Pagina 1 van 1

opbeperkt gamba's eten groupon

Geplaatst: 13 apr 2012 12:38
door wups81
ik heb een coupon gekocht via groupon om onbeperkt gamba;s en friet te gaan eten in elden bij arnhem
ik wilde heel graag deze maand gaan met mijn hulp.
en paar keer gebeld om een afspraak te maken maar er werd niet opgenomen.
nu kreeg ik de volgende mail vandaag van groupon

Beste Grouponner,

Onlangs heb je de volgende deal gekocht:

Onbeperkt gamba’s met friet en salade voor 2, 4 of 8 personen bij Bistro De Gasterijn (vanaf € 19)

Wegens omstandigheden is Bistro de Gasterijn helaas tijdelijk gesloten.

Zodra het restaurant weer opent zullen wij je per e-mail op de hoogte stellen daarvan. Vanaf dat moment kun je de Groupon voucher weer gebruiken.

Mede namens Bistro de Gasterijn, onze excuses voor het ongemak.

Mocht je hierover vragen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected] en 020-435 0369.

Tot snel op Groupon.nl!

Met vriendelijke groet,

Het Groupon Team

wat kan ik doen kan ik mijn geld terug vragen bij groupon omdat na de koop alsnog dingen gewijzigd zijn kan ik hiermee de koop ontbinden?

Re: opbeperkt gamba's eten groupon

Geplaatst: 13 apr 2012 12:55
door Guardian72
In principe is het simpel - ze hebben zaken verkocht die onbruikbaar zijn, en zouden daarom je gewoon terug moeten betalen.

Je kan natuurlijk navraag doen - en vragen hoe lang deze onaangekondige sluiting gaat duren. Als het antwoord je niet bevalt, kan je ze verzoeken om de voucher weer in te nemen, en je geld volledig terug te storten - en niet in de vorm van credits.

Re: opbeperkt gamba's eten groupon

Geplaatst: 13 apr 2012 13:01
door sephora30
Heeee Groupon, tijd niks van gehoord :lol:

Re: opbeperkt gamba's eten groupon

Geplaatst: 13 apr 2012 13:03
door Guardian72
sephora30 schreef:Heeee Groupon, tijd niks van gehoord :lol:
Nieuwe bril nodig :mrgreen: ?

Re: opbeperkt gamba's eten groupon

Geplaatst: 13 apr 2012 13:31
door sephora30
Ff kijken of ik die ook bij Groupon kan kopen :lol:

Re: opbeperkt gamba's eten groupon

Geplaatst: 13 apr 2012 13:51
door newmikey
"Groupon: dáár krijg je buikpijn van!" wordt vast de nieuwe slogan.

Héérlijk, onbeperkt gamba's en friet voor €19 de twee. Even rekenen leert ons dat de ondernemer hier zelf bruto €4.75 per klant aan over moet houden en daar moeten dan nog de inkoopprijs van de gamba's & friet alsmede de personeelskosten en andere overhead af.

TS: ik wens je smakelijk eten toe maar geloof er niet echt in. Het is een kwestie van tijd voordat Groupon kopje onder gaat (net als deze bistro trouwens) dus zorg dat je de druk op de ketel zet. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Hoe lang duurt het nog voordat mensen het afleren om bij dit soort schurken hun zuur verdiende centjes af te geven? Deals? Alleen voor de dealer interessant, net als in het casino!

Re: opbeperkt gamba's eten groupon

Geplaatst: 13 apr 2012 15:56
door bpb2012
Kijken wanneer de standaard reactie van het "Groupon preventie team" komt:

Beste wups81,

Wat vervelend dat je problemen hebt met Groupon. Op deze website kunnen wij klachten niet afhandelen zoals we dat zouden willen. Graag wil ik je daarom doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via [email protected] of telefonisch op 020 435 0369.

Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon


Vandaag is ze denk ik al langsgeweest. Alle klachten van vandaag op bijvoorbeeld klacht.nl zijn ook al met deze melding gesloten. Het zal maandag worden denk ik.

Maar zonder gekheid, bij mij loopt het probleem ook nog steeds (http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6&t=115806). Inmiddels nog eens telefonisch contact gehad. Toen werd gezegd dat een en ander uitgezocht zou worden. Ook dat is alweer een week geleden. Dus nu nog de voorbeeldbrief van Radar verstuurd en hopen dat nog effect heeft. Werkt dat niet dan doe ik aangifte. Als je op http://www.mijnpolitie.nl kijkt bij internet oplichting en het email adres [email protected] controleert, dan blijkt dat er al meer meldingen zijn mbt Groupon.

Succes in ieder geval!

Re: opbeperkt gamba's eten groupon

Geplaatst: 13 apr 2012 18:27
door MAXIEM
wups81

Als ik zo de vele negatieve berichten over Groupon lees op de verschillende consumentensites, dan kan ik me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat deze firma al te vaak argeloze consumenten knollen voor citroenen verkoopt.

Maxiem.

Re: opbeperkt gamba's eten groupon

Geplaatst: 16 apr 2012 17:14
door Groupon.nl
Beste Wups en andere vaste Groupon- forummers,

Ik ga ook jou inderdaad hetzelfde antwoord geven. Dat is niet om jullie te pesten, maar omdat dat de waarheid is. Hier kan ik je nou eenmaal niet meteen helpen. Ik heb daarvoor bijvoorbeeld je persoonlijke Groupon account nodig. Het lijkt me niet dat je dat hier openbaar wilt maken. Dat is waarom ik ook jou ga doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via [email protected] of telefonisch op 020 435 0369.

Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon

Re: opbeperkt gamba's eten groupon

Geplaatst: 16 apr 2012 17:19
door wiseger
@groupon

Natuurlijk kan je de gedupeerden wel direct helpen. Jullie weten toch dat de Gasterijn zijn deuren heeft gesloten en dus niemand(!) zijn voucher kan inwisselen? Dan kan je toch gewoon iedereen (ongevraagd) zijn geld terug betalen en excuses maken? Zo moeilijk is dat toch niet of hopen jullie dat mensen niet zullen reclameren en jullie zo dat geld mogen houden?

Re: opbeperkt gamba's eten groupon

Geplaatst: 16 apr 2012 17:37
door newmikey
wiseger schreef:...of hopen jullie dat mensen niet zullen reclameren en jullie zo dat geld mogen houden?
Bingo! In één keer goed! :twisted:

Re: opbeperkt gamba's eten groupon

Geplaatst: 16 apr 2012 17:42
door bpb2012
Precies!

Contact opnemen is al lang gedaan via mail (3x) en telefonisch. Maar daar komt, ook na de telefonische toezegging en de melding van Sabine, geen enkele reactie op. En dat terwijl de genoemde gevallen (restaurant failliet, geen deal tussen partner en groupon) toch geen enkele twijfel laten over de te bieden oplossing.

Groupon steekt wel energie in het bieden van non-oplossingen op dit sort fora, maar gaat inhoudelijk op geen enkel geval in en blijft alles maar rekken. Waarschijnlijk inderdaad in de hoop dat de kopers het opgeven...

Re: opbeperkt gamba's eten groupon

Geplaatst: 16 apr 2012 17:48
door Emmy75
Groupon.nl schreef:Beste Wups en andere vaste Groupon- forummers,

Ik ga ook jou inderdaad hetzelfde antwoord geven. Dat is niet om jullie te pesten, maar omdat dat de waarheid is. Hier kan ik je nou eenmaal niet meteen helpen. Ik heb daarvoor bijvoorbeeld je persoonlijke Groupon account nodig. Het lijkt me niet dat je dat hier openbaar wilt maken. Dat is waarom ik ook jou ga doorverwijzen naar onze klantenservice. Zij zullen je zo snel mogelijk helpen. Je kunt contact met ons opnemen via [email protected] of telefonisch op 020 435 0369.

Met vriendelijke groet,
Sabine - Groupon
Kan ik niet staat achter de deur en wil ik niet legt ernaast.

Met een beetje pro-actieve houding KAN groupon vanalles en nogwattes. Maar een beetje pro-activiteit willen ze niet.

Ik was al anti-groupon en dat wordt alleen maar bevestigd.

Re: opbeperkt gamba's eten groupon

Geplaatst: 19 apr 2012 20:14
door guardians
:(