UPC Glasvezel ??
Geplaatst: 16 apr 2012 15:46
Hallo iedereen,
Ik wilde hier even een klacht neerleggen over het (bedrog) wat UPC geeft aan haar nieuwe klanten. Mijn contract met KPN liep af en omdat ik iets goedkopers wilde kwam ik uit bij UPC Glasvezel. Aangezien ik ook glasvezel in mijn huis had liggen, kwam dit mooi uit. UPC aangevraagd via internet en kreeg al snel bericht van mijn aanvraag. Maar ik kon niks terug vinden over glasvezel in mijn aanvraag, dus ik denk zal maar even bellen hoe dat nu zit. Werd vriendelijk te woord gestaan en alles kon nog wel versneld gaan zodat ik binnen 2 weken UPC zou hebben. Dus dacht, he dat is mooi werk en goede service. Alles geregeld en zelfs aan de telefoon gevraagd of het ook echt om glasvezel abonnement ging. Ik had nog heel duidelijk uitgelegd dat ik een glasvezel aansluiting in mijn woning had, en dat daar dus de aansluiting op gemaakt moest worden. Was geen probleem de monteur had altijd genoeg spullen bij zich. Paar dagen later was het pakket er al en alles met KPN al in gang gezet voor opzegging. Tot mijn verbazing zag ik in het pakket coax kabels liggen.??? Maar dacht monteur zal wel andere spullen hebben, had het tenslotte gemeld. Monteur komt en wil gaan aansluiten maar met de coax kabels. Dus ik alles uitgelegd aan de monteur en die zegt dan doodleuk, ja maar wij doen alles in huis met coax kabel wij hebben geen glasvezel voor in huis!!!!. Dus UPC verkoopt glasvezel maar ze hebben het niet, want als glasvezel via de coax kabel kan waarom moeten er dan zoveel glasvezel kabels getrokken worden. UPC bedonderd gewoon de mensen en ik vind dat daar is naar gekeken mag worden. Je kan niet met iets adverteren wat je niet hebt. Gelukkig kon alles nog op tijd hersteld worden zodat ik gewoon bij KPN kan blijven.
Groetjes Erik uit Dronten
Ik wilde hier even een klacht neerleggen over het (bedrog) wat UPC geeft aan haar nieuwe klanten. Mijn contract met KPN liep af en omdat ik iets goedkopers wilde kwam ik uit bij UPC Glasvezel. Aangezien ik ook glasvezel in mijn huis had liggen, kwam dit mooi uit. UPC aangevraagd via internet en kreeg al snel bericht van mijn aanvraag. Maar ik kon niks terug vinden over glasvezel in mijn aanvraag, dus ik denk zal maar even bellen hoe dat nu zit. Werd vriendelijk te woord gestaan en alles kon nog wel versneld gaan zodat ik binnen 2 weken UPC zou hebben. Dus dacht, he dat is mooi werk en goede service. Alles geregeld en zelfs aan de telefoon gevraagd of het ook echt om glasvezel abonnement ging. Ik had nog heel duidelijk uitgelegd dat ik een glasvezel aansluiting in mijn woning had, en dat daar dus de aansluiting op gemaakt moest worden. Was geen probleem de monteur had altijd genoeg spullen bij zich. Paar dagen later was het pakket er al en alles met KPN al in gang gezet voor opzegging. Tot mijn verbazing zag ik in het pakket coax kabels liggen.??? Maar dacht monteur zal wel andere spullen hebben, had het tenslotte gemeld. Monteur komt en wil gaan aansluiten maar met de coax kabels. Dus ik alles uitgelegd aan de monteur en die zegt dan doodleuk, ja maar wij doen alles in huis met coax kabel wij hebben geen glasvezel voor in huis!!!!. Dus UPC verkoopt glasvezel maar ze hebben het niet, want als glasvezel via de coax kabel kan waarom moeten er dan zoveel glasvezel kabels getrokken worden. UPC bedonderd gewoon de mensen en ik vind dat daar is naar gekeken mag worden. Je kan niet met iets adverteren wat je niet hebt. Gelukkig kon alles nog op tijd hersteld worden zodat ik gewoon bij KPN kan blijven.
Groetjes Erik uit Dronten