ook wat snel. heb dus een heel dubbel gevoel bij mijn aankoop.
wat nu??
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
anne131
SAMSUNG doet er blijkbaar (gezien alle trucs en trics) alles aan, om niet uit te betalen.
Zelfs "wereldspelers" zijn tegenwoordig blijkbaar niet meer te vertrouwen.
Maxiem.
SAMSUNG doet er blijkbaar (gezien alle trucs en trics) alles aan, om niet uit te betalen.
Zelfs "wereldspelers" zijn tegenwoordig blijkbaar niet meer te vertrouwen.
Maxiem.
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Niets meer van Samsung bestellen. Als ze de 20 euro niet betalen is het gewoon over en uit. Hufterig gedrag moet je niet belonen door Samsung spullen te kopen.
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Het is erg spijtig want Samsung verliest zo idd veel klanten. ik zal niet meer gauw iets van ze kopen. heeft iemand al rechtsbijstand ingeschakeld??
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Erg spijtig ? Dit is gewoon hufterig gedrag om net voor het verkopen van de tijd de hoorn eraf te leggen.
Ik koop wel Phillips. Dan kun je altijd nog iemand in de buurt aan zijn "oren" trekken.
Ik koop wel Phillips. Dan kun je altijd nog iemand in de buurt aan zijn "oren" trekken.
-
- Berichten: 11
- Lid geworden op: 09 apr 2012 22:46
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Ik heb vandaag eindelijk na 12 weken en 4 dagen mijn geld van samsung.
Ik moest er veel achteraan gaan om mijn geld te krijgen.
Ik moest er veel achteraan gaan om mijn geld te krijgen.
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
Ik wilde nog reageren op hun mail maar zelfs die link in hun email doet het niet. het wordt me wel onmogelijk gemaakt op deze manier. Ja hou niet zo van krachttermen als hufterig maar ik zou het bijna zeggen ja.
Re: Cashback Samsung keert geen geld uit
@Anne: Als het toestel niet goed is, kun je hem voor garantie terug brengen.. Je krijgt je 20 euro er niet mee terug, maar mss wel een langer uithoudingsvermogen? Mits het toestel natuurlijk een langer uithoudingsvermogen behoort te hebben..