provider
Geplaatst: 14 apr 2012 13:07
Ik wil hier een klacht onder de aandacht brengen over kick xl
sinds 4 februari heb ik glasvezel van kickxl .alles in een .Als ik had geweten hoe deze provider werkt ,was ik nooit in zee gegaan met deze club.
Het internet is zeker niet sneller ,maar het werkt.
De telefoon is een ramp soms al na enkele seconden is de lijn dood,en als de lijn niet dood is ,is er een vervelende echo,en om de 2a3 dagen komt er op de t.v een zwarte balk die niet weggaat voordat je het digitale kastje gaat resetten. Al deze problemen zijn bekent bij kikcxl,maar zij doen hier niets mee.Steeds krijg je te horen wij weten wat er aan de hand is ,maar wij kunnen er weinig aan doen ,het heeft onze aandacht.
Eens te meer een waarschuwing om niet zomaar over te stappen naar een andere provider.
sinds 4 februari heb ik glasvezel van kickxl .alles in een .Als ik had geweten hoe deze provider werkt ,was ik nooit in zee gegaan met deze club.
Het internet is zeker niet sneller ,maar het werkt.
De telefoon is een ramp soms al na enkele seconden is de lijn dood,en als de lijn niet dood is ,is er een vervelende echo,en om de 2a3 dagen komt er op de t.v een zwarte balk die niet weggaat voordat je het digitale kastje gaat resetten. Al deze problemen zijn bekent bij kikcxl,maar zij doen hier niets mee.Steeds krijg je te horen wij weten wat er aan de hand is ,maar wij kunnen er weinig aan doen ,het heeft onze aandacht.
Eens te meer een waarschuwing om niet zomaar over te stappen naar een andere provider.