LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Volkoren Ontbijt Lidl

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Volkoren Ontbijt Lidl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

manondoris schreef: de 21% zou niet gaan gelden voor de dagenlijkse boodschappen hoorde ik :o
Weet niet of het voor de boodschappen niet gaat gelden maar de boodschappen zouden wel duurder gaan worden vanwege de hoge transportkosten (diesel).
Het rare daarvan is dat een supermarkt dat doorbekerend aan de klant maar ik
kan je vertellen dat de transportbedrijven geen cent meer krijgen door de hoge dieselprijs. :shock:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Volkoren Ontbijt Lidl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

rozemarijntje schreef:tja ach rutte lacht alles weg....

armoede hebben we hier niet,nee pas in de ontwikkelingslanden,daar is armoede...

nou zal je vertellen,wij betalen :twisted: :twisted: :twisted: en werken voor ons geld ,en waarvoor werk je eigenlijk nog alles gaat naar de staat!!
en ontwikkelingslanden die ...zijn corrupt oh ze hebben zo'n honger maar wapens in overvloed ,en dan nog wat, ze krijgen geld!hoeven ze niks voor te doen,ons zuurverdiende geld...
en waar wij hiervoor gewerkt hebben pensioen,ww,wao,wordt allemaal afgebroken hebben we voor betaald....

je zou er depressief van worden...
er komen steeds meer mensen in de schuldsanering,maar dat ligt allemaal aan jezelf,je moet goed kijken waar je je geld aan uitgeeft,tuurlijk!!
nou als je al chronisch een hoop mankeerd(me) dan ben je al een godsvermogen pmnd kwijt,mij hoor je niet klagen daarover maar maak me wel druk om anderen...
zo dat is eruit...phoe hey :wink:

Ben heel benieuwd of er dadelijk weer volop op de VVD word gestemd.
Maar het is heel erg waar Nederland nu mee bezig is.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Volkoren Ontbijt Lidl

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

en 21 zijn ook boodschappen,nl shampo etc alle non food zeg maar.en dat zijn toch de helft van je boodschappen...

en idd de boodschappen worden ook nog eens duurder door de transportkosten en de grondstoffen...kassa...

nou je zal van 20 euro pw rond moeten komen..
ben benieuwd of mijn vriendin het nog lukt!
vorige week sprak ik haar,ja hoor 5 man! 100 pw....nou petje af...
ik was net meer kwijt.. :oops:

noble het gaat niet off topic dit gaat over boodschappen,en ja iedereen roept het al jaren maar je kan hier in ned zoveel roepen en stemmen maar,ze zeggen A en doen naderhand B....zou stemmen nog nut hebben?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Volkoren Ontbijt Lidl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

rozemarijntje schreef:en ja iedereen roept het al jaren maar je kan hier in ned zoveel roepen en stemmen maar,ze zeggen A en doen naderhand B....zou stemmen nog nut hebben?
Uiteindelijk 1 pot nat.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Volkoren Ontbijt Lidl

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

yep :twisted:

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Volkoren Ontbijt Lidl

Ongelezen bericht door G7 »

En als ze eenmaal op dat Haagse Pluche zitten, dan kunnen we alsnog verrekken. Maakt dus geen ene r**t uit, op wie je stemt. Ik denk, dat ik deze keer maar eens NIET ga stemmen.

Fijn weekend allemaal. :D

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Volkoren Ontbijt Lidl

Ongelezen bericht door Chocomelk »

G7 schreef:En als ze eenmaal op dat Haagse Pluche zitten, dan kunnen we alsnog verrekken. Maakt dus geen ene r**t uit, op wie je stemt. Ik denk, dat ik deze keer maar eens NIET ga stemmen.

Fijn weekend allemaal. :D
Helaas dat steeds meer mensen zo gaan denken: ik ga maar niet meer stemmen, maar je moet wel weten dat elke stem er één is en dat het toch heel belangrijk is dat jij ook je stem laat horen.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Volkoren Ontbijt Lidl

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja maar het is wel zo,de nederlanders denken ,heeft het nog zin om te stemmen?

tijdens de campagne,gaan ze dit doen en zijn ze tegen dat en daar maken ze zich hard voor...
en puntje bij paaltje.....zeggen ze A maar doen gewoon keihard B ,maakt niet uit dat je je kiezers teleurstelt,welnee....boeiend zei zitten nu toch op hun paarse stoel...
worden toch lekker betaald ....maakt het uit?over paar jaar zien we wel weer ,denken ze dan...

we gaan weer een miljard bezuinigen in de zorg,nou ben benieuwd wat dat weer gaat worden,je houd je hart vast man!

over de VVd eigenlijk hoop ik van niet,rutte kan dan een mooi visite kaartje zijn zoals ze zeggen,ik vind het een wolf in schaapskleren...
lacht alles weg...
wordt er bezuinigd daar in de tweede kamer?zouden hun salarissen nu bevroren worden?nou nou en dat op?wat is het 2 ton?maar hey ze hebben een hele zware baan! kom kom..niet klagen over ze....mogen lunchen /dineren op onze kosten,worden gereden als ze ergens heen moeten...goh goh zou de km vergoeding die we krijgen bij hun ook belast gaan worden?

rutte is leuk als je rijk bent! geen zorgen hoeft te maken om hoe je elke maand rond moet komen,maar voor jan met de pet...nee!!

sorry dat is mijn mening,alles is in no time afgebroken,en gewoon lachend zeggen...sorry.. :twisted:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Volkoren Ontbijt Lidl

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja opleidingen,roemer is leraar geweest!!
man volgens mij kan iedereen tegenwoordig in die 2de kamer komen!

idd ze maken gewoon alles kapot,
ik vind het niet gek dat horeca kapot gaat,dat mensen niks meer kopen...
je houd het lekker in stand zo ,maar geloof dat ze dat nog niet snappen...
maar ach rutte zou lachen en zeggen,ja echt maar in 2014 profiteren we ervan.nogmaals echt in 2014 gaan we het merken..
volgens mij leven ze daar allemaal in een eigen wereld,hebben ze niemand die ziek is ,of gehandicapt die zorg nodig heeft thuis,niemand die ontslag heeft gehad in de fam,of wat dan ook...dan zouden ze misschien anders praten...
ja dat is waar cohen zijn vrouw was ziek,maar die kon een prive verpleegster betalen...goh?wat kost dat wel niet........en dat wordt nu betaald met wachtgeld..en goh.............en dat betalen wij...nou is dat wat..

ik ga er niet teveel meer over nadenken,je wordt er depri van...
zag gisteren iemand in de lidl,die stonden echt te kibbelen nee we nemen die dat is goedkoper anders kan dat niet..TRIEST vind ik dat,in nederland...
ben snel doorgelopen,je gaat je nog schamen dat jij wel dingen hebt die zei niet kunnen betalen.

maar heb gisteren eens gekeken wat Ts nu bedoelde maar hier verkopen ze het niet eens die volkoren ....

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Volkoren Ontbijt Lidl

Ongelezen bericht door ciske »

ik ga er niet teveel meer over nadenken,je wordt er depri van
Kop in het zand steken helpt ook niet :wink:

Wat ik wel positief vind van het enige wat er niet door is gegaan, dat is dat mensen met pgb niet gepakt worden.

Voor de rest, ik maak me er niet druk om. het is gewoon afwachten hoe het gaat lopen.

Gesloten