Aansluiting alles in 1 abonnement van KPN
Geplaatst: 12 apr 2012 13:57
Eind december bij KPN alles in 1 abonnement aangevraagd. Op 5 maart zou de boel worden aangesloten, kon echter niet omdat de AO-migratie niet was geregeld. Zou op 20 maart opnieuw gebeuren. Toen zijn ze weggebleven zonder bericht. Daarna zou er worden teruggebeld voor een nieuwe afspraak, ook niet gebeurd. Daarna gebeld en na 15 minuten in de wacht ook daar mee opgehouden. Daarna een mailtje gestuurd met de vraag wat er nu aan de hand is, dit was het antwoord: Ik begrijp uw teleurstelling over het uitblijven van een activering van de door u bestelde glasvezeldiensten. Het probleem ligt niet aan het gebrek aan activiteiten bij KPN maar aan de technische problemen met de fysieke aansluiting. Ik hoop dat u nog enig geduld wilt opbrengen. Kan u helaas niet anders dan mededelen dat het probleem in onderzoek is. Meer informatie is niet voorhanden. Ik weet dus niet wat er aan de hand is en hoe lang het nog gaat duren. Erg vervelend om zo in het ongewisse te worden gelaten.