Pagina 1 van 2
UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 13 apr 2012 01:29
door Jan Verkerk
UPC inclusief geen service aan de klant
Wat mijn is overkommen,
Ik ben vanmiddag bezig geweest om bij mijn zus alles tv internet enz weer opnieuw aan te sluiten.
Na een groot onderhoud in haar huis de hele boel is weer opnieuw geschilderd bij haar enz.
Maar helaas er werkte niets meer geen tv geen telefoon en geen internet maar daar voor werkte alles naar behoren. Ik had geen signaal meer bij het israpunt uit de muur raar maar waar oké ik met UPC gebeld en alles door laten meten en alles weer laten restten maar helaas geen signaal.
UPC zij dat ze een monteur zouden sturen maar niet eerden dan MAANDAG MIDAG tussen 12:00uur en 18:00 uur dus 3DAGEN ZODER telefoon,tv en internet!!!!!!!.
Later nog eens gebeld of dat normaal was 3DAGEN zonder zitten plus het alarm wat ook aan de telefoon hing en dus ook niet werkte (mijn zus woont inRotterdam )helaas het was niet anders druk druk enz.
jonge jonge wat een Service van UPC vinden ze gek dat mijn zus aan het eind van haar contact wat pas 2 maanden oud is niet verlengd bij UPC gek hé.
P.S hadden ook nog vergeten de boel op te zeggen bij de KPN en dus maand extra betalen aan KPN maar ja dat zijn we gewend van UPC als je er zelf niet achteraan gaat kan je het vergeten wat de opzeggingen betreft.
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 13 apr 2012 01:40
door trappist
prima service van UPC toch: volgende werkdag al een monteur!
nu alleen nog hopen dat hij het meteen kan oplossen...
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 13 apr 2012 08:13
door bprosman
Volgende werkdag al een monteur vind ik ook een prima service hoor.
3DAGEN ZODER telefoon,tv en internet!!!!!!!.
Stichting correlatie al gebeld ?
Ik neem aan dat je eea aangesloten hebt op het AOP, ISRApunt is KPN telefonie namelijk.
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 13 apr 2012 09:28
door GJvdZ
Tip voor TS: als je de volgende keer een huis gaat verbouwen, zorg dan dat je alvast een monteur laat komen, zodat die direct nadat je de boel kapot hebt gemaakt kan gaan repareren. Dan heb je maar een downtime van een paar minuten. Uiteraard wel alle uren betalen dat die man staat te wachten...
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 13 apr 2012 09:36
door UPC Webcare
@Jan Verkerk,
Vervelend om te horen dat uw zus momenteel zonder signaal zit. Wij ontvangen graag uw gegevens om te kijken of we een oplossing kunnen bespoedigen.
Zou u een e-mail willen sturen naar
[email protected] onder vermelding van: 'Reactie Tros Radar forum'? Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 13 apr 2012 14:48
door Suzanne 326
trappist schreef:prima service van UPC toch: volgende werkdag al een monteur!
nu alleen nog hopen dat hij het meteen kan oplossen...
Is het geen 24/7 werken bij UPC
Inderdaad superservice van UPC vandaag bellen en de eerst volgende werkdag al komen!!!
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 13 apr 2012 14:49
door Jan Verkerk
Even een reactie op mijn bericht op het forum door verschillende mensen.
Allereerst komt de monteur niet de volgende werkdag !
zo als je ziet is dit bericht op 13-04-2010.
om 00:29 uur geplaatst ik heb het in het bericht over de middag dus dan is het de 12-04-2012
en is het donderdag middag dat er gebeld is met UPC rond 14:00 uur dus niks volgende werkdag
Maar 4dagen later op maandag de 16-04-2010 na middag
Maar ja je moet wat zeggen als je zonodig aandacht wil hebben (berichten 182 x of 2235 x)
Ja ik heb correlatie gebeld en heb hun verteld dat mijn zus een paar dagen weg ging op vakantie
En zij niet blij was dat haar huis in een villa wijk zonder alarm stond en zij dit alarm met automatische doorverbinding naar een beveiliging bedrijf niet voor jan met de korte achternaam had laten aanleggen!!!! Maar het zonder telefoonlijn niet werkte!!!!!.
Waarop t de man van correlatie reageerde dat hij er begrip voor had met een villa in een wijk in Rotterdam maar dat ik dat toch met UPC moest oplossen.
Het ISRA punt ik weet niet waar en of hoe jij woont en of nog buiten bent geweest maar na de oorlog zijn in de huizen alle bedrading van buiten af bij elkaar gestopt dus in het zelfde doosje zit zowel de KPN aansluiting als de KABEL.
Tip als je mijn verhaal goed lees zeg ik geloof het of niet maar na het schilderen werkte het niet meer.
Als je schildert dan haal je de stekers en kabels uit de contactdozen en plak je ze af met bv. tape maar je haalt niks los en als je de boel dan weer terug steek in de contactdozen mag je aannemen dat alles weer normaal werkt maar helaas geen signaal meer waarschijnlijk toeval??
Dus je kan wel van tevoren wel een monteur bellen maar dat is een beetje dom en duur je belt toch ook geen automonteur als je een auto laat wassen en je niet van tevoren weet of hij dan wel of niet zal starten.
PS O ja ik had natuurlijk ook die paar dagen dat mijn zus niet thuis is op het huis kunnen passen enz enz zo weet ik er nog wel een paar bij te verzinnen en of goede tips geven van afstand en er na.
In Mijn Schrijven zitten veel schrijffouten ik weet het hier voor bv. mijn excuus.
Gr Jan
Verstuurd vanaf mijn iPad
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 13 apr 2012 15:23
door bprosman
en is het donderdag middag dat er gebeld is met UPC rond 14:00 uur dus niks volgende werkdag
Maar 4dagen later op maandag de 16-04-2010 na middag
Maar ja je moet wat zeggen als je zonodig aandacht wil hebben (berichten 182 x of 2235 x)
Heeft niks met aandacht te maken maar met kunnen tellen. Van Do tot Ma is dan inderdaad niet de volgende werkdag maar TWEE werkdagen later. UPC en Ziggo sturen gewoon in het weekend geen monteur (KPN trouwens ook niet), dat wist je toen je je contract afsloot. Als je alarm je zo heilig is moet je een contract afsluiten met een provider die ook in het weekend service verleend. Een alarm laten lopen over een lijn die als de stroom uitvalt "dood" is daarvan kun je je zowiezo afvragen of dat een handige zet is of zit je UPC modem op een UPS ?
Het ISRA punt ik weet niet waar en of hoe jij woont en of nog buiten bent geweest maar na de oorlog zijn in de huizen alle bedrading van buiten af bij elkaar gestopt dus in het zelfde doosje zit zowel de KPN aansluiting als de KABEL.
Kom inderdaad nog wel eens buiten, voor de kabel heet het echter geen IS/RA maar AOP (Abonnee Overname Punt).
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 13 apr 2012 15:31
door Jan Verkerk
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 13 apr 2012 15:33
door bprosman
Nee, ik kan lezen :
ISRA (doorverwijzing ISRA punt)
Dit wordt door kabelmaatschappijen het Abonnee Overname Punt (AOP) genoemd.
Komt van jouw link.
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 13 apr 2012 16:09
door Jan Verkerk
Ja maar als je over een ISRA en of AOP punt praat heb je het over de zelfde doos
en het verschil tussen een millimeter draadje van een telefoon aansluiting en of een dikke tv kabel ziet iedereen
Dus Als ik het over een ISRA punt heb en de UPC het heb over een AOP praatten we over het zelfde aan sluitpunt in huis
De man die mijn geholpen heb met het testen van de lijn op donderdagmiddag begreep wat er bedoelt werd door mijn genoemde ISRA zonder te vragen wat voor punt ik bedoelde.
Zoek de verschillen bv. iemand is dood of iemand is overleden?.
Gr Jan
Verstuurd vanaf mijn iPad
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 13 apr 2012 17:26
door Jan Verkerk
Contracten lezen tijdens de koop word een beetje moeilijk zonder een getekende overeenkomst
Dan ga je er van uit dat wat gezegd woord door de verkoper waar is en niet bij voor baat denk dat hij staat te liegen en of verkeerde informatie aan jou staat te geven.
Wij hebben het gehelen UPC pakket op de lijnbaan in Rotterdam opgehaald en of gekocht
De verkoper van UPC vertelde ons dat het alarm wat nu nog op het KPN netwerk was aan gesloten en voor de 100% goed werkte geen probleem was om het te om te zetten naar het UPC telefoon netwerk hij zou er ook voor zorgen en ook ingevoerd in de computer dat de KPN met nummer behoud en XS4ALL opgezegd zal worden door UPC!!!!!.
Nee dus zelf na 2 weken voorde zekerheid met XS4ALL gebeld en alles zelf opgezegd van UPC was nog niks gehoord toen ook maar gelijk KPN gebeld maar ook daar nog niks binnen maar wie weet komt het nog? UPC gebeld nee klopt nog niks aangevraagd voor u o ja XS4ALL moet u zelf opzeggen....... En de KPN doen wij anders bent u het telefoon nummer kwijt wat u nu gebruikt . Nee dus gewoon de rekening van KPN voor de volgende maand in de bus en KPN weet dus van niks XS4ALL was wel netjes gestopt met rekeningen te sturren daar wetenze wel hoet het moet met aanvragen en of opzegingen maar weer gebeld met UPC. Neee dus maar nu wordt het geregeld en inderdaad een maand na uiteraard een dubbele betaling aan UPC en KPN was het geregeld nee dus toen KPN stopten hadden we dus wel internet maar dat Haden we al 2maanden dubbel maar geen telefoon meer!!!!?.
Maar weer bellen met UPC en ja hoor na een 45:00 uur aan de mobiel gehangen te hebben werkte het eindelijk.
Wat ook niet verteld werd is dat de unit voor het alarm niet werkt met deUPC lijn en allen voor de KPN
Lijn geschikt is dus maar met de installateur van het alarm gebeld en die zei klopt er moet een andere kast komen want deze werkt niet met de UPC lijn dus extra kosten (moet kunnen foutje bedankt UPC verkoper)
O ja heb gelijk naar de batterijen gekeken voor het geval de stroom uit zou vallen!!!!!.
En voor de rest zeer dure maar wel goede installatie aleen als de telefoon uitvalt ja dan werkt het stille alarm niet of je moet een aparte en complete telefooncentrale in de wijk plaatsen maar ja daar moeten wij bij de gemeente vergunningen gaan aan vragen om zo centrale te mogen bouwen in de tuin of inde wijk maar ik denk dat het niet gaat lukken o ja en als het huis afbrand en het alarm ook afbrand werk het ook niet meer.
Gr Jan
Gr Jan
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 13 apr 2012 19:16
door bprosman
En voor de rest zeer dure maar wel goede installatie aleen als de telefoon uitvalt ja dan werkt het stille alarm niet of je moet een aparte en complete telefooncentrale in de wijk plaatsen maar ja daar moeten wij bij de gemeente vergunningen gaan aan vragen om zo centrale te mogen bouwen in de tuin of inde wijk maar ik denk dat het niet gaat lukken o ja en als het huis afbrand en het alarm ook afbrand werk het ook niet mee
Je mag van mij best sarcastisch blijven doen hoor maar dat sommige alarmcentrales problemen hebben met VoIP van Internet providers is algemeen bekend. En
ik heb het niet over telefoon uitvallen , ik heb het over stroom uitvallen . Alarmcentrales worden voorzien van accu's om ze toch door te laten werken igv stroomuitval, het is namelijk een klein kunstje om dat als inbreker te veroorzaken, echter een VoIP lijn (telefoon via Internet bij KPN, Ziggo, UPC) stopt er dan mee. Een "ouderwetse" analoge KPN lijn heeft geen spanning nodig en werkt ook gewoon als je huis zonder stroom zit en je alarmcentrale op accu overgeschakeld is, vandaar dat veel mensen het alarm op analoog houden. Als je je dat gerealiseerd hebt is het prima, wilde je alleen maar waarschuwen.
O ja heb gelijk naar de batterijen gekeken voor het geval de stroom uit zou vallen!!!!!.
Dat zal bij een dure centrale vast wel in het onderhoudscontract zitten.
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 13 apr 2012 20:59
door Jan Verkerk
Ja inderdaad het is een duur alarm met een onderhouds contract en met een accu er in voor het geval de stroom uitvalt en of er sabotage gepleegd word aan het alarm enz en is niet van of via een internetprovider of zo maar een particulieren organisatie met een 24 uur 7 dagen in de week bezetting.
De situatie voor heen was als volg
Er was 1 telefoon lijn van KPN voor de telefoon en voor het alarm.
Er was voor het internet XS4ALL
Er was voor de tv er UPC analoog
Ze hebben alles nieuw gekocht nieuwe tv 3d een nieuwe Bose installatie
Nieuwe bluetooth installatie enz.
Op mijn advies heb ik hen geadviseerd op alles de deur uit te doen
En over te stappen op UPS en het digitale totaal pakket van UPC te nemen daar het zonder was om met een oude analoge aansluiting te blijven zitten met zo mooie en nieuwe 3D tv met alles er op en eraan.
Zo ge zeg zo gedaan met alle gevolgen van dien als we hadden geweeten dat er veel problemen zijn met VoIP voor het alarm wat via de internet providers loopt hadden we uiteraard de telefoon lijn bij KPN niet opgezegd maar na uitdrukkelijk na vragen in de UPC winkel of dat problemen zou geven voor het alarm werd ons op de Lijnbaan in Rotterdam door de UPC medewerken verzekerd dat het geen probleem was om het via de UPC aansluiting te laten lopen en we hoefde niks te veranderen aan het alarm systeem.
Als de internet verbinding wegvalt dan valt in dit geval ook de beveiliging van het alarm weg VoIP (het stil alarm waar mee automatisch gebeld wordt met een 24 centrale die dan terugbelt en als er niet wordt opgenomen en of het verkeerde wachtwoord wordt geantwoord aan de centrale wordt er onmiddellijk een politiewagen gestuurd naar dat adres maar geen internet ook geen telefoon sabotage blijft wel werken natuurlijk en het alarm ook er wordt allen geen herrie (stil alarm) gemaakt en er wordt niet gebeld.
Dus als het alarm niet werkt en je moet een weekend weg en er is Al 2x gepoogd om bij je in te breken is het niet zo gek dat je een klein beetje ongerust bent als Je 2werkdagen en of in totaal 4dagen moet wachten voor dat het in orde gemaakt wordt niemand weet wanneer er ingebroken wordt bij je als je weg bent van huis dat kan op de eerstewerkdag of de 2e werkdag of in het weekend gebeuren of niet?.
En het nakijken en of afbranden van het huis is als grapje bedoeld en niet als sarcastisch is het wel zo over gekomen mijn excuus hier voor was niet mijn bedoeling.
PS heb gereageerd op de link hier van UPC met het adres van mijn zus en telefoon nummer
Maar helaas nog niks gehoord maar dat was te verwachten.
Gr Jan
Verstuurd vanaf mijn iPad
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 13 apr 2012 21:56
door Jan Verkerk
bprosman schreef:Volgende werkdag al een monteur vind ik ook een prima service hoor.
3DAGEN ZODER telefoon,tv en internet!!!!!!!.
Stichting correlatie al gebeld ?
Ik neem aan dat je eea aangesloten hebt op het AOP, ISRApunt is KPN telefonie namelijk.
Correlatie niet
Sarcastisch bedoeld hoop ik
Gr jan
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 15 apr 2012 18:35
door vtr16v
Monteur in één dag is prima service, maar vandaag zelf even met UPC gebeld ivm terugkerende problemen "uitzending gemist". Reactie: uw heeft nooit geklaagd, dikke vinger en hoorn erop ! Kijk dat is nog eens service. Horken !!!!
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 15 apr 2012 21:32
door Har06
vtr16v schreef:Monteur in één dag is prima service, maar vandaag zelf even met UPC gebeld ivm terugkerende problemen "uitzending gemist". Reactie: uw heeft nooit geklaagd, dikke vinger en hoorn erop ! Kijk dat is nog eens service. Horken !!!!
De klantenservice kan zien in het logboek of er gebeld is.
Ik geloof niet dat de hoorn erop gaat bij een normale conversatie toon
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 17 apr 2012 11:30
door UPC Webcare
@Jan,
Bedankt voor het versturen van je gegevens. Ik heb telefonisch contact gehad met de persoon waarvan je het mobiele nummer hebt doorgegeven. Er is gister een monteur langs geweest die de wandcontactdoos heeft vervangen, sindsdien werkt alles weer naar behoren.
Mijn excuses voor het ervaren ongemak.
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 17 apr 2012 12:27
door bprosman
Er is gister een monteur langs geweest die de wandcontactdoos heeft vervangen, sindsdien werkt alles weer naar behoren.
Zat er verf in ?
Re: UPC geen goede service aan klant!!!!!!
Geplaatst: 18 apr 2012 10:26
door oppie11
Jan zo te lezen heb je zelf de wandcontactdoos kapot gemaakt door al je geklus. En maar klagen over UPC. Omgekeerde wereld.