Pagina 1 van 1

Telecomproviders in de schoenen van de bank

Geplaatst: 13 apr 2012 10:58
door DGR
Verwijderd

Re: Telecomproviders in de schoenen van de bank

Geplaatst: 13 apr 2012 11:00
door Pareltje31
wat wordt er precies afgeschreven dan?

Re: Telecomproviders in de schoenen van de bank

Geplaatst: 13 apr 2012 11:27
door elnuar
wat voor kosten worden dan van jouw beltegoed / abo afgeschreven?
En door/voor welke bedrijven anders dan je telecom provider?

Re: Telecomproviders in de schoenen van de bank

Geplaatst: 13 apr 2012 11:31
door sephora30
Vaag verhaal :idea:

Re: Telecomproviders in de schoenen van de bank

Geplaatst: 13 apr 2012 12:50
door Pareltje31
waarschijnlijk gesprekskosten, is natuurlijk ook heel raar dat ze dat afschrijven :lol:

Re: Telecomproviders in de schoenen van de bank

Geplaatst: 13 apr 2012 13:14
door Guardian72
Gokje:

TS heeft een of ander SMS abonnement (al dan niet onder misleiding geactiveerd) en ziet dat op zijn/haar rekening verschijnen.

OF, hij/zij gebruikt internet op mobiel, zonder internet geschikt abonnement...

Zomaar even een idee..

TS - leg eens uit wat je precies bedoelt?

Re: Telecomproviders in de schoenen van de bank

Geplaatst: 13 apr 2012 13:41
door berndv
Ik kan mijn factuur altijd eerder inzien dan dat deze afgeboekt wordt. En alsik het er niet mee eens ben trekik aan de bel. Niet dat me dat al overkomen is, ik betaal voor wat ik gebruikt heb, en als ik het gebruikt heb, was het zeker nodig.

En ik zou altijd nog via acceptgiro kunnen betalen.

Verder wazig verhaal van TS

Re: Telecomproviders in de schoenen van de bank

Geplaatst: 13 apr 2012 14:45
door ciske
Pareltje31 schreef:waarschijnlijk gesprekskosten, is natuurlijk ook heel raar dat ze dat afschrijven :lol:

Waarschijnlijk ook ingesprekkosten, waarover dan terecht geklaagd wordt.

Re: Telecomproviders in de schoenen van de bank

Geplaatst: 13 apr 2012 15:32
door Dirkie
Hoe is het mogelijk dat je telefoonabonnement als bankrekening gebruikt kan worden.
Dat is niet mogelijk, maar goed. Bij het aangaan van een abonnement worden alle kosten voor dat abonnement achteraf betaald. Met noemt dit ook wel PostPaid. Bij het aangaan van een abonnement 'koopt' men per periode een aantal zaken (SMS'jes, belminuten, MB's enz enz) die worden achteraf afgerekend, samen met die zaken die U wel gebruikt hebt, maar buiten uw abonnement vallen. Als U dit niet wil, dan moet een PrePaid overeenkomst aangaan. Daarmee betaald u vooraf een bedrag voor de diensten die U wil gaan gebruiken. Wilt U meer gebruiken, moet U eerst betalen. Het PrePaid gebruik is over het algmeen duurder dan PostPaid. De reden daarvoor is dat bij PostPaid de telecom provider voor een bepaalde periode (bv 1 of 2 jaar) verzekerd is van inkomsten en bij PrePaid niet.
En zonder dat TS duidelijk maakt wat met 'niet met bellen gerelateerde kosten' bedoeld wordt, blijft het gissen naar wat die kosten nu eigenlijk zijn