KPN besteelt maandelijks zuinige bellers van hun beltegoed
Geplaatst: 16 apr 2012 18:34
Bij deze wil ik een klacht indienen over KPN en dan met name over het meenemen van het beltegoed bij de BEL-SM-WEBXL abonnementen.
Vandaag ben ik er namelijk achter gekomen dat KPN geheel volgens hun eigen voorwaarden de zuinige mensen maandelijks besteelt.
In September van 2011 moest ik noodgedwongen een overstap maken van Vodafone naar KPN ( dit omdat ik in een afgeschermd gebied werk waar alleen ontvangst is van KPN )
KPN doet wellis waar van alles om je met een vriendelijk praatje als klant binnen te lokken maar vertellen vervolgens niet waar bij hun de addertjes onder het gras zitten en juist deze addertjes zijn nu al na een aantal maanden mijn grootste nachtmerrie.
Wat blijkt nu :
Bij KPN mag je 1 maand niet gebruikt beltegoed meenemen. Dat het maar 1 maand is t.o.v van T-Mobile en Vodafone waar het 2 maanden is kon ik nog accepteren , maar wat vervolgens verzwegen wordt is dat je op dit beltegoed pas aanspraak kan maken wanneer je in je nieuwe maand met je nieuwe standaard tegoed niet uit komt.
Heb je in die nieuwe maand weer zuinig gebeld dan had je dus resterende tegoed uit de vorige maand niet nodig en steekt KPN dat tegoed in hun zak en ben je het kwijt.
Vervolgens is het ook nog eens zo in tegenstelling tot de andere providers dat het overgebleven tegoed tegen het BUITEN BUNDEL TARIEF , dus 30 ct. per minuut wordt verrekend.
Kortom , probeer je in deze tijd van economische crisis bij gewoon netjes binnen je bundel te blijven , dan wordt je als klant bij KPN daar maandelijks voor gestraft.
Bel je maandelijks binnen je bundel dan verlies je alsnog je geldt maar bel je teveel dan kun je nog eens flink extra betalen.
KPN verteld je helemaal niets over deze truc als je ze voor informatie belt totdat je ermee geconfronteerd wordt en dan kunnen ze alleen maar botte antwoorden geven als :
Je moet niet zeuren, het staat in de voorwaarden waar u zelf voor heeft getekend .
Bovendien zo beweerd men bij KPN doen de andere providers dit ook , maar dit blijkt een regelrechte leugen . Allereerst mag het beltegoed bij de andere grote providers 2 maanden meegenomen worden en het wordt het overgebleven tegoed NOOIT tegen de buitenbundel tarieven verrekend.
Het is de pure diefstal en hier moet echt wat aan gedaan worden en ik eis ontbinding van het contract.
Hier moeten echt alle KPN klanten tegenin gaan.
Wie kan mij op weg helpen.
Vandaag ben ik er namelijk achter gekomen dat KPN geheel volgens hun eigen voorwaarden de zuinige mensen maandelijks besteelt.
In September van 2011 moest ik noodgedwongen een overstap maken van Vodafone naar KPN ( dit omdat ik in een afgeschermd gebied werk waar alleen ontvangst is van KPN )
KPN doet wellis waar van alles om je met een vriendelijk praatje als klant binnen te lokken maar vertellen vervolgens niet waar bij hun de addertjes onder het gras zitten en juist deze addertjes zijn nu al na een aantal maanden mijn grootste nachtmerrie.
Wat blijkt nu :
Bij KPN mag je 1 maand niet gebruikt beltegoed meenemen. Dat het maar 1 maand is t.o.v van T-Mobile en Vodafone waar het 2 maanden is kon ik nog accepteren , maar wat vervolgens verzwegen wordt is dat je op dit beltegoed pas aanspraak kan maken wanneer je in je nieuwe maand met je nieuwe standaard tegoed niet uit komt.
Heb je in die nieuwe maand weer zuinig gebeld dan had je dus resterende tegoed uit de vorige maand niet nodig en steekt KPN dat tegoed in hun zak en ben je het kwijt.
Vervolgens is het ook nog eens zo in tegenstelling tot de andere providers dat het overgebleven tegoed tegen het BUITEN BUNDEL TARIEF , dus 30 ct. per minuut wordt verrekend.
Kortom , probeer je in deze tijd van economische crisis bij gewoon netjes binnen je bundel te blijven , dan wordt je als klant bij KPN daar maandelijks voor gestraft.
Bel je maandelijks binnen je bundel dan verlies je alsnog je geldt maar bel je teveel dan kun je nog eens flink extra betalen.
KPN verteld je helemaal niets over deze truc als je ze voor informatie belt totdat je ermee geconfronteerd wordt en dan kunnen ze alleen maar botte antwoorden geven als :
Je moet niet zeuren, het staat in de voorwaarden waar u zelf voor heeft getekend .
Bovendien zo beweerd men bij KPN doen de andere providers dit ook , maar dit blijkt een regelrechte leugen . Allereerst mag het beltegoed bij de andere grote providers 2 maanden meegenomen worden en het wordt het overgebleven tegoed NOOIT tegen de buitenbundel tarieven verrekend.
Het is de pure diefstal en hier moet echt wat aan gedaan worden en ik eis ontbinding van het contract.
Hier moeten echt alle KPN klanten tegenin gaan.
Wie kan mij op weg helpen.