LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vlees vol met water
Vlees vol met water
Gisteren bij AH schouderkarbonade gekocht die in de aanbieding zijn,
gisteravond gebakken, heb gewoon het vocht uit de braadpan moeten
halen omdat ze gewoon stonden te koken ipv bakken.
Dit nog nooit eerder meegemaakt met vlees van AH wel ooit eerder
meegemaakt met vlees van een goedkopere supermarkt.
Jammer dat men de mensen zo kan 'oplichten' en zoveel laat
betalen voor water.
Heb een klacht ingediend bij AH, ben benieuwd wat hun reactie is, als ik
een reactie van ze heb dan zal ik dat hier plaatsen.
gisteravond gebakken, heb gewoon het vocht uit de braadpan moeten
halen omdat ze gewoon stonden te koken ipv bakken.
Dit nog nooit eerder meegemaakt met vlees van AH wel ooit eerder
meegemaakt met vlees van een goedkopere supermarkt.
Jammer dat men de mensen zo kan 'oplichten' en zoveel laat
betalen voor water.
Heb een klacht ingediend bij AH, ben benieuwd wat hun reactie is, als ik
een reactie van ze heb dan zal ik dat hier plaatsen.
Re: Vlees vol met water
Ben ook benieuwd wat voor antwoord je krijgt, over het algemeen hebben ze goed vlees bij appie.
Heb eigenlijk nog nooit eerder klachten daar over gehad, juist overgestapt voor vlees van AH.ciske schreef:Ben ook benieuwd wat voor antwoord je krijgt, over het algemeen hebben ze goed vlees bij appie.
Chocomelk
Dit is dus een vrij bekend fenomeen (ook bij AH) en ook AH-vis die je aan het bakken bent gaat spontaan weer zwemmen.
Met collegiale groet,
Maxiem.
Dit is dus een vrij bekend fenomeen (ook bij AH) en ook AH-vis die je aan het bakken bent gaat spontaan weer zwemmen.
Met collegiale groet,
Maxiem.
Bij mij is dat fenomeen toch niet zo bekend met vlees van de appie en ook niet met de vis. Ik koop daar zowat altijd mijn vlees en vis.MAXIEM schreef:Dit is dus een vrij bekend fenomeen (ook bij AH) en ook AH-vis die je aan het bakken bent gaat spontaan weer zwemmen.
Heb het ook nog niet meegemaakt wat choco beschrijft, dus ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het antwoord van AH.
-
nee met vlees niet wel met de kipfilet..
ben benieuwd...
ben benieuwd...
Het is vreemd genoeg toegestaan om vlees te injecteren met water en er waterbindende stoffen (E450, E451, E407) aan toe te voegen. Deze waterbindende stoffen moeten wel in de ingrediëntendeclaratie terug te vinden zijn. Hetzelfde geldt voor het toegevoegde water wanneer dit meer is dan 5% van het gewicht.
Proest. In tijden niet zo'n goede grap gezien. Als ze ergens slecht vlees hebben is het toch wel de AH.ciske schreef:Ben ook benieuwd wat voor antwoord je krijgt, over het algemeen hebben ze goed vlees bij appie.
GJvdZ schreef: Proest. In tijden niet zo'n goede grap gezien. Als ze ergens slecht vlees hebben is het toch wel de AH.
pfffffffffffft we zijn niet allemaal hetzelfde, wat jij vies vindt....vindt een ander lekker, zeker nooit van gehoord??
oh, vergat het effe, jij weet alles zo goed
-
Dit krijg je als je vlees van appie eet??ciske schreef:pfffffffffffft we zijn niet allemaal hetzelfde, wat jij vies vindt....vindt een ander lekker, zeker nooit van gehoord??
GEINTJE
ik eet meestal vlees van C1000stronkstronk schreef:Dit krijg je als je vlees van appie eet??ciske schreef:pfffffffffffft we zijn niet allemaal hetzelfde, wat jij vies vindt....vindt een ander lekker, zeker nooit van gehoord??
GEINTJE
-
Toch haal ik om die reden al heel lang geen vlees meer bij de AH, zeker geen kipfilet of gehakt. Je was niet aan het bakken, maar aan het koken, en dat beviel me niet zo.
Want ?GJvdZ schreef:Proest. In tijden niet zo'n goede grap gezien. Als ze ergens slecht vlees hebben is het toch wel de AH.ciske schreef:Ben ook benieuwd wat voor antwoord je krijgt, over het algemeen hebben ze goed vlees bij appie.
Zoals al iemand eerder aangaf hier in dit topic (weet zo even niet wie) over de kipfilet dat heb ik al eerder meegemaakt bij AH maar zo met deze schouderkarbonade had ik nog niet eerder meegemaakt zo extreem.witte angora schreef:Toch haal ik om die reden al heel lang geen vlees meer bij de AH, zeker geen kipfilet of gehakt. Je was niet aan het bakken, maar aan het koken, en dat beviel me niet zo.
Het is gewoon snel geld verdienen want je laat mensen heel wat betalen voor water.
Een stuk duurder dan een kilootje water uit de kraan.Chocomelk schreef:Het is gewoon snel geld verdienen want je laat mensen heel wat betalen voor water.
-
Mensen vragen vaak wat ik aan het doen ben bij de groente: nou, gewoon met mijn snoerloze föhn de groente droogföhnen. Scheelt een bak geld. Het vlees is voorverpakt.Chocomelk schreef:Zoals al iemand eerder aangaf hier in dit topic (weet zo even niet wie) over de kipfilet dat heb ik al eerder meegemaakt bij AH maar zo met deze schouderkarbonade had ik nog niet eerder meegemaakt zo extreem.witte angora schreef:Toch haal ik om die reden al heel lang geen vlees meer bij de AH, zeker geen kipfilet of gehakt. Je was niet aan het bakken, maar aan het koken, en dat beviel me niet zo.
Het is gewoon snel geld verdienen want je laat mensen heel wat betalen voor water.
-
ik weet dat de kipfilet idd opgespoten wordt,daarom koop ik die dus niet meer bij de appie..
stronkstronk hij is leuk
mijn vriendin blijft maar door zagen dat ik het eens bij de lidl moet gaan halen schijnt veel beter te zijn en malser?evaringen?kipfilet dan he?
stronkstronk hij is leuk
mijn vriendin blijft maar door zagen dat ik het eens bij de lidl moet gaan halen schijnt veel beter te zijn en malser?evaringen?kipfilet dan he?
-
Bij de Aldi is de kipfilet wel goed, de gehakt ook trouwens. Tenminste, dat is mijn mening. Van de Lidl weet ik het niet.
Gehakt van de slager is me tegengevallen eigenlijk. Kip bij de poelier is weer wel goed (is ook stukken kleiner dan van de supermarkt). Maar goed, dat kan in ieder dorp anders zijn natuurlijk.
Gehakt van de slager is me tegengevallen eigenlijk. Kip bij de poelier is weer wel goed (is ook stukken kleiner dan van de supermarkt). Maar goed, dat kan in ieder dorp anders zijn natuurlijk.
Ik moet GJvdZ gelijk geven, geen vlees meer bij Appie gekocht, waarom?GJvdZ schreef:Proest. In tijden niet zo'n goede grap gezien. Als ze ergens slecht vlees hebben is het toch wel de AH.ciske schreef:Ben ook benieuwd wat voor antwoord je krijgt, over het algemeen hebben ze goed vlees bij appie.
Het is troep.
C 1000 heeft al tijden beter vlees, maar ook bepaalde vleessoorten.
Chocomelk je krijgt de excuses van AH, en zij beloven beterschap om het vlees beter te (laten) controleren.
zelf vind ik het vlees van de c1000 niet goed. zitten vaak harde stukken in. heb geen zin om mijn tanden kapot te bijten. als ik vlees haal (neem niet zo vaak vlees) dan haal ik het bij of ah of bij de slager. maar ik ben dan ook maar alleen. kip haal ik ook nog wel eens bij de poulier.