Bobshop.nl 24 uur levering waardeloos/achterhaald
Geplaatst: 10 apr 2012 11:16
Mijn ervaring met Bobshop.nl
Op dondag 5 April 2012 (20:00) een bestelling gedaan. Bestellingen voor 21:00 werden volgens de site de volgende dag bezorgd mits het product op voorraad was. Status van het product: "Voorradig". De volgende dag netjes een track en trace nummer in mijn mail box. Beamerscherm zou vrijdag 6 April tussen 11 en half 2 geleverd worden.
Rond 2 uur nog maar eens op de site gekeken. Datum is verschoven naar Zaterdag 7 april tussen 11 en half 2. Ok, prima.
Zaterdag rond 2 uur weer op de site gekeken. Datum weer verschoven, dit keer naar Dinsdag. Mijn geduld raakt op. Bellen naar Post.nl. Volgens het vrouwtje aan de telefoon heeft Bobshop.nl de bestelling verkeerd laten bezorgen. Zou per vrachtwagen moeten gaan in plaats van vervoer van Post.nl.
Pakketje is volgens Post.nl niet meer traceerbaar. Niemand weet waar het pakketje is of wanneer het geleverd gaat worden.
Op Bobshop.nl mijn bestelling geannuleerd. Bedrag word terug gestort zodra zij de beamerscherm hebben ontvangen of zodra het pakketje zoek is geraakt.
Mijn geduld is op, mijn vertrouwen is weg en ben bang dat ik nog dagen tot weken kan gaan wachten op mijn terug betaling. Gezien andere reviews van klanten op het internet ben ik waarschijnlijk nog niet klaar met deze site. Hoop dat ik met deze post andere klanten kan weerhouden om geen bestelling meer te plaatsen op Bobshop.nl indien zij binnen een x aantal dagen hun beloofde 24 uur bestelling in huis willen hebben.
Op dondag 5 April 2012 (20:00) een bestelling gedaan. Bestellingen voor 21:00 werden volgens de site de volgende dag bezorgd mits het product op voorraad was. Status van het product: "Voorradig". De volgende dag netjes een track en trace nummer in mijn mail box. Beamerscherm zou vrijdag 6 April tussen 11 en half 2 geleverd worden.
Rond 2 uur nog maar eens op de site gekeken. Datum is verschoven naar Zaterdag 7 april tussen 11 en half 2. Ok, prima.
Zaterdag rond 2 uur weer op de site gekeken. Datum weer verschoven, dit keer naar Dinsdag. Mijn geduld raakt op. Bellen naar Post.nl. Volgens het vrouwtje aan de telefoon heeft Bobshop.nl de bestelling verkeerd laten bezorgen. Zou per vrachtwagen moeten gaan in plaats van vervoer van Post.nl.
Pakketje is volgens Post.nl niet meer traceerbaar. Niemand weet waar het pakketje is of wanneer het geleverd gaat worden.
Op Bobshop.nl mijn bestelling geannuleerd. Bedrag word terug gestort zodra zij de beamerscherm hebben ontvangen of zodra het pakketje zoek is geraakt.
Mijn geduld is op, mijn vertrouwen is weg en ben bang dat ik nog dagen tot weken kan gaan wachten op mijn terug betaling. Gezien andere reviews van klanten op het internet ben ik waarschijnlijk nog niet klaar met deze site. Hoop dat ik met deze post andere klanten kan weerhouden om geen bestelling meer te plaatsen op Bobshop.nl indien zij binnen een x aantal dagen hun beloofde 24 uur bestelling in huis willen hebben.